Oprettet af karina313 d. 24/07/2012 kl. 07:39

karina313 dagbog

Hej alle dukan- fans <br />
<br />
så blev det min tur, jeg kan se det er meget brugt at skrive dagbog her inde, det virker som om det godt kunne motivere mig, efter jeg har læst en del, så det vil jeg også lige prøve af, for motivation har jeg brug for i denne omgang....<br />
<br />
Min (slanke) historie.....<br />
<br />
For 6 år siden begyndte jeg at ligge min livsstil om, med sund kost og motion, i den forbindelse tabte jeg mig 38 kg. blev skilt og fik en masse nye motions venner, jeg blev en af de der motions freaks og jeg elskede det.... så fik jeg en ny kæreste for ca 3 år siden,,,,, og ham elsker jeg også men desværre er det resulteret i et vægtforøning på 21 kg som jeg nu bokser med, (igen) jeg motionere stadig en del, og ELSKER det, jeg løber, spinner og danser zumba 4-5 gange om ugen, men jeg har frygtelig svært med ikke at stoppe i hovedet hele tiden, jeg synes de sidte to år kun har bestået af mislykkedes slankekure, så nu skal skeen i den anden hånd og jeg skal op på hesten igen og komme nye boller på suppen osv.<br />
<br />
jeg var en pige på 108 kg første gang jeg blev gift, og nu er vi (jeg) begyndt at tale bryllup, og jeg VIL ikke være en stor brud igen så mit mål med dukan er at tabe 25 kg.....<br />
<br />
jeg modtager gerne råd fra alle jer super dukan'ner....... i er seje kan jeg læse og har brug for lidt af jeres gåpåmod, jeg ER motiveret og i gang med dag 1/6 i attack, og glæder mig til at se resultater, jeg vil veje mig mandag som jeg kan se andre har haft held med at skrive om herinde og håber på gode resultater,<br />
<br />
Held og lykke til jer alle sammen


mig

24/07/2012 kl. 08:06
Hej og velkommen Karina <br />
<br />
Ja men det bedste råd jeg sådan lige kan give er at du sætter dig ind i de første 2 faser og læs alt hvad du magter her inde men det ser ud til du har gjort det spis 5-6 gange pr dag så du holder forbrændingen igang, 1½-2 L væske pr dag. Det kan også være en rigtig god idè at skrive ned hvad du spiser,drikker og motion. Ja også ellers spørg hvis du er i tvivl om noget <br />
<br />
sæt dig nogle delmål og giv dig selv en gave eller oplevelse når du når dem <br />
<br />
Rigtig god kur til dig
karina313

24/07/2012 kl. 08:12
har allerede gang i mine Gaver kan nemlig huske fra sidste det lykkedes mig at smide nogle kg at jeg havde stor fornøjelse ved at købe en georg jensen juleuro for hver minus 5 kg... denne gang er det et smut til oslo der trækker, skulle gerne nå minus 3,5 kg inden den 1 sep. for der er turen allerede planlagt.... ellers hedder det en tur til Rom når jeg har tabt 10 kg..... (der er ikke sat dato på endnu)
mig

24/07/2012 kl. 08:25
Super ja men det skal du nok nå og mere til hvis du holder dig til kuren og før du får set dig om skal du til Rom
lucky

24/07/2012 kl. 17:34
hej og velkommen,mon ikke mange af os herinde kæmper med de "samme" kg endnu engang (gør jeg selv)god plan med delmål dejligt når man nå dem.Håber du får en god start.
karina313

