Oprettet af karina313 d. 24/07/2012 kl. 07:39

karina313 dagbog

Hej alle dukan- fans <br />
<br />
så blev det min tur, jeg kan se det er meget brugt at skrive dagbog her inde, det virker som om det godt kunne motivere mig, efter jeg har læst en del, så det vil jeg også lige prøve af, for motivation har jeg brug for i denne omgang....<br />
<br />
Min (slanke) historie.....<br />
<br />
For 6 år siden begyndte jeg at ligge min livsstil om, med sund kost og motion, i den forbindelse tabte jeg mig 38 kg. blev skilt og fik en masse nye motions venner, jeg blev en af de der motions freaks og jeg elskede det.... så fik jeg en ny kæreste for ca 3 år siden,,,,, og ham elsker jeg også men desværre er det resulteret i et vægtforøning på 21 kg som jeg nu bokser med, (igen) jeg motionere stadig en del, og ELSKER det, jeg løber, spinner og danser zumba 4-5 gange om ugen, men jeg har frygtelig svært med ikke at stoppe i hovedet hele tiden, jeg synes de sidte to år kun har bestået af mislykkedes slankekure, så nu skal skeen i den anden hånd og jeg skal op på hesten igen og komme nye boller på suppen osv.<br />
<br />
jeg var en pige på 108 kg første gang jeg blev gift, og nu er vi (jeg) begyndt at tale bryllup, og jeg VIL ikke være en stor brud igen så mit mål med dukan er at tabe 25 kg.....<br />
<br />
jeg modtager gerne råd fra alle jer super dukan'ner....... i er seje kan jeg læse og har brug for lidt af jeres gåpåmod, jeg ER motiveret og i gang med dag 1/6 i attack, og glæder mig til at se resultater, jeg vil veje mig mandag som jeg kan se andre har haft held med at skrive om herinde og håber på gode resultater,<br />
<br />
Held og lykke til jer alle sammen


krondal79

27/07/2012 kl. 08:24
Super flot vægttab.... Er helt sikker på, at du når målet...
karina313

27/07/2012 kl. 11:42
så er det lige straks weekend, og der hvor jeg normalt synes der er aller sværest, men denne gang føler jeg mig ikke udsat for at fejle, jeg har min motivation hårdt i hånden så den ikke smutter nogensteder, og så har jeg bedt manden om opbakning, i aften er der byfest som plejer at handle om fadøl og pølser osv.... i år spiser vi hjemme fra og jeg snupper et par flakser vand med, jeg er helt sikker på det nok skal gå.... jeg føler egentligt bare at hvis jeg kommer hel igennem denne weekend så kan jeg klare mig hele næste uge.....
karina313

28/07/2012 kl. 12:40
Det var så den by fest..... jeg spiste hjemmefra og indtog intet af det jeg ikke vil så det er jeg super glad for i dag.......<br />
Nu skal jeg bare igennem i dag uden at falde i indtil videre går det super godt.. jeg mangler 11/2 dag i 1.fase glæder mig til mandag så jeg kan se resulatet
mig

28/07/2012 kl. 13:01
Super godt gået, du er da for sej Er sikker på du nok også skal komme igennem dagen i dag <br />
Glæder mig til at høre hvordan det ser ud med vægten mandag <br />
<br />
Rigtig god weekend til dig
karina313

28/07/2012 kl. 20:26
så fik jeg lige danset 30 min foran wii'en det er sjovt og god motion... fik i hvert fald sved på panden...... vi fik pandekager med oksekød til aftensmad, det var godt..<br />
<br />
God weekend til dig Mig også
mig

28/07/2012 kl. 21:41
Åh ja wii er en god ting og den kan virkelig give sved på panden som du skriver og jeg får altid total grineflip når jeg skal forsøge mig med zumba hehe<br />
<br />
Lækker aftensmad
lone@meridiancentret.dk

29/07/2012 kl. 06:59
Du er da godt nok aktiv, men det er nu også dejligt at få rørt sig.<br />
Jeg var ude og gå i går, det blev til 5,5 km også i regnvejr, men det gjorde nu ikke noget, for jeg nød at være ude<br />
Kan du have en god søndag!
karina313

29/07/2012 kl. 15:19
puha jeg synes det er svært i dag... jeg har lyst til at spise hele tiden, og det er bestemt ikke kød jeg har lyst til....
SommerogSol1973

29/07/2012 kl. 15:28
Øv. Sådan nogen dage kommer jo.<br />
<br />
Du kender sikkert allerede lidt fif, som Cheasy vanilje, lidt sukkerfri slik eller lidt græsk yoghurt med noget essens i, f.eks. Pebermynte, så man kan fornemme smagen af After Eight <br />
<br />
Pøj pøj
karina313

29/07/2012 kl. 19:49
Laks til aftensmad- 4 km løbe tur - og nu i spa bad med kæresten kan livet blive bedre????? Er i hvertfald lykkelig
karina313

30/07/2012 kl. 11:51
Mandag første dag i cruise fasen..... puha det har været en drøj weekend, men sluttede af med at få gang i mine løbe ture igen, (har ikke løbe i 3-4 uger pga. en skade), men det var dejlig at komme igang igen, jeg elsker at løbe.... nu skal jeg til at sætte mig grundigt ind i cruise... jeg overlever bedst ved at nærlæse alt 1000 gange om og om igen så jeg ved op og ned på alt ting... har lige fundet alle mine trænings dvd frem(16 stk) nogle af dem er ikke engang pakket ud endnu overvejer at få dem ud af filmen og komme igang med at bruge dem... kunne godt lige giv den en skalle i min middagspause... tænker også at jeg vil ha købt mig en hulahop ring, det kunne være sjovt at komme igang med sådan en...
karina313

30/07/2012 kl. 20:14
jeg ville prøve at lægge et før billed ind, men fatter ikke en skid af hvordan man gør så det må blive en anden dag<br />
karina313

01/08/2012 kl. 18:45
uhhh jeg glæder mig i dag skal vi ha skinke tærte, den er i ovnen og den ser virkelig lækker ud, og jeg er blevet hunde sulten efter 5 km gå tur i rask tempo...... igår løb jeg 4 km tempoløb... det gik rigtig godt... i morgen står den igen på løb eller en tur på cyklen.....
karina313

01/08/2012 kl. 18:52
min ene lilyslim er sat til at jeg gerne vil under 90 inden den 1 sep... det ser ud til jeg godt kan nå det så det er bare skønt... jeg har helt vildt optur over denne "kur" det er overraskende nemt at holde, den passer lige til det jeg gerne ville vil spise....jeg glæder mig til jeg kan sætte et nyt mål på lilyslim det er noget der kan få min motivation i top... det og så det at læse med herinde jeg synes i er så gode alle sammen det er med til at holde mig i gang at læse alle de gode dagbøger, jeg tjekker nok op på dem 5 gange om dagen hvis det kan gøre det fedt med det her forum......<br />
<br />
<br />
hold op en optur jeg har i dag det er bare fedt at ha det sådan
Nypips

01/08/2012 kl. 19:28
Jeg synes også det er "fedt".<br />
Nu er 4. dag snart ovre og har kun 2 tilbage i denne fase.<br />
Kører du 1 dag protein og en dag med grønt eller hvordan?<br />
Minus 1,9 på 3 døgn det er sgi okay for mig.<br />
<br />
Fortsat god aften til dig <br />
Nu kalder gåturen snart for mig.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.