Oprettet af gabbi d. 07/04/2012 kl. 18:09

Gabbis kur nr. 1314 og forhåbentlig den sidste!

Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!

mig

30/05/2012 kl. 17:09
gabbi stort tillykke med dit nye job hvor godt for dig <br />
<br />
Ja men du skal bare lige finde en rytme så skal det nok gå alt sammen skal du se
piac

30/05/2012 kl. 20:34
Tillykke med jobbet håber at du får det til at passe med dukanmaden når nu rytmen bliver lavet om Godt at fylde fryseren
gabbi

30/05/2012 kl. 22:11
Har udsat projekt fyld fryseren til weekenden for er gået i gang med projekt-hovedrengøring-af-køkken i stedet!!<br />
<br />
Vil gerne have min lejlighed er pæn og ren så jeg ikke skal spekulere på det når jeg nu starter på arbejde. Ihh hvor jeg altså glæder mig!
nogge11

30/05/2012 kl. 22:30
Tillykke med jobbet - hvor er det dejligt for dig :D<br />
Vi har kantine og for mig er det næsten lettere end madpakken eks. idag kun tog diverse kød og fisk på min PP dag. Dog spiser jeg ikke kantinemaden hver dag men tager også noget med herhjemmefra/fryseren.<br />
Jeg har haft succes med at lave muffins til mig selv når gæsterne skulle have dessert/kage osv. og de har så også gerne ville smage
MajbritO

31/05/2012 kl. 09:13
Ej hvor er det bare lækkert at du har fået job.. tillykke da med det... altid godt med lidt små flirterier i spejlet ... griner... I´m sex and i now it... har det på samme måde er stadig tyk men pænere tyk... næste sommer bliver vi sku de tynde sild... I can feel it
gabbi

03/06/2012 kl. 20:25
I er altså nogle søde og skønne mennesker!<br />
<br />
Jeg startede på job fredag og har ikke fortalt dem om min kur endnu. Der er ellers rigtig søde og ville sikkert sagtens forstå mit valg, men jeg ønsker bare ikke at det skal være en stor del af deres indtryk af mig, så ser lige hvor længe jeg kan trække den.<br />
<br />
Projekt fyld fryseren er ikke blevet til noget i weekenden og jeg er kun næsten blevet færdig med at gøre køkkenet hovedrent.<br />
<br />
Men jeg har lavet en masse skønne ting i weekenden og set en masse skønne mennesker. En af dem er min halv søster, der inden jeg ankom til hendes venindes lejlighed havde sladret om min kur og det er vildt sødt, at hun gør det med en enorm stolthed.<br />
<br />
Med et vægttab der nu er synligt er der begyndt at komme flere komplimenter ind i mit liv og jeg må altså anerkende at dem kan jeg ikke finde ud af at tage imod.<br />
Hvad siger man når folk roser en og siger man er sej eller smuk? Tak? Jeg har for vane at skynde mig at komplimentere dem igen så fokus kommer på dem i stedet, men synes det virker forkert.<br />
<br />
Kærlighed til jer alle!
gabbi

04/06/2012 kl. 19:19
OMG!!!!!! Var på vægten 5 gange i morges, for jeg troede faktisk ikke helt på at det passede!<br />
<br />
Jeg har i denne uge tabt 2,2 kg! Så nu er mit samlede vægttab oppe på 10,7 kg på 58 dage!<br />
<br />
Ihhh hvor er jeg glad og har besluttet at fejre det men en lille smule friske danske ærter!!!<br />
<br />
Håber også i andre har fremgang!!!
nogge11

04/06/2012 kl. 20:58
Hold op hvor er det flot !!! så sejt og ja jeg ville nok også have tjekket en ekstra gang... :D
gabbi

15/06/2012 kl. 21:32
Hej Skønne dukanere!<br />
<br />
Puhhh hvor er det længe siden i har hørt fra mig, men det der arbejde er altså hårdt og har også haft en del ting jeg skulle nå i min fritid så har slet ikke kunnet overskue at besøge forum. Men det betyder ikke at jeg ikke stadig er på kuren, bare at i nok ikke hører så meget fra mig før jeg finder lidt mere overskud.<br />
<br />
Fik ikke opdateret i mandags, men jeg havde tabt 400g og er ganske godt tilfreds, da jeg ikke forventede så meget efter at have tabt 2,2 kg i sidste uge.<br />
<br />
Savner at sidde og hyggelæse herinde, så vil se om jeg ikke snart kan finde bare lidt overskud!<br />
<br />
God weekend til jer alle!
mig

15/06/2012 kl. 23:10
Ihh tillykke, kan se jeg slet ikke fik skrevet tillykke med det store tab du havde i sidste uge, vildt flot ja også med de 400g, det køre bare for dig super<br />
<br />
Åh ja det arbejde tager altså for meget af ens fritid hehe <br />
<br />
Kan du også ha en super weekend
gabbi

