Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P
Pia Andersen
12/11/2012 kl. 10:30 |
Coke, ha ha, det kan da være, at det slanker <br />
<br /> Med hvide dage menes der vist rene proteindage. |
Bitten Lundsgaard
12/11/2012 kl. 10:38 |
Læs mere om 4 hvide dage i denne tråd:<br /> http://dinslankekur.dk/forum/dukan-slankekur-group1/generelt-dukan-slankekur-forum2/4-hvide-dage-thread1910/
|
Pusselusken
12/11/2012 kl. 12:08 |
Tak Bitten. Har læst Lenes beskrivelse. Det lyder ikke særlig rart Og hun anbefaler det kun til nød tilfælde.<br />
Jeg bruger min vrede til at kæmpe videre med. Min indre sabotør er sendt af h. til.<br /> Et sted jeg kan gøre det bedre er mit vandindtag. Synes ikke det er så naturligt at drikke vand, når det ikke er varmt. Må lave nogle bedre vaner i forhold til dette. |
Ninapiie
12/11/2012 kl. 12:13 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Nova2011 den November 11, 2012, 16:02</b><br /> Godt gået Ninapiie, er du så ikke i mål og klar til fase 3? :D</div> </div> Hej søde Nova <br /> Tak skal du ha Det giver mig lige et ekstra skub med den her gruppe Udregningen for min vægt skulle ligge på 70 kg. Jeg har selv gerne ville bare liiiige lidt længe ned ( et par kg eller 3 ) Har flere gange ville hoppe i fase 3, når vægten har stået stille. Og den sidste tid har virkelig været en kamp ( Derfor den her gruppe blev sat i værk.... Havde brug for nogen til at hilde styr på mig 8O ) Syntes det går lidt op og ned.... Men nu er jeg da nået ned under 70.... Ser lige hvordan den næste uge går.... Bliver jo lidt bidt af at hoppe på vægten INTET smager så godt, som slank føles. Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. |
Ninapiie
12/11/2012 kl. 12:22 |
Hej med jer tøser Ja Leneande var ikke helt begejstret for de hvide dage :/ Syntes du er sej søde PL .... Du er en sej kæmper.... Og jeg hepper alt hvad jeg kan. Syntes også jeg har perioder, hvor det hele bare er noget lort. Man kæmper og der sker ikke en fis! Så andre gange.... Wupti, så røg der alligevel lige lidt. Så bare klø på... Dukan godt <br />
Pia A. Du med med på vognen.... Bare klø på.... Det skal nok komme, bare du ik giver op!!!!<br /> Hep hep hep til jer tøser <3<br /> Nå, men jeg er jo også kommet herind for at skrive min mandags vægt : 79,6 kg. Ved ikke hvordan jeg skal skrive min begejstring!!!! Men svært for mig at skrive.... Når begge arme er over hovedet UNDER 70 kg!!!! Jeg ville jo gerne lige und de 70 kg. Tror at jeg prøver at kæmpe lidt videre.... Og næste gang jeg møder modstand.... Så hopper jeg i fase 3 INTET smager så godt, som slank føles. Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. |
Pia Andersen
12/11/2012 kl. 12:28 |
Jeg skal nok holde ved og kan jo så læse, at hvide dage ikke kun er proteiner, men helt bogstaveligt, kun at spise mad, der er hvid
|
Nova2011
12/11/2012 kl. 12:43 |
Min mandagsvægt siger 74,4 kg men fredag sagde den jo 73,8 så har taget 600 g på i weekenden :?<br />
Jeg var ude og spise lørdag aften til mortensaften, så kan godt forstå at jeg ikke er gået ned i vægt, men har levet efter dukan hele resten af weekenden.<br /> <br /> MEN det er altså bare skide snyd at kæresten var ude og spise fredag aften og lørdag aften og heller ikke levede helt dukan venlig igår til middag og han har ikke taget så meget som 100 g på hans vægt siger 84,6 lige som i fredags :?<br /> <br /> Ved godt det er anderledes med mænd end kvinder, men alligevel så der det da skide snyd, at jeg synder et måltid på 3 dage og tager 600g på og han synder 3 måltider på 3 dage og tager intet på :? |
Pusselusken
12/11/2012 kl. 12:49 |
Kvinder er nok skabt således fordi vi bedre kan klare mosten Bare tænk på mænds influenza som er dødelig set fra deres eget synspunkt....
|
Nova2011
12/11/2012 kl. 13:11 |
Ja Pusselusken det er rigtig nok, men hold da k*** hvor er det uretfærdig :?
|
Bitten Lundsgaard
12/11/2012 kl. 14:10 |
Apropos det der med mænds dødelige influenza, så havde min mand faktisk hørt, at mænd bliver hårdere ramt end kvinder. Nogle der er interesserede i den lange videnskablige forklaring? For den er lang...
|
Harmoni
12/11/2012 kl. 16:45 |
Pyyhaaa ..... Fik And og andet godt Mortensaften, men det lykkedes mig at tabe 300 g her i weekenden alligevel... så cykling og fornuft, sejrede... <br />
<br /> Tillykke og hep hep til jer andre her inde !!! |
mig
12/11/2012 kl. 23:27 |
Tillykke til jer som havde et super tab, i er så seje Og dem som ikke havde, kom så i kan godt, jeg hepper endnu <br />
|
Bitten Lundsgaard
13/11/2012 kl. 09:32 |
Må man skrive sin vægt her hver dag eller kun vægten for mandag og fredag?
|
plougmann87
15/11/2012 kl. 10:06 |
Hey alle dukan tabere.<br />
Jeg har været i gang i nogle uger nu, og er endelig ved at kunne finde rundt på denne hjemmeside Kunne rigtig godt bruge støtte og opbakning fra andre som er i samme bås, så denne gruppe er perfekt til mig. Håber i kan bruge endnu en aktiv person på tråden. Jeg er ihvertfald frisk på at dele både gode og dårlige stunder med jer <br /> Knus Christina |
christelvd
15/11/2012 kl. 10:20 |
Selvom jeg har haft noget af en syndeweekend, så har jeg sku formået at tabe 700 gram. Så der mangler nu 4 kg præcis.
|
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller