Oprettet af karina313 d. 24/07/2012 kl. 07:39

karina313 dagbog

Hej alle dukan- fans <br />
<br />
så blev det min tur, jeg kan se det er meget brugt at skrive dagbog her inde, det virker som om det godt kunne motivere mig, efter jeg har læst en del, så det vil jeg også lige prøve af, for motivation har jeg brug for i denne omgang....<br />
<br />
Min (slanke) historie.....<br />
<br />
For 6 år siden begyndte jeg at ligge min livsstil om, med sund kost og motion, i den forbindelse tabte jeg mig 38 kg. blev skilt og fik en masse nye motions venner, jeg blev en af de der motions freaks og jeg elskede det.... så fik jeg en ny kæreste for ca 3 år siden,,,,, og ham elsker jeg også men desværre er det resulteret i et vægtforøning på 21 kg som jeg nu bokser med, (igen) jeg motionere stadig en del, og ELSKER det, jeg løber, spinner og danser zumba 4-5 gange om ugen, men jeg har frygtelig svært med ikke at stoppe i hovedet hele tiden, jeg synes de sidte to år kun har bestået af mislykkedes slankekure, så nu skal skeen i den anden hånd og jeg skal op på hesten igen og komme nye boller på suppen osv.<br />
<br />
jeg var en pige på 108 kg første gang jeg blev gift, og nu er vi (jeg) begyndt at tale bryllup, og jeg VIL ikke være en stor brud igen så mit mål med dukan er at tabe 25 kg.....<br />
<br />
jeg modtager gerne råd fra alle jer super dukan'ner....... i er seje kan jeg læse og har brug for lidt af jeres gåpåmod, jeg ER motiveret og i gang med dag 1/6 i attack, og glæder mig til at se resultater, jeg vil veje mig mandag som jeg kan se andre har haft held med at skrive om herinde og håber på gode resultater,<br />
<br />
Held og lykke til jer alle sammen


mig

14/08/2012 kl. 12:50
Weee flot du har fået vægten ud af huset Du er sååå sej <br />
<br />
Ja det er så spændene jeg har haft vejet mig torsdag men har nu rykket det til fredag efter jeg er kommet i fase 3 fordi jeg tager min protein dag torsdag Man det skal man gør som har det bedst med <br />
<br />
Ha en super dejlig dag
karina313

14/08/2012 kl. 16:43
Så fik jeg løbet 40 min. Uha det var drøjt i dag, men skønt som altid.....
Aladdinscookie

14/08/2012 kl. 18:02
Jeg vejer mig om søndagen
netski

14/08/2012 kl. 21:33
SEJT med den vægt.RESPEKT.<br />
Jeg vejer mig om tirdagen, det holder mig på plads i weekenden , og så er mandag kyllingedag.
Nypips

14/08/2012 kl. 22:14
Jeg vejer mig mandag
karina313

15/08/2012 kl. 07:59
Det giver mening for mig at det bliver mandag der bliver veje dag så tror jeg nemlig også det kan gøre man passer mere på i weekenden, jeg synes det er sværest i weekenderne, jeg har fået lavet et fint skema hvor jeg skriver vægt, samlet tab og bmi ind frem til 31-12-12 så er jeg spændt på hvor langt jeg når ned... Samtidig har jeg lavet 5 delmål hen mod min ønske vægt ( det ene er nået) så håber jeg bare jeg ikke snubler på vejen, det er jo desværre set før... Og af en eller anden mærkelig grund er jeg svær at få op igen, men denne han virker det som om det er stabilt underlag jeg går på jeg føler mig ihvertfald på sikker grund indtil nu
karina313

15/08/2012 kl. 16:58
så fik jeg cyklet 21 km... på 1 time på den gamle cykel, det var en dejlig tur
lone@meridiancentret.dk

15/08/2012 kl. 20:28
Sikke da et tempo du har på - så stærkt cykler jeg ikke eller også er der bare mere kuperet hos mig
karina313

19/08/2012 kl. 19:47
Så har jeg været til tri i Brøndby det gik vildt godt 15 min. Hurtigere end jeg havde håbet på så jeg er stolt .... Jeg brugte 1 time og 35 min. Men puha det var varmt 200 m svømning 20 km cykling og 4 km løb
karina313

19/08/2012 kl. 19:47
Så har jeg været til tri i Brøndby det gik vildt godt 15 min. Hurtigere end jeg havde håbet på så jeg er stolt .... Jeg brugte 1 time og 35 min. Men puha det var varmt 200 m svømning 20 km cykling og 4 km løb
Mulle 82

19/08/2012 kl. 20:22
Hvor laver man den der smarte vægt diagram mange af jer har?
karina313

19/08/2012 kl. 20:26
På lilyslim prøv at søg her i forum efter den så er det et link til det og hvordan du sætter den på din profil
karina313

20/08/2012 kl. 21:33
så blev det veje dag plus 1,2 kg øv øv øv, men jeg holder fast for det må da komme når jeg ikke snyder....nogle gange førhen kunne jeg godt sidde og undre mig over hvorfor jeg ikke tabte mig, men tænkte jeg rigtigt godt efter kunne jeg måske godt forstå det, med det chokolade jeg havde spist eller de andre ting der røg ned i løbet af en dag, men denne gang har jeg virkelig ikke gjort noget forkret, så fatter ikke hvorfor der ikke sker noget..<br />
<br />
vi har før joket med at de kacl. man ikke skriver ned eller de ting andre ikke ser man spiser, eller det man ikke bliver mæt af det feder ikke, ved da godt vi har sagt det i sjov, men har da alligevel taget mig selv i ikke at skrive det ned fordi det ikke så godt ud i den lille sorte bog, måske har jeg vejet det og konstateret hvor mange kacl. der var i det men alligevel ikke skrevet det ned og så glemmer man det jo hurtigt. nok fordi man får en smule dårlig samvittighed eller fordi man bliver skuffet over sig selv, men denne gang er det slut med det hvis jeg skal synde så skal det være i selskab med andre (helst min søde kæreste), for så gider jeg ikke ta så meget for så føles det lidt som om jeg skal stå til regnskab for det, ikke fordi han kræver det, men fordi han støtter mig så godt i hverdagen og hvem gider blive ved med at støtte hvis man gang på gang falder i store huller....<br />
jeg har været på i 4 uger nu og har ikke været faldet i nogle huller... det gør mig stolt, og det gør det endnu mere vigtigt at fortsætte trods manglende resultat på vægten, ( eller skulle jeg hellere sige trods et lille opsving)1 sep. skal vi til oslo, der skal jeg ikke være helt 100&#037; på dukan, der er nogle ting jeg vil forkæle mig selv med.... bla. et glas juice til min morgenmad, og ET glas vin til aftensmaden
Leneande

21/08/2012 kl. 10:59
men se lige din vægtkurve?????!!! du har tabt 6 kg på en måned. mon det kan være den tid på måneden? du ved godt at det virkelig svinger og nu er du under de 90 kg. så blive du bare ved, du ved at dukan
karina313

21/08/2012 kl. 14:08
ja det er rigtig nok 6 kg på 28 dage er fint.... men den har jo været på minus 8 kg det er det der er så p... irriterende... men selvfølgelig kan jeg har jo gjort det før... har hele middags pausen gogglede omkring vægt tab og træning, jeg tror snart jeg har fundet på et godt træningsprogram jeg kan starte op med 3 sep. når jeg kan komme i centret igen....hvor Biking og zumba starter op igen og hvor jeg kan komme i vægtene.... øv dem hader jeg men alle der ved noget om træning og vægttab siger styrketræning er vigtigt.... så jeg må hellere begynde at kunne li det, jeg håber jeg kan få lavet nogle gode trænings aftaler så det kan blive nemmere at komme afsted lige som det er med løb og cykling, det handler om at få nogle positive og hyggelige oplevelser med det............. tænker bare hvordan f... kan styrketræning blive hyggeligt, nogen der har et godt bud på det???
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.