Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!
apaqui
Din Slankekur admin 10/04/2012 kl. 18:40 |
Synes det går overraskende godt med at vænne mig til kuren, og de store problemer jeg har opdaget er at mit køleskab ikke er stort nok og at der kommer alt for meget opvask Og kan læse mig frem til både her og på jeres dagbøger at der både er plads til hygge og spark herinde og det er lige hvad jeg plejer at have brug for!<br />
<br /> Sneg mig på vægten i dag selvom jeg kun har fulgt kuren i 3 dage og har allerede smidt 1,2 kg så det kan jo kun give blod på tanden! <br /> <br /> Har allerede en masse ting jeg gerne vil prøve at lave, men skal lige have attack-fasen overstået. Overvejer også at genlæse mine mange kogebøger og se om jeg ikke kan lave nogle sjove opskrifter ud af det. |
gabbi
10/04/2012 kl. 18:49 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Quote from on April 10, 2012, 18:40</b><br /> Synes det går overraskende godt med at vænne mig til kuren, og de store problemer jeg har opdaget er at mit køleskab ikke er stort nok og at der kommer alt for meget opvask Og kan læse mig frem til både her og på jeres dagbøger at der både er plads til hygge og spark herinde og det er lige hvad jeg plejer at have brug for!<br /> <br /> Sneg mig på vægten i dag selvom jeg kun har fulgt kuren i 3 dage og har allerede smidt 1,2 kg så det kan jo kun give blod på tanden! <br /> <br /> Har allerede en masse ting jeg gerne vil prøve at lave, men skal lige have attack-fasen overstået. Overvejer også at genlæse mine mange kogebøger og se om jeg ikke kan lave nogle sjove opskrifter ud af det.</div> </div> <br /> Ja det var så mig der skrev det indlæg, men mit internet har bare drillet helt vildt i dag! |
mariannefroik
11/04/2012 kl. 13:50 |
Hov fik da ikke lige skrevet at jeg var fra Skive Det var en smutter Sejt gået med 1,2 kg allerede :D
|
lucky
11/04/2012 kl. 17:55 |
Hej det var da ikke så lidt kure du har prøvet lyder som mange af os andre flot start held og lykke fremover.
|
susabri
11/04/2012 kl. 21:00 |
Dejligt at det går så godt med kuren :D<br />
<br /> Ja, opvask og mangel på plads i køleskab kender jeg rigtig godt :? |
gabbi
12/04/2012 kl. 00:03 |
Tak hvor er i altså søde allesammen. :D<br />
<br /> Jeg har haft gæster i dag så måtte jo berette om min nye kur til veninden. Og brugte ret meget tid på at fortælle om, hvor skønt dette forum er og hvor søde i allesammen er!<br /> <br /> Vi var forbi paradIS for min veninde havde sådan lyst til is, og jeg sagde selvfølgelig kan vi det og modstod fristelsen og lod hende om isen. Det er ret stort for mig for det har været en seriøs svaghed for mig.<br /> Da vi kom hjem var jeg blevet lidt lækkersulten og delte en rest citronfromage med hende.<br /> Så stod den på kyllingdeller og hun var en champ og ville slet ikke have grønsager eller stivelse til selvom jeg da tilbød at lave noget.<br /> Efter maden kom jeg i tanke om min ret berømte slikskål og satte den frem til hende, men jeg følte mig faktisk ikke frister.<br /> <br /> Og så lad da pokker stå i et for lille køleskab og for meget opvask, for det er første gang jeg slet ikke føler mig fristet af den slags!<br /> <br /> Har haft en fantastisk dag selvom jeg har været lidt plaget af hovedpine de sidste dage! |
lucky
12/04/2012 kl. 07:49 |
Det er da flot du holdte dig fra is og slik,kan du ha en god dag og håber du slipper for hovedpine snart.
