Oprettet af karina313 d. 24/07/2012 kl. 07:39

karina313 dagbog

Hej alle dukan- fans <br />
<br />
så blev det min tur, jeg kan se det er meget brugt at skrive dagbog her inde, det virker som om det godt kunne motivere mig, efter jeg har læst en del, så det vil jeg også lige prøve af, for motivation har jeg brug for i denne omgang....<br />
<br />
Min (slanke) historie.....<br />
<br />
For 6 år siden begyndte jeg at ligge min livsstil om, med sund kost og motion, i den forbindelse tabte jeg mig 38 kg. blev skilt og fik en masse nye motions venner, jeg blev en af de der motions freaks og jeg elskede det.... så fik jeg en ny kæreste for ca 3 år siden,,,,, og ham elsker jeg også men desværre er det resulteret i et vægtforøning på 21 kg som jeg nu bokser med, (igen) jeg motionere stadig en del, og ELSKER det, jeg løber, spinner og danser zumba 4-5 gange om ugen, men jeg har frygtelig svært med ikke at stoppe i hovedet hele tiden, jeg synes de sidte to år kun har bestået af mislykkedes slankekure, så nu skal skeen i den anden hånd og jeg skal op på hesten igen og komme nye boller på suppen osv.<br />
<br />
jeg var en pige på 108 kg første gang jeg blev gift, og nu er vi (jeg) begyndt at tale bryllup, og jeg VIL ikke være en stor brud igen så mit mål med dukan er at tabe 25 kg.....<br />
<br />
jeg modtager gerne råd fra alle jer super dukan'ner....... i er seje kan jeg læse og har brug for lidt af jeres gåpåmod, jeg ER motiveret og i gang med dag 1/6 i attack, og glæder mig til at se resultater, jeg vil veje mig mandag som jeg kan se andre har haft held med at skrive om herinde og håber på gode resultater,<br />
<br />
Held og lykke til jer alle sammen


karina313

06/08/2012 kl. 13:53
fortsætter på dukan for jeg er sikker på at det er godt, min krop har det bedre end før dukan såååå.<br />
jeg skriver jeg ved det godt og jeg kan ikke lade være osv... sådan er jeg jo også blevet for tyk.... jeg ved godt jeg ikke skulle æde det der har gjort mig tyk men.... nå ja nu er jeg på dukan fordi jeg ikke kan lade være...<br />
<br />
så er det jeg tænker hellere veje mig for tit end æde for tit, jeg synes det er en svær vane at lave om ikke at det er en god ide,det vil jeg gi dig helt ret i. jeg ville også ønske jeg kunne lade være men det kan jeg altså ikke, og heldigvis er den ikke skadelig ud over den kan ta min motivation.... men helt ærligt så havde den jo sikkert været på vej væk selv om jeg ikke havde vejet mig siden sidste mandag, for så havde jeg jo taget på efter en hel uges kamp.... hvis jeg kun kigger på mandags vægtet (giver det nogen mening det jeg skriver)<br />
<br />
pyt det lader vi ligge og jeg giver dig helt ret det er dumt.<br />
<br />
I går spiste jeg... ( jeg har ikke vejet det så det bliver på slum)<br />
<br />
morgen: en portion vanilie yoghurt med 1½ spsk havreklid<br />
<br />
middag: et kogt æg, lidt over en halv dåse makrel i tomat, og hytteost<br />
<br />
Eftermiddag: en skål a38 og en kop kaffe<br />
<br />
Aften : en kylling filet og en bøf, med hytteost<br />
<br />
jeg drak omkring 3 liter vand 250 ml. pepsi max, jeg drikker altid meget for jeg er altid meget tørstig<br />
<br />
sådan kan en dagskost se ud for mig dog plever jeg ar få en dukan muffins til formiddag og så intet klid i min morgenmad....<br />
<br />
er det helt hen i vejret det jeg gør????
mig

06/08/2012 kl. 15:12
Ja det var da noget af en stigning over en nat, jeg tænker det må være væske for det ser ikke ud til der er noget galt i din mad, jo det skulle lige være der er for lidt af det, hvis jeg var dig ville jeg prøve at komme op på 6 måltider Hvad dyrker du af motion ?<br />
<br />
Tænker også det kan være din vægt der er noget galt med, har du den at stå på sammen sted hver gang du vejer dig ?
Nypips

06/08/2012 kl. 16:25
Op på hesten igen Karina. Skulle netop til at spørge dig hvordan det gik med at have mad med i weekenden til dine venner?<br />
<br />
Pøj pøj med det.
karina313