26/07/2012 kl. 07:29
Uhhh, jeg blev inviteret i byen igår, hvad gør man så, når man har besluttet at ingen skal vide man er på endnu en kur.... ikke før det lykkedes at smide et par kg ihvertfald.....<br />
<br />
jeg valgte at ta min egen mad med og fortælle vores venner om mit projekt, med tusind udtalelser om at det jo nok ikke går allegevel, og at det bare er et forsøg jeg vil prøve her et par dage osv....<br />
<br />
jeg er så hundeangst for at det igen ikke vil lykkedes og at jeg så kommer til at føle mig til grin hvis det går i vasken,,,,<br />
<br />
MEN det er ikke kun et par dage jeg mener det denne gang og føler motivationen er der i fuldegrad, men angsten kom alligevel snigende da jeg skulle fortælle om det..<br />
<br />
men hvor om alting er så lykkedes det mig kun at spise min medbragte mad, og jeg hold fingerne, eller skal jeg sige munden fra den lækre hjemmelaver is med jordbær fra Mette Blomsterberg.. det var svært men jeg er i dag MEGET stolt over mig selv at det kunne lade sig gøre....<br />
<br />
vores venner lyttede pænt til min fortælling om Dukan og virkede oprigtig intereseret, så det er måske slet ikke så farligt at fortælle, og måske det hjælper mig til at holde fast og blive ved hvis jeg involvere lidt flere, jeg er på 3. dag i angreb (skal være der 6) måske når jeg når til cruise at jeg fortæller lidt flere om det for at fastholde mig selv....<br />
<br />
glæder mig for vildt til mandag hvor jeg skal vejes. kan mærke der er sket noget, er i hvertfald ikke oppustet mere det er skønt at jeg allerede føler mig slankere
mig

26/07/2012 kl. 09:01
Du er bare super sej Ja det er sværet i starten at skulle fortælle folk man er på kur men syntes man skal gøre det for de fleste bakker heldigvis op om det og man kan jo nøjes med at sige det til dem man evt. skal til middag hos <br />
Kan godt forstå du er stolt over dig selv, det skal du også være for det kan godt være svært i starten når man sidder og ser på de lækkerier ander spiser.<br />
<br />
Glæder mig til at høre dit tab på mandag <br />
Rigtig god dag til dig
karina313

26/07/2012 kl. 12:12
jubiii nu virker min lilly slim, det var nu ikke lige sådan at få det til at du når man ikke er så god til det der med teknik, men nu virker den og jeg glæder mig endnu mere til mandag så jeg kan (forhåbenlig) flytte på min pige.............
Pusselusken

26/07/2012 kl. 14:58
Hej Karina. Hvor er du bare go. Super at du fik fortalt at du er på Dukan.<br />
<br />
Og det ender jo med at du får set hele verden med de gode belønninger du har gang i <br />
<br />
Held og lykke og hils i Rom.
karina313

26/07/2012 kl. 15:06
Ja det er det positive ved at veje for meget hihi<br />
Hvis man skal finde noget tror jeg vil sætte en tur til Grønland som min belønning når alle 25 kg er væk , spændende hvad manden siger til det
karina313

26/07/2012 kl. 15:12
Glemte lige at skrive at der er en tur til Kroatien i vente når de første 5 kg er væk( den tur er også bestilt, som familiens sommerferie bare lige så i ikke tror det "kun" er vægt tab der udløser rejser) det er bare mine egne personlige mål inden rejsen . ( rejsen til Rom ER et motivationsmål )
karina313

26/07/2012 kl. 18:13
åhhh kan ikke vente til på mandag, så jeg hopper på vægten i morgen jeg glæder mig sådan, jeg er sikker på der er sket noget det føles sådan, (for øvrigt længe siden jeg har haft det sådan med min vægt, den er normalt ikke en jeg glæder mig til at stifte bekendtskab med)
karina313

27/07/2012 kl. 07:02
jeps jeg havde ret der er sket nget med vægten, jeg følte der var sket noget og sandelig om det ikke var rigtigt 3 dage i attack og der er røget 4,1 kg det er da for sejt
mig

27/07/2012 kl. 07:19
Wow det er et super flot tab, tillykke med det så kan du næsten ikke få armene ned i dag
karina313

27/07/2012 kl. 07:26
nej, kan ikke få dem ned, jeg kunne skrige, jeg er så glad..... nu er det næste mål at komme under 90, kan jo ikke lade være med at håbe på det bliver på mandag, overvejer ihvertfald hvordan min træning skal se ud i weekenden jeg vil gøre ALT for det skal lykkedes
mayer

27/07/2012 kl. 08:12
Hej Karina313<br />
<br />
Det er da super flot gået. Et STORT tillykke herfra ))
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.