Oprettet af karina313 d. 24/07/2012 kl. 07:39

karina313 dagbog

Hej alle dukan- fans <br />
<br />
så blev det min tur, jeg kan se det er meget brugt at skrive dagbog her inde, det virker som om det godt kunne motivere mig, efter jeg har læst en del, så det vil jeg også lige prøve af, for motivation har jeg brug for i denne omgang....<br />
<br />
Min (slanke) historie.....<br />
<br />
For 6 år siden begyndte jeg at ligge min livsstil om, med sund kost og motion, i den forbindelse tabte jeg mig 38 kg. blev skilt og fik en masse nye motions venner, jeg blev en af de der motions freaks og jeg elskede det.... så fik jeg en ny kæreste for ca 3 år siden,,,,, og ham elsker jeg også men desværre er det resulteret i et vægtforøning på 21 kg som jeg nu bokser med, (igen) jeg motionere stadig en del, og ELSKER det, jeg løber, spinner og danser zumba 4-5 gange om ugen, men jeg har frygtelig svært med ikke at stoppe i hovedet hele tiden, jeg synes de sidte to år kun har bestået af mislykkedes slankekure, så nu skal skeen i den anden hånd og jeg skal op på hesten igen og komme nye boller på suppen osv.<br />
<br />
jeg var en pige på 108 kg første gang jeg blev gift, og nu er vi (jeg) begyndt at tale bryllup, og jeg VIL ikke være en stor brud igen så mit mål med dukan er at tabe 25 kg.....<br />
<br />
jeg modtager gerne råd fra alle jer super dukan'ner....... i er seje kan jeg læse og har brug for lidt af jeres gåpåmod, jeg ER motiveret og i gang med dag 1/6 i attack, og glæder mig til at se resultater, jeg vil veje mig mandag som jeg kan se andre har haft held med at skrive om herinde og håber på gode resultater,<br />
<br />
Held og lykke til jer alle sammen


mig

09/08/2012 kl. 10:24
Flot Karina, det er super sejt gået af dig Åhh det er så vildt når man kan komme i noget tøj man ikke har kunne passe <br />
<br />
Tillykke med det flotte tab
karina313

09/08/2012 kl. 13:18
Så gik der sport i tøjprøvningen.... fandt et par bukser jeg købte 23 dec. sidste år (der kunne jeg passe dem) de er blevet for små her hen over foråret (desværre) jeg glæder mig til at jeg kan komme i dem igen... staser på det bliver min mandags beskæftigelse, at prøve de bukser til jeg kan passe dem.... jeg tro der skal mindst 5 kg af inden jeg kan holde ud at ha dem på, men med den fart det er gået indtil nu så varer det jo ikke længe inden jeg kan få dem på....<br />
karina313

10/08/2012 kl. 09:34
Så er der fredag og snart weekend ... Starter dagen med 9 timers arbejde, har besluttet mig for en løbetur på 45 min. Og i aften skal vi til min søster, vælger i den forbindelse at tá min egen mad med,,, ( de andre skal ha krebinetter) i morgen står den på 25 km familie cykel tur ( med cykelteailer inkl. 2 børn på 4 år) tror det bliver lidt hårdt... Men jeg glæder mig for samtidig med det bliver hårdt så betyder det også forbrændte kcal. Er dog lidt i vildlede med hvad for noget mad jeg skal ha med på turen.... Søndag står den på 4 km løb... Og det var så den weekend glæder mig til en tur på vægten på mandag ( så er der gået 3 uger)
lucky

10/08/2012 kl. 17:20
Hej sikke en travl weekend du går i møde flot vægttab du har.<br />
Du kan jo lave en tunsalat med æg og dukan brød til og så lidt grønt snack hvis du har pv dag.Tun og æg mætter godt.<br />
God cykel tur
karina313

10/08/2012 kl. 17:51
Uhh det lyder spm en god ide lucky... Det vil jeg prøve heldigvis har jeg pv dag det er jeg glæd for når jeg skal være sammen med mange fremmede, det gør det lidt nemmere.... Mine 45 løb er overstået det var alt løbe vejr i dag....
mig

11/08/2012 kl. 09:22
Du er bare så sej med alt den motion, bare det var mig der kunne ta mig sammen til det
karina313

12/08/2012 kl. 09:17
jeg har været i gang med motionene så længe jeg ikke kan undvære det.... har flere gange taget mig selv i at glæde mig til 3 sep. der begynder biking sæsonen i centret og ikke mindst zumba timerne
karina313

12/08/2012 kl. 09:24
i går tog jeg 28 km på cyklen med hele familien, det var en fed tur bortset fra jeg måtte cykle med en tung trailer(ca. 50 kg) på en old gammel cykel, 14 km (heldigvis var vi to der kunne bytte) havde selv taget mit mad med så da de andre spiste pløser spiste jeg dukan mad, det var fint vi tog på restaurant til aften der fik jeg den lækreste skaldyrssalat, helt i dukan ånd... (det var svært at lade brødet ligge men det gik)nu skal søndagen bare lige "overståes" så glæder jeg mig til at se hvad vægten siger i morgen
lone@meridiancentret.dk

12/08/2012 kl. 09:44
Hvor er du bare super sej - hatten af for dig! Det er faktisk brødet jeg synes der er sværest at undevære.<br />
Spændt på hvad din vægter siger i morgen for med dit engagement og motion, så er der helt sikkert sket meget!
Nypips

12/08/2012 kl. 14:35
Rigtig godt gået Karina. Sej dagplejer
karina313

13/08/2012 kl. 08:33
Øv så steg vægten lidt igen.... Men denne gang havde jeg set det komme så blev ikke slået ud af det, jeg ved jeg ikke har gjort noget forkert så jeg fortsætter den gode stil og snupper en uge mere.... I dag kan jeg glæde mig over at familie ski turen er bestilt jeg glæder mig for vildt ( håber jeg når at tabe mig så meget at der skal nye skibukser til)
mig

13/08/2012 kl. 09:08
Ja det er surt når det sker men hvis du ellers følger kure en det hurtigt af igen Hvornår skal i på skiferie ? Måske du skulle prøve at sætte dig nogle delmål end til turen ? lov dig selv en lille gevinst når du når dem, måske nogle ting du kan bruge på skituren så skal du nok også nå de nye skibukser
tjon75

13/08/2012 kl. 10:34
You go girl..;O)
karina313

13/08/2012 kl. 13:26
jeg er så heldig jeg både skal på ski i uge 5 og i uge 11.... jeg har fulgt kuren til punkt og prikke så den er nok nede igen om et par dage......om ikke anden tror jeg der sker noget når zumba og biking starter igen.............. det bliver SÅ fedt glæder mig for vildt<br />
karina313

14/08/2012 kl. 12:27
Så er min vægt fjernet fra huset og jeg ved ikke hvor den er må kun og jeg mener kun veje mig en gang om ugen fremover.... den eneste måde jeg kan lade være med det på er at flytte vægten ud af huset.... det er sq sygt.,.... men nu er det spændende hvad den siger næste gang den komme ind.... er der nogen der har en mening om hvad dag man skal veje sig på???? tænker fredag er bedst men hvad siger i ???
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.