25/06/2012 kl. 22:50
Ihhhh hvor jeg altså føler jeg forsømmer jer herinde!<br />
<br />
MEN jeg tror altså ikke jeg er lavet til at have et arbejde :?<br />
Jeg kan næsten ikke hænge sammen af bare træthed og jeg bruger alt den energi jeg kan finde i min fritid på at tænker på madpakker og aftensmad, så jeg ikke falder i og glemmer min kur.<br />
Mine nye kollegaer er søde og forstående i forhold til mine lidt underlige spisevaner og jeg gør alt hvad jeg kan for at holde kuren, men jeg synes det går lidt langsomt for tiden.<br />
De sidste 2 unger har jeg kun tabt 500 g om ugen, men jeg er nu nået op på et samlet vægttab på 12,1 kg! Og det er jeg meget glad for!!!<br />
<br />
Tror jeg spiser for lidt - især på arbejde, men jeg er simpelhen for energi- og fantasiforladt til at finde tid til at lave mere mad og har heller ikke tid til at spise meget mere mens jeg arbejder lige nu. Men vil gøre et forsøg!<br />
Nogle dage får jeg heller ikke spist aftensmad fordi jeg bare falder i søvn når jeg kommer hjem. Det er sgu noget rod! Men lige nu føler jeg at jeg bliver nødt til at prioritere mit nye arbejde og krydse fingre for at de ønsker at ansætte mig rigtigt!<br />
<br />
Men jeg er så glad for mit nye arbejde, min kur og mit begyndende nye jeg, så jeg knokler videre for det hele!<br />
<br />
God taber uge til alle som kigger forbi!<br />
<br />
P.S Tak for den søde hilsen mig!<br />
mig

26/06/2012 kl. 07:44
Hej gabbi <br />
<br />
Dejligt at høre fra dig Tillykke med de 500g det er jo helt klart bedre end et + Kan godt forstå det kan være hård med nyt arbejde men bare vent, din krop skal lige vende sig til det så kommer energien tilbage <br />
<br />
Du kunne måske prøve at lave mad til et par dage af gangen så du får noget aftensmad eller når du har en fri dag så lav noget du kan ligge i fryseren som bare lige skal varmes <br />
Kan godt være at du skal prioritere dit nye job men det hjælper altså ikke hvis du lige pludselig bukker under pga. maden.<br />
Krydser finger for at energien snart er helt i top <br />
<br />
Kan du nu også ha en god uge og pas godt på dig selv
gabbi

26/06/2012 kl. 23:01
Har tænkt på at lave mad til fryseren, men jeg har kun fri i weekenderne og jeg er så heldig at der er en masse dejlige ting jeg skal med mine venner så det bliver lidt ved tanken... Holder dog ved at få bagt knækbrød og kornflakes så jeg med fryd spiser min klid.<br />
Har fundet ud af at jeg arbejder for meget,så nu må vi se om den ekstra fritid ikke kan blive til lidt lækker mad!<br />
<br />
Og tak for omsorgen og dejlig uge til dig!
MajbritO

27/06/2012 kl. 00:35
Kære Gabbi.... Dejligt at du fandt lidt tid til os... Skulle lige til at skrive fuldstændig det samme som "Mig" .... men vil jeg så lade vær med.. Vores nye livsstil kræver desværre en del planlægning men når det først er blevet en vane syntes jeg faktisk ikke at det er så slemt--- men det kræver jo energi og overskud... Jeg syntes du er en sej kæmper... Min vægt driller også tit og så er det med større plusser og voldsomme minus op og ned hele tiden.... så det gennemsnitligt nok også siger ca 1 kg--- men ski da vær med det.. om det så skal tage os 1 år så ender vi mega lækkere.. Nogle taber sig bare hurtigere end andre og sådan er det bare.... og søde Gabbi slå ikke dig selv oveni hovedet fordi du ikke får motioneret (skrev du om i min blog) det skal du ikke fokusere på lige nu.... prøv at planlægge noget mere og stress dig selv noget mindre.... og husk nu at nyd det... nyd maden, nyd jobbet og nyd den skønne pige du ser i spejlet hver morgen slankere og slankere.... You Go Girl!!<br />
<br />
Store Knus....
mariannefroik

02/07/2012 kl. 11:44
Kære dejlige Gabbi<br />
Puha har det helt på samme måde som dig. FØler virkelig ligesom dig at tiden ikke er der lige pt til at være så aktiv herinde, når man nu også endelig har fået arbejde. Men vi må jo gøre det så godt vi kan <br />
Tillykke med vægttabet Hvor meget er du på nu så ?<br />
Knus
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.