Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


Christel

15/11/2012 kl. 11:39
Jeg har observeret, at der er et vist "held" ved at skrive her, og gode vægttab, så jeg skynder mig at fortælle, at jeg vejer 81 kg i dag og rigtig godt kunne tænke mig et vægttab til søndag, hvor jeg får festmåltid/går i fase 3.
Bitten Lundsgaard

16/11/2012 kl. 09:08
78,0 her til morgen.<br />
Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg har været dukan-dygtig hele ugen, jeg havde diarré igår og alligevel har jeg taget 400 gram på siden igår.<br />
Hvordan kan det lade sig gøre?? Jeg spørger bare og er dybt dybt frustreret, nu gik det lige så godt!
Pusselusken

16/11/2012 kl. 11:05
Uh ja Bitten, nogle gange kan det være svært at gennemskue hvad der lige gør, at vi tager på eller taber os.<br />
Men nu mobiliser all din viljestyrke og hæng i. Så går det med garanti den gode vej igen lige om snart.
Bitten Lundsgaard

16/11/2012 kl. 11:19
Hej PL. Du er sød, men jeg tog det velovervejede valg at spise et stykke kage på arbejde og set i lyset af Mortens Aften giver det sikkert pote i morgen <br />
Jeg holder mig på dydens smalle sti resten af dagen <br />
Kram Bitten<b></b>
Pusselusken

16/11/2012 kl. 11:56
Vejning i dag minus 2,6 kg siden mandag<br />
Dagens vægt; 86,8 Super godt
Nova2011

16/11/2012 kl. 12:34
Mandags vægt 74,4 kg fredags vægt 73,6 så et minus på 800 g. ikke så meget syntes jeg <br />
<br />
Sidste fredag stod den på 73,8 så har jo egentlig kun tabt 200 g på en uge, men skulle jo også lige tabe de 600 g igen som jeg tog på mortensaften <br />
<br />
Kæresten har tabt 1,6 kg siden mandag, men han får også dyrket mere motion end jeg gør, da han går til badminton 2 gange om ugen. Så det er jo super flot
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:04

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Bitten Lundsgaard den November 13, 2012, 09:32</b><br />
Må man skrive sin vægt her hver dag eller kun vægten for mandag og fredag?</div>
</div>
Hej Bitten. Man må da godt skrive den hver dag.... men det var mere for at for lidt mere "spænding" Så vi fik vejet os inden weekenden, og så igen efter weekenden.... da der kan være mange fristelser over en weekend.<br />
Knus og god weekend


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:08

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra plougmann87 den November 15, 2012, 10:06</b><br />
Hey alle dukan tabere.<br />
Jeg har været i gang i nogle uger nu, og er endelig ved at kunne finde rundt på denne hjemmeside Kunne rigtig godt bruge støtte og opbakning fra andre som er i samme bås, så denne gruppe er perfekt til mig. Håber i kan bruge endnu en aktiv person på tråden. Jeg er ihvertfald frisk på at dele både gode og dårlige stunder med jer <br />
Knus Christina</div>
</div>
Du er mere end velkommen Christina Man er selv opmærksom på at få skrevet vægt herinde Her er ved at være en del.... så lidt svært at huske om alle har fået skrevet herinde. Man er velkommen til at finde en "partner", så hvis man ikke hører noget fra vedkommende, kan man jo lige skrive om alt er ok Hvis du forstår? Vi kæmper jo sammen.... pøj pøj, og bare klø på.... vi ses igen på mandag


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:09

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Christel den November 15, 2012, 11:39</b><br />
Jeg har observeret, at der er et vist "held" ved at skrive her, og gode vægttab, så jeg skynder mig at fortælle, at jeg vejer 81 kg i dag og rigtig godt kunne tænke mig et vægttab til søndag, hvor jeg får festmåltid/går i fase 3.</div>
</div>
EEEiiii hvor dejligt Christel..... du er tæt på Så er der ekstra god grund til at klø på Jeg hepper ekstra meget... kan du høre det


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:16

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Bitten Lundsgaard den November 16, 2012, 09:08</b><br />
78,0 her til morgen.<br />
Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg har været dukan-dygtig hele ugen, jeg havde diarré igår og alligevel har jeg taget 400 gram på siden igår.<br />
Hvordan kan det lade sig gøre?? Jeg spørger bare og er dybt dybt frustreret, nu gik det lige så godt!</div>
</div>
Ja, det er da bare DYBT frustrerende!!! Men med en omgang diarre har du måske heller ikke spist nok... og det hele er jo væltet ud! Det sker bare nogle gange at vægten lige står stille.... giv ikke op... så er det ekstra vigtig t at du giver den en skalle..... du kan godt &#060;3


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:17

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Pusselusken den November 16, 2012, 11:56</b><br />
Vejning i dag minus 2,6 kg siden mandag<br />
Dagens vægt; 86,8 Super godt</div>
</div>
Smukke PL.... hva sker der lige.... du svinder jo helt ind!!! Er du også ude på at få lange patter??? ;D<br />
Super flot!!! Tillykke min snut


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:18

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Nova2011 den November 16, 2012, 12:34</b><br />
Mandags vægt 74,4 kg fredags vægt 73,6 så et minus på 800 g. ikke så meget syntes jeg <br />
Sidste fredag stod den på 73,8 så har jo egentlig kun tabt 200 g på en uge, men skulle jo også lige tabe de 600 g igen som jeg tog på mortensaften <br />
Kæresten har tabt 1,6 kg siden mandag, men han får også dyrket mere motion end jeg gør, da han går til badminton 2 gange om ugen. Så det er jo super flot </div>
</div>
Hold da op.... det syntes jeg da er super flot!!! Godt klaret i to.... i er seje


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:22
Min vægt i mandags sagde 79,6 kg..... et lille vægttab er det blevet til, i dag ( igår ) siger den 79,4 kg. -200 gr... det er det.... så kæmper en ekstra kamp her i weekenden... selv om det er gået helt galt idag.... har været på fartren hele dagen... og har ik fået planlagt min mad Men jeg kæmper.... og jeg ved i vil høre min vægt på mandag, så må hellere tage mig sammen Og det kan jeg selvfølgelig også


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/11/2012 kl. 01:32
Syntes der mangler en del vejninger herinde.... kom så frem tøser... kortene eller kg på bordet


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

17/11/2012 kl. 20:24
Jamen sikke da en flok taber vi har her stort tillykke til jer alle <br />
<br />
Og jer som ikke kom på listen over taber denne gang, op på hesten igen og klø på <br />
<br />
Hygge til alle
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.