Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


Christel

02/11/2012 kl. 12:03
Nellis Dellis er den bedste mulighed, eller sukkerfrie gajoler. Almindelige sukkerfrie bolsjer indeholder altså mange kulhydrater.<br />
Som hovedregel skal produktet have under 5 gram kulhydrater pr. 100 gram. Og er det højere end det, er det vigtigt, at fiberindholdet er højt. Jeg har på en anden tilsvarende kur hørt, at man kan trække fiberindhold fra kuhydraterne.<br />
Christel

02/11/2012 kl. 12:04
Og nu spørger jeg lige dumt måske: men hvordan kan du vide, at du er på sidste uge i fase 2? Man går til fase 3, når man har opnået det ønskede vægttab, og du siger, at din vægt står stille. Men måske har du bare besluttet at gå i fase 3?
Leneande

02/11/2012 kl. 12:32
Ja det undre jeg mig også lidt over...<br />
<br />
nå men vægten står stille hos mig. vejer det samme i dag som i mandags. øv
annebanne

02/11/2012 kl. 13:43
Ahhh, forstår godt jeres undren. Ifølge udregningen, så er jeg nede på min ønskede vægt d. 6.11 og skal derefter gå videre til fase 3. Jeg mangler 1.5 kg... så håber at jeg "når" det inden. Ellers skal jeg vel bare forsætte i fase 2, tror jeg Jeg må vel skrue op for træningen..<br />
Mht. ISIS, så læser jeg bare om chokolademousse o.l og begynder at drømme om lækkerier :D<br />
Ville bare høre hvad andre her inde spiser derfra.
annebanne

02/11/2012 kl. 13:43
Ahhh, forstår godt jeres undren. Ifølge udregningen, så er jeg nede på min ønskede vægt d. 6.11 og skal derefter gå videre til fase 3. Jeg mangler 1.5 kg... så håber at jeg "når" det inden. Ellers skal jeg vel bare forsætte i fase 2, tror jeg Jeg må vel skrue op for træningen..<br />
Mht. ISIS, så læser jeg bare om chokolademousse o.l og begynder at drømme om lækkerier :D<br />
Ville bare høre hvad andre her inde spiser derfra.
Pusselusken

02/11/2012 kl. 15:42
Hej Anne. Du må gerne forsøde tilværelsen med chokolademusse. Den har været min redning til mange visitter hvor jeg har haft den med hjemmefra i en smuk porcelænskop. Så nød jeg den, når de andre spiste kager mm.<br />
<br />
Den er lækker uden at smage kunstigt - og tilladt.<br />
<br />
Go vind med det sidste du mangler. Og go weekend.
Christel

02/11/2012 kl. 16:49
Jeg er ikke vild med moussen, jeg synes den er sød og kunstig. Men jeg ville i stedet tage tilladt ostekage, som minder om citronfromage. Og jeg spiser også en sjælden gang nellies dellies. Men jeg får dårlig mave, hvis jeg skulle komme til at spise for mange.
Ninapiie

02/11/2012 kl. 16:56

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Harmoni den November 2, 2012, 08:01</b><br />
Godmorgen alle Dukanér..... Fredag morgen og hvordan går det med jer? <br />
Jeg kunne ikke lige vente med at melde ind her, til i eftermiddag... for smilet er MEGET stort her... Tror virkelig at tanken om at skulle melde ind her har hjulpet mig til standhaftigehed.... Så dette er også JERES fortjeneste... tak !<br />
Min vægt i mandags var 76,2 og her til morgen 73,5 .... ..... Så det er da lige et tab på 2,7 kg...<br />
Hold da op - så hurtigt, har det ikke gået før...<br />
Ved godt det nok ikke bliver ved i det tempo... meen nyder det så længe det varer.....<br />
Hepper hele dagen på jer... og glæder mig til at komme herind i eftermiddag og høre hvordan mine Dukan-søskende har det...<br />
En dejlig fredag til jer alle.... !!! </div>
</div>
Hold da kæft Harmoni... ja, det må man gerne sige i det her tilfælde 8O :o Hvor er det super godt kæmpet... stort tillykke


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

02/11/2012 kl. 16:59

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra nellin den November 2, 2012, 09:08</b><br />
Super uge fra mandag til idag. Vægt mandag: 81,9. Nu 80. Jeg er super glad, men har i gen forventninger at vægten falder til mandag. Måske 500 gram på da jeg skal til jlo koncert imorgen. En dejlig tøsetur med alt incl.</div>
</div>
Er stolt af dig Nellin Hvor dejligt &#060;3 Jeg hepper fortsat på dig!!! Og hvis det ik går så godt i weekenden... fortsætter vi kampen på mandag... men prøv at holde dig i skindet så godt du kan.... rigtig god weekend til dig søde


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

02/11/2012 kl. 17:01

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra morlaila den November 2, 2012, 09:59</b><br />
Der er ikke sket en dyt hele ugen, vægten står på 90,6 som i mandags. Håber virkelig der sker noget hen over weekenden. <br />
God weekend til jer alle </div>
</div>
Du må gi den ekstra skalle.... måske lidt ekstra motion, eller lidt flere mellemmåltider?? Pøj pøj


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

02/11/2012 kl. 17:02

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Pusselusken den November 2, 2012, 10:06</b><br />
87,8 dd.<br />
minus 1,6 siden mandag. Super tilfreds.</div>
</div>
Åååhhh søde PL!! Hvor flot af dig &#060;3 Er du snart i fase 3 igen så??? Knus


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

02/11/2012 kl. 17:04

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Nova2011 den November 2, 2012, 11:12</b><br />
75 kg i dag og 75,4 i mandags så det giver jo et beskedent tab på 400 på 4 dage.<br />
men lidt er bestemt også bedre end ingenting<br />
Ha en super dejlig fredag allesammen :-D</div>
</div>
Det er da ok Nova hellere lidt end ingenting 8-) Rigtig dejlig fredag til dig også


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

02/11/2012 kl. 17:05

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Leneande den November 2, 2012, 12:32</b><br />
Ja det undre jeg mig også lidt over...<br />
nå men vægten står stille hos mig. vejer det samme i dag som i mandags. øv</div>
</div>
Øv... nu gik det ellers lige så godt Mon mon ikke kroppen lige skal komme sig, oven på de hvide dage??? Rigtig god weekend &#060;3


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

02/11/2012 kl. 17:09
Tja og oven på fru røds ankomst, som er ved at være væk, har jeg tabt 800 gr. af de 900 jeg havde taget på fra sidst. Så idag viser den 70,2. Så nu går det da lidt ned igen.... grrrr hader fru RØD. Mister lige motivationen, når man har taget på pga af det. Og så dukker min månedlige trang op... den har jo været lidt svær at komme igennem. Men nu er kampgejsten fundet frem igen.... så Here I COME!!!!<br />
God weekend til jer alle..... vi ses på mandag, forhåbentlig et vis antal gram lettere


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
nellin

02/11/2012 kl. 17:16
Hej ninapiie. Denne gruppe her vi har startet giver mig motivation. En fed fornemmelse de sidste 2 uger.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.