Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P
Pia Andersen
05/11/2012 kl. 20:43 |
Mm. Har 3 fiskedeller tilbage fra aftensmaden, og lidt tzaziki. Sammen med æg er det sikkert et godt mellemmåltid. Har svært ved eftermiddagssnack. Kører hjem kl. 15, arbejder nemlig sent torsdag, som er den eneste dag med kaffepause om eftermiddagen.<br />
<br /> Kh<br /> <br /> Pia |
Harmoni
05/11/2012 kl. 20:47 |
Super formiddagsmad...<br />
Ja men så tager du jo bare det kl 14, eller på vej hjem i bilen... klokslet skal jo ikke være helt fast... <br /> |
Bitten Lundsgaard
05/11/2012 kl. 21:31 |
Først og fremmest stort tillykke med det tilbagelagte til alle jer, der kæmper vores fælles kamp.<br />
Jeg er gået i plus, 1,5 kg., men det forventede jeg også nærmest. Var som sagt til rom og wiskey festival her i lørdags og det var et super godt arrangement, så gjorde intet for at holde Dukan-stilen, det var ligesom dødsdømt på forhånd med ren spiritus i glassene <br /> Men NU, NU går det løs. Har bagt brød, stegt frikadeller og lavet vafler, så jeg er klar til de næste par dage og jeg er top-motiveret. Jeg kører jo med små belønninger til mig selv, og i morgen kører jeg ind og køber den næste. Får den pakket fint ind og så kan den stå og lyse op ude på badeværelset, så jeg kan gå og kigge på den. Mit næste delmål hedder 76,8, det har det været før, men så var det, der gik lidt skod i det hele. Denne gang er der ingen tidspres på, ud over at jeg vil have gaven hehe...<br /> Jeg er meget spændt på vægten fredag morgen.<br /> Pøj pøj til alle <br /> Kram Bitten |
Pia Andersen
05/11/2012 kl. 21:35 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Harmoni den November 5, 2012, 20:47</b><br /> Super formiddagsmad...<br /> Ja men så tager du jo bare det kl 14, eller på vej hjem i bilen... klokslet skal jo ikke være helt fast... </div> </div> Tror jeg venter med efermiddagsmaden, til jeg er hjemme. Er på cykel <br /> <br /> |
Pia Andersen
05/11/2012 kl. 21:37 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Bitten Lundsgaard den November 5, 2012, 21:31</b><br /> Først og fremmest stort tillykke med det tilbagelagte til alle jer, der kæmper vores fælles kamp.<br /> Jeg er gået i plus, 1,5 kg., men det forventede jeg også nærmest. Var som sagt til rom og wiskey festival her i lørdags og det var et super godt arrangement, så gjorde intet for at holde Dukan-stilen, det var ligesom dødsdømt på forhånd med ren spiritus i glassene <br /> Men NU, NU går det løs. Har bagt brød, stegt frikadeller og lavet vafler, så jeg er klar til de næste par dage og jeg er top-motiveret. Jeg kører jo med små belønninger til mig selv, og i morgen kører jeg ind og køber den næste. Får den pakket fint ind og så kan den stå og lyse op ude på badeværelset, så jeg kan gå og kigge på den. Mit næste delmål hedder 76,8, det har det været før, men så var det, der gik lidt skod i det hele. Denne gang er der ingen tidspres på, ud over at jeg vil have gaven hehe...<br /> Jeg er meget spændt på vægten fredag morgen.<br /> Pøj pøj til alle <br /> Kram Bitten</div> </div> <br /> God ide med gave, måske jeg skulle indføre det. Må man spørge, hvad du køber til dig selv? Og ved hvilke milepæle? |
mig
05/11/2012 kl. 22:35 |
Først stort tillykke til jer som har tabt jer Og til jer med + elle 0, klø på, det skal nok komme <br />
<br /> Sender varme taber tanker til jer ♥ |
mig
05/11/2012 kl. 22:38 |
Til Pia Jeg tror også du skal ha flere mellemmåltider ind og helst som protein kød æg osv Du skal også huske at du højest skal ha 1/3 grønt og 2/3 protein på PG dage. Husk at være obs på du ikke bruger for meget fra tolereret listen.