|
mig
12/04/2012 kl. 07:50 |
Lyder som du har haft en super dag og sejt du ik lod dig friste <br />
Ja man kan god lige ha lidt hovedpine i starten men det skal nok gå væk. Husk en masse vand |
nogge11
12/04/2012 kl. 08:32 |
Hej - Det er godt gået :D stort klap på skulderen til dig...<br />
Jeg havde også hovedpine 3-4 dage - men det er heldigvis overstået nu. Tror det er kroppens reaktion på ikke at få sukker :P.<br /> <br /> Fortsat go´kamp |
Tabogvind
12/04/2012 kl. 08:53 |
Så flot Og ja skønt forum, men vi er alle sammen søde, så tæl du bare dig selv med Og gud hvor jeg kender det med at modstå fristelser, jeg har følt mig totalt sej :D Og det giver lige lidt mere vilje i bagagen Du er en vinder. Rigtig god weekend
|
gabbi
12/04/2012 kl. 18:28 |
Ihhh hvor er jeg altså glad for det her forum. Kunne mærke at jeg glædede mig til at tjekke ind og se om der var sket noget herinde.<br />
<br /> Jeg har forkælet mig selv i dag! Lidt tidligt i forløbet det ved jeg godt men tror jeg bliver et bedre menneske nu hvor jeg har fået.... Ja nu bliver det vildt: En ny pande! Der var ikke meget non-stick over den gamle længere og projekt-pandekage var sgu lidt et flop - ikke i smag men i udseende...<br /> Forkæledemig selv forleden og købte en masse ISIS produkter men det var nok lidt en fejl, for ligger og lokker og jeg er ikke ude af attack endnu. :?<br /> <br /> Jeg har fået lidt for kedelig mad i dag, men har købt ind til kødmuffins og vil prøve at bage marengs igen for tror de bliver bedre nu hvor jeg har købt varmeresistent sød. :?<br /> <br /> P.S. Tabogvind - Herinde vil jeg hellere være en taber |
Tabogvind
12/04/2012 kl. 21:43 |
Jamen det er du da :D En skøn taber Godt valg til forkælelse Og så vil jeg ind og google varmeresistent sød :D
|
gabbi
12/04/2012 kl. 22:32 |
Hi hi... Det ved jeg så ikke om det hedder, men læste på min ISIS Perfect Strø at den mister sødeevnen ved opvarmning og gættede på at det var derfor mine svampede muffins og mine kyskager (som jeg lavede med cologran fra Lidl) var søde før jeg bagte dem og ikke spor søde efter. Nu har jeg købt Perfect Fit fra ISIS, da de selv på pakken foreslår at bruge det til kager.<br />
P.S det er ikke testet endnu!<br /> <br /> Idag blev også dagen hvor jeg fortalte min far og min farmor om min kur,da den står på kaffe og kage hos farmor på lørdag, og hun jo helst ikke skal tage det som en fornærmelse, at jeg selv tager kage med :? Og hun var bare rigtig glad for at høre, at jeg gerne vil tabe mig og at jeg var så begejstret for denne kur!<br /> <br /> Dejligt at der også er opbakning i familien. |
Vibeke1965
13/04/2012 kl. 07:33 |
Ja det betyder rigtig meget med opbakning, skal selv til fødselsdag i weekenden, har sagt, at jeg ikke spiser kage og at jeg kun spiser kød og grønt, det er til frokost og der skal grilles - tror jeg tager et par burgerboller med, måske er det burgere der er på menuen, i hvert fald kan jeg jo spise bollerne eller lade være - og så skal jeg have en muffin eller to med til eftermiddagskagen
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
gabbi
16/04/2012 kl. 22:20 |
Hej igen skønne mennesker!<br />
<br /> Så er jeg kommet ud af weekendens tåge af travlhed!<br /> <br /> Jeg har simpelthen haft sååå travlt i weekenden og det er jo altid lidt en prøvelse når man er på kur. Jeg har været udenbys og alt for langt fra mit køleskab. MEN min søde veninde og jeg købte ind til aftensmad sammen fredag så der var noget jeg kunne spise. Købte også lidt ekstra ind så jeg havde til morgenmad og snacks.<br /> Tog fra min veninde lørdag middag for at hygge med min skønne niece og havde god brug af min "madpakke" for min søsters køleskab indeholder mest bacon og fløde :P<br /> Lørdag eftermiddag jeg jeg til fødselsdag hos min gamle farfar og jeg havde bagt muffins og marengs så klarede mig unde at synde - eller næsten da... Jeg pyntede lagkagen for min farmor og fik en dråbe flødeskum på hånden og i ren refleks slikkede jeg det lige af... Men jeg har besluttet mig for at jeg ikke orker at have dårlig samvittighed over det for det var jo ikke med vilje.<br /> Lørdag aften skulle jeg spise hos en veninde, der var så sød at lave mad til os efter en dukan-opskrift så den stod på kødmuffins og hytteost. Og jeg havde taget marengs med så der var lidt snacks. Så endte vi i byen og jeg tog igen aftenen på cola light og tyggegummi.<br /> Søndag stod på morgenmad hos min far og der var massere af æg så det var jo dejligt let.<br /> Søndag aften fik jeg gæster hjemme og vi grillede og det kan jo ikke være lettere når man kun skal bekymre sig om kød og lidt dressing.<br /> <br /> <br /> Nå nu til selve kuren. Jeg har taget 3 ekstra dage i attack og skal starte på cruise i morgen. Tror det bliver en udfordring at holde styr på alle de nye ting man må og hvor meget man så må. Men glæder mig til at prøve en masse af opskrifterne herinde.<br /> <br /> Mandag er jo vejedag for mange og jeg hoppede også på i morges. Jeg har på 9 dage tabt 3,7 kg så det kan man jo ikke være utilfreds med :D<br /> <br /> God dukan-uge til jer alle! |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05