06/08/2012 kl. 17:27
@ mig jeg løber mellen 4 og 6 km 3-4 gang om ugen....i hverdagene spiser jeg også lidt mere... i går havde jeg mega tralvt så glemte at spise om formiddagen, ( det ligner ellers ikke mig at glemme at spise) vægten står samme hver dag<br />
<br />
@ nypips jeg valgte at ringe om spørge hvad vi skulle ha... det endte med bagt laks så det er måtte jeg jo gerne spise, så jeg havde ikke min egen mad med... det gik vildt fint, med kun at indtage hvad jeg ville, havde da lyst til at drikke med dem, de blev skide fulde men det var jeg så glad for i går for vi skulle male alt ud høng og alle vinduer på huset så fik hjælpere kl 8.30 så jeg var lykkelig for ikke at ha tømmermænd,<br />
<br />
Jeg fortsætter på dukan, for du kan de kan vi kan og jeg kan dukan
Trine

06/08/2012 kl. 18:31
Karina, jeg kan ikke se, der er noget i vejen med din madplan.<br />
<br />
"Mig" er inde på, at det ikke er ret meget, du spiser. Det kan godt være, vægttabet vil øges ved at spise mere - men det, du indtager ligger meget på linie med, hvad jeg spiser over en dag også.<br />
<br />
Det må altså være et andet sted, synderen skal findes.<br />
<br />
Men hvad der bekymrer mig allermest, er dette:<br />
<br />
Citat Karina: "og heldigvis er den ikke skadelig ud over den kan ta min motivation.... "<br />
<br />
Sammenholdt med, at jeg kan se i en anden tråd, at du i morges nærmest har et "nødråb" på om hjælp, ang. dine mange daglige vejninger.<br />
<br />
Jeg tror altså, du er nødt til at få bearbejdet den "mani", hvis du skal få et positivt forløb ud af Dukan kuren. Og det er ment helt for din egen skyld.<br />
Nypips

06/08/2012 kl. 20:20
Skide godt KArina VI kan Dukan. <br />
<br />
Må indrømme lige i går synes jeg det var svært. fordi vi skulle pludselig have mad fra grillen, idet vi havde flyttet mine forældres camping og det tog længere tid end ventet. så det blev for sent for børnene at spise hvis vi skulle køre hjem. så da de andre sad og smovsede, fik jeg kyllingebryst og dressing. Men da vejning kom i mmorges var jeg jo super glad for at jeg stod igennem.
karina313

06/08/2012 kl. 21:55
Fedt nypris du klarede det i går det er de fristelser der er allersværest synes jeg....<br />
Trine du har ret jeg bør gøre noget ved min veje mani, det har jeg sagt i mange år, men tror jeg går på nedtrapning fra i nu af...,,
lone@meridiancentret.dk

07/08/2012 kl. 06:07
Du er bare så motiveret i både kosten og motionen, så de to kilo forsvinder lige så hurtigt som de er kommet - det er formentlig væske ellers kan jeg ikke lige komme på noget. Jeg kan godt i forbindelse med mens. tage 2-3 kilo væske på!<br />
<br />
Kan du have en god dag
karina313

08/08/2012 kl. 08:32
Det er nogle vilde udsving min vægt tager lige for tiden, jeg er endelig under 90 så håber jeg bare på den bliver dernede, mir næste mål er under 87 håber jeg snart når det.... I eftermiddag står den på løbetur satser på 4 km tempo tur,,... Elsker de løbepas ( håber det stopper med at blæse og at regnen gider holde en pause fra 16-17)
mig

08/08/2012 kl. 09:03
Super flot du er kommet under 90, tillykke med det Ja man kan godt ha nogle udsving i vægten men det går da ned <br />
Du må ha en god løbe tur og en dejlig dag
bamse 36

08/08/2012 kl. 10:26
Hej alle,jeg startede igår,så ønsk mig held og lykke med vægt tabet,jeg håber at jeg kan være ligeså motiveret som jer;O)<br />
nellin

08/08/2012 kl. 10:54
SÅDAN... super at du har nået et delmål. Kan du ikke mærke glæden ved det ?
karina313

08/08/2012 kl. 11:54
@bamse held og lykke med tabet må du blive en lige så stor taber som os andre<br />
@ mig tak for det nyder mine løbe ture såeget det blæser desværre alt for meget lige nu, men det kan jo ændre sig til jeg har fri 16.15<br />
@nellin jo jeg kan mørke glæden og i går var der en kollega der sagde hun kunne se der var sket noget, det er bare dejligt... Kan også godt selv se det på mine kinder ( og på mit selvværd)
lone@meridiancentret.dk

09/08/2012 kl. 07:08
Det er bare super flot som du taber dig - tillykke med vægttabet.<br />
Håber regnen stoppede i går eftermiddags så du fik løbet - her var der flot vejr
karina313

09/08/2012 kl. 09:01
Det regnede ikke men blæste helt vildt men afsted kom jeg det var så skønt.... Og hvad der er endnu mere skønt er at jeg i starten af maj fik jeg en dyr meget flot jakke af min søde kæreste, men den var lige lille nok til mig, men valgte ikke at bytte den for havde allerede besluttet mig for at vægten skulle ned, i dag ville jeg lige prøve den for at se om det jeg kunne se på vægten ( minus 6,8) kunne mærkes på jakken det kunne det nu sidder den helt perfekt åhhh det er godt for motivationen
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.