|
Bitten Lundsgaard
05/11/2012 kl. 22:44 |
Det er forskelligt, hvad jeg belønner mig selv med, men aldrig mad. Eller dvs. jeg har egentlig lovet mig selv et studenterbrød når jeg kom under 80, men så fik jeg romboller på arbejde og kunne ikke få mig til at spise et studenterbrød også.<br />
I morgen kører jeg ind og køber en øjenskygge til mig selv, jeg er blevet en lille pyntekrukke efter jeg har tabt mig.<br /> Delmålene varierer. Først var der 88 kg, for det vejede jeg før jeg blev gravid. Så hed det 86, for så havde jeg smidt 10 kg. Så hed den 81,6, for så havde jeg smidt 10 Dukan-kilo, næste step var 80 kg, der gav jeg mig selv sæson 8 af Desperate Housewives. Næste delmål hedder som sagt 76,8, for så er mit BMI på 30. Derefter hedder det nok 76, for så har jeg tabt 20 kg. i alt. Så som du kan se, varierer det rigtig meget.<br /> Håber, du kan bruge det til noget.<br /> Kram Bitten |
nellin
06/11/2012 kl. 10:48 |
jeg glemte at skrive igår. Vægten sage 80,50 så der var røget +500 på i weekenden, men det var også en super lørdag med fed koncert af JLO. vægten sagde sidste mandag var 81,9, så på 1 uge er der røget -1,4 så det er ganske tilfredsstillende. Målet er under 80 nu....
|
Pia Andersen
06/11/2012 kl. 11:31 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den November 5, 2012, 22:38</b><br /> Til Pia Jeg tror også du skal ha flere mellemmåltider ind og helst som protein kød æg osv Du skal også huske at du højest skal ha 1/3 grønt og 2/3 protein på PG dage. Husk at være obs på du ikke bruger for meget fra tolereret listen.</div> </div> <br /> Hej igen<br /> <br /> Det er lidt svært at udregne grøntsagerne i brøker forsøgte dog at undgå megen grønt i løbet af dagen, så jeg kunne sjeje ud til aften. Måske jeg skulle have droppet de ekstra grøntsager til aften?<br /> <br /> I dag har jeg spist hytteost med æg, her i formiddag. Har ikke noget mellemmåltid til eftermiddag, men cykler hjem omkring kl. 15, så kan spise lidt, når jeg er kommet hjem.<br /> <br /> Der er røget 3,5 kg. nu. Kan ikke lave halve kilo inde på det der Lily Slim, er det muligt?<br /> <br /> |
Pia Andersen
06/11/2012 kl. 11:32 |
Hej Bitten<br />
<br /> Jeg må også til at indføre både delmål og gaver, lyder som en kanon idé |
Nova2011
06/11/2012 kl. 13:47 |
Fik ikke skrevet igår, men der var heller ikke noget at fejre <br />
<br /> fredag 75 kg, mandag 75,2 kg, så det jo et + på 200 g, hvilket jeg havde forventet da jeg var temmelig dårlig fredag fik vi en kyllingburge fra grillbar til aften, og lørdag var vi på hundeudstilling hele dagen, og der fik jeg en pølse med lidt ketchup og remulade til middag og lidt popcorn til aften, så forventede ikke et - denne weekend.<br /> <br /> Kæresten tog også 200 g på.<br /> <br /> Så nu er vi tilbage i kampen, så vi skal nok komme med et - på fredag <br /> <br /> Til Pia du skal bruge punktum i stedet for , i dine kg så kan du få gram med i din lilyslim fx 75.2 stedet for 75,2 ellers kan den åbenbart ikke finde ud af det <br /> |
Leneande
06/11/2012 kl. 16:52 |
det lyder ikke til at i har været helt forberedte på den weekend.<br />
<br /> jeg havde tabt mig 600 gr. så det var dejligt<br /> |
Pia Andersen
06/11/2012 kl. 17:11 |
Hej Nova<br />
<br /> Tak for hjælpen, så har jeg fået mine gram ind, det er jo meget vigtigt, især i de perioder, hvor man måske ikke taber i hele kilo |
mig
06/11/2012 kl. 19:12 |
Pia A: ja det er svært, nu har det ikke været det store problem for mig da jeg ikke er så glad for grønt så det har mere været at få det hehe <br />
Men godt at se du tænker over det |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller