Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


Pia Andersen

02/11/2012 kl. 18:04
Der er ikke sket noget på min vægt. På mandag har jeg været 2 uger på Dukan, indtil videre samlet tab 2 kg. Håber, at der snart sker noget mere
mig

02/11/2012 kl. 22:02
Tillykke til alle jer store taber hold op der er smidt nogle kilo, i er bare så seje <br />
<br />
Pia Har du en dagbog her inde hvor du evt kunne skrive i nogle dage hvad du spiser, drikker og din motion så kan vi da lige se om der er noget du skal ha justeret for du skal da ha gang i det tab <br />
<br />
Rigtig god weekend til jer alle
Harmoni

03/11/2012 kl. 16:33
Tak Ninapiie og I andre... <br />
<br />
Ja Tillykke til jer tabere... lidt er jo bedre end +érne... ... Jeg fortsætter med at heppe på jer og håber vi alle er glade på mandag efter en succes-weekend....<br />
<br />
Go weekend alle sammen... m
morlaila

05/11/2012 kl. 10:23
Ja, så blev det vejedag igen, et lille minus på 400 g. er hvad det kunne blive til i denne uge, ikke meget, men dog et skridt i den rigtige retning <br />
<br />
Ninapiie

05/11/2012 kl. 11:11

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra nellin den November 2, 2012, 17:16</b><br />
Hej ninapiie. Denne gruppe her vi har startet giver mig motivation. En fed fornemmelse de sidste 2 uger.</div>
</div>
Hvor dejligt at høre Nellin... Fedt fedt at det hjælper


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

05/11/2012 kl. 11:12

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den November 2, 2012, 22:02</b><br />
Tillykke til alle jer store taber hold op der er smidt nogle kilo, i er bare så seje <br />
Pia Har du en dagbog her inde hvor du evt kunne skrive i nogle dage hvad du spiser, drikker og din motion så kan vi da lige se om der er noget du skal ha justeret for du skal da ha gang i det tab <br />
Rigtig god weekend til jer alle </div>
</div>
Tak sødeste Rita. Det er SÅ dejligt du er med på sidelinien :0* Og SÅ dejligt med din hjælp... Vi kan ik undvære dig


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pusselusken

05/11/2012 kl. 11:52
Siden fredag morgen minus 300 gram. Ikke det store, men alligevel ok.
Pia Andersen

05/11/2012 kl. 12:19
Min vægt står stille. Samlet tab 2 1/2 kg......... Der må godt snart ske noget.
Harmoni

05/11/2012 kl. 15:15
Hej alle herinde...<br />
Her over weekenden har jeg kun tabt mig 200g... men i betragting af, at jeg fik besøg af Fru Rød i morges... er jeg glad og tilfreds... <br />
<br />
En dejlig mandag til jer alle.... <br />
<br />
Harmoni

05/11/2012 kl. 15:22
Til Pia A. (Har du en dagbog herinde et sted...? - Kan være svært at finde rundt herinde ... )<br />
<br />
Men Pia.... Hvordan går det med maven er det okay igang igen...? Eller er det stadig den der driller....<br />
<br />
Spiser du nok (mange måltider), i løbet af dagen? - For det var det, der hjalp mig, da jeg gik i stå... jeg spiste for sjældent....
Ninapiie

05/11/2012 kl. 15:37
Mit er det samme som i fredags :/ Det er ik blevet til så meget motion... Sååå det MÅ blive bedre til fredag ( 70,2 kg)<br />
God dag til jer alle


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pia Andersen

05/11/2012 kl. 18:07

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Harmoni den November 5, 2012, 15:22</b><br />
Til Pia A. (Har du en dagbog herinde et sted...? - Kan være svært at finde rundt herinde ... )<br />
Men Pia.... Hvordan går det med maven er det okay igang igen...? Eller er det stadig den der driller....<br />
Spiser du nok (mange måltider), i løbet af dagen? - For det var det, der hjalp mig, da jeg gik i stå... jeg spiste for sjældent....</div>
</div>
Hej navnesøster<br />
Maven driller lidt fortsat, men der er da lidt gang i den. Jeg spiser nok ikke nok mellemmåltider, det er lidt svært at passe det ind. I dag er det pg dag. Til morgen fik jeg cheasy vanilla youghurt og en skive dukan brød med dukan nutella. Mellemmad var en gulerod med skræl. Frokost var to skiver dukanbrød og en dåse makrel i tomat fra Sæby hertil lidt brocolli. Om lidt skal vi have fiskedeller, hokkaidofritter og grøntsager, plus tzaziki. Jeg plejer også at tage lidt cheasy vanilla, meget lidt, om aftenen. Har ikke fået lavet en dagbog, endnu. Jeg går mindst een rask gåtur med hunden hver dag, i weekenderne ofte to.<br />
<br />
Kh<br />
Pia
Harmoni

05/11/2012 kl. 20:09
Ja Pia... du skal nok sætte dine mellemmåltider lidt op.... Jeg spiser også meget æg... Spejlæg, rørøg og hårdkogt æg... også gerne til mellem måltiderne... Det gælder jo om at sætte skub i forbrændingen med en masse proteiner... (Og gulerødder har ikke så meget i sig) Kan jo nøjes med æggehviderne ved spejlæg og røræg, hvis man er nervøs for kolesterol-tallet... <br />
Men ellers synes jeg det ser fint ud... Men måske Rita - alias Mig ... eller andre mere erfaren Dukanér har andre råd... <br />
Heppper på dig Pia... DuKan godt !!!!!
Pia Andersen

05/11/2012 kl. 20:13
Jeg må prøve med flere æg. De sidste 2 uger, har vi spist ca. 60 æg, ha ha, , men de smager godt. I morgen skal jeg have hytteostsalat med skinke og æg til frokost. Måske jeg skal lave lidt ekstra, pakket ind for sig, til mellemmad.<br />
<br />
Godt med opbakningen herinde. <br />
Kh<br />
Pia
Harmoni

05/11/2012 kl. 20:21
Ja nemmelig ...<br />
Jeg har altid et æg og evt. en kødrest fra aftensmaden eller en skive dukanbrød med til formiddagsmad (ca. kl 10) og så er det yougurth eller dukanbrød til "kaffetid" (ca. kl. 15)....<br />
<br />
Og hovedmåltiderne er der så gjort lidt ekstra ud af... gerne æg... <br />
<br />
Hihi - ja jeg tør slet ikke tænke på hvor mange æg jeg har slugt de sidste dag... Men er begyndt at købe 2 x 10 stk - når jeg handle æg... - For ja de smager godt og mætter godt og virker godt... <br />
<br />
kh Pia M.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.