Oprettet af gabbi d. 07/04/2012 kl. 18:09

Gabbis kur nr. 1314 og forhåbentlig den sidste!

Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!

lucky

17/04/2012 kl. 05:40
Det lyder til du har haft en god weekend,og holdt dig til det du må spise og flot vægtab.Du kan glæde dig til at afprøve opskrifter der er mange gode.<br />
Og god uge til dig
mig

17/04/2012 kl. 08:24
Lyder som du har haft en god og travl weekend super flot du har holdt dig til det du må spise <br />
Rigtig flot vægttab, tillykke med det <br />
Rigtig god uge til dig
Tabogvind

17/04/2012 kl. 08:29
Flot klaret og flot vægttab Og rigtig god "rejse" ind i fase 2. Rigtig god taberuge til dig
majser

17/04/2012 kl. 16:36
Hold da op, hvor har du klaret den weekend flot Det har jo svinget lige fra det ene til det andet med gæster og besøg. Men du har klaret det til UG. Tillykke med det og velkommen til fase 2. Den skal du nok blive glad for
nogge11

17/04/2012 kl. 19:48
Super flot - godt gået !!!
gabbi

18/04/2012 kl. 01:31
Ihhh hvor er i søde!<br />
<br />
Mit projekt for tiden er en oprydning i køkkenet, og giver alle de ting væk jeg alligevel ikke må spise - gemmer dog ris og pasta så jeg har til gæster.<br />
<br />
Jeg tror ikke jeg har fået nok at spise de sidste dage, så jeg har bagt kødmuffins i dag, så jeg har en hurtig snack... Og planlægger at bage brød i morgen og måske en lille muffin :?
gabbi

19/04/2012 kl. 17:38
Øver mig stadig i at få nok at spise!<br />
Men får ikke bagt nok... Og så er jeg stadig ikke nok hjemme så der ryger altså et måltid hist og her.<br />
<br />
Men motivationen mangler ikke hos mig! Jeg er stadig overbevist om at dette bliver min sidste kur og håber at det går lidt hurtigere end dr. Dukan har beregnet :P<br />
<br />
Synes stadig kuren giver alt for meget opvask! :? Hader at vaske op og synes ikke jeg laver andet...<br />
<br />
Men må hellere finde noget at spise, når jeg nu ved at jeg er bagud.<br />
<br />
God dukan-aften til jer alle!
Pusselusken

20/04/2012 kl. 10:57
Hej Gabbi og velkommen på Dukan. Du klarer det meget fint. Jeg vil gerne med i klubben af opvaskhadere. Jeg synes også der bliver brugt enormt meget service og potter og pander.<br />
Go weekend til dig.
gabbi

20/04/2012 kl. 12:21
<br />
Dumme dumme opvask. Det føles som om mit køkken skrumper - ikke bare p.g.a opvasken men også alle de nye ingredienser.<br />
Men nu mangler jeg bare den sidste grad af selv disciplin så jeg ikke går i seng uden at tage min opvask! Ved fra tidligere kure at jeg har tendens til at synde, når jeg ikke kan få mad før jeg har taget opvasken!<br />
Jeg overvejer at forkæle mig selv med pizza og chokolademousse i anledning af weekenden, men overvejer også man man skal spare på sine pv dage...<br />
<br />
God weekend til jer alle!
gabbi

22/04/2012 kl. 10:25
Sp fik jeg afprøvet dukan-pizza og det kan da godt udgøre det for pizza for mig og så er det vildt hurtigt at lave så bye bye fryse-pizza for ever!<br />
I morges var jeg er god overbo og fik bagt muffins og lavet cafe latte til min overbo, så hun kunne få en dejlig start på sin fødselsdag! Så må der ryge nogle ekstra af de svampede muffins i fryseren for jeg arbejder på at fylde den med ting jeg gerne må spise så der altid er en hurtig løsning til de dage hvor man bare ikke orker at lave noget eller bare ikke har planlagt godt nok!<br />
<br />
God søndag til jer alle!
gabbi

23/04/2012 kl. 12:03
Så kom dagen igen hvor hvor jeg tager turen på vægten... Har smug kigget i løbet af ugen og været stærkt utilfreds for der var kun sket meget lidt og stod helt stille i flere dage. Men i morges sagde vægten så -900 g. Så et samlet vægttab på 4,6kg.<br />
Er nok ikke helt tilfreds men havde håbet at jeg kunne nå at smide 12 kg inden jeg skal til bryllup sidst i maj. Og nu begynder det at se urealistisk ud at jeg skal nå at smide 7,4 kg på knap 5 uger... Men har ikke givet op endnu og håber at lidt ekstra motion i denne uge kan sætte lidt ekstra fart i vægttabet.<br />
Har brug for lidt ekstra vægttab, da jeg skal til polterabend på lørdag og ikke har tænkt mig at holde mig ædru eller tage egne mad med når vi skal ud og spise. Den dag har været planlagt længe før jeg gik på kur og den får derfor lov til at indtage særstatus og blive en gennemført festdag.<br />
<br />
Ugens udfordring er at det er mig der køber ind til polterabend og at jeg derfor har 5 poser chips liggende som jeg skal holde mig fra at spise.<br />
<br />
God taber-uge til jer der kigger forbi!<br />
Pusselusken

23/04/2012 kl. 14:11
Uh.. kan godt sætte mig ind i det med chipsene. Jeg er en saltpige og ikke så meget til det søde. Jeg tror ikke jeg kunne "huse" chips.<br />
Held og lykke med det. Synes du har et flot vægttab.
majser

23/04/2012 kl. 14:16
Stort tillykke med de 900 g Gabbi. Jeg kan godt forstå, at du ikke er helt tilfreds. Men vi er alle så forskellige. Jeg tabte mig også alt for langsomt i forhold til havd jeg kunne se, at mange andre gjorde.<br />
Men jeg lærte at bive glad for lidt, og se bare, det lykkedes for mig, så det gør det også for dig.<br />
Pyt hvis du mangler 1 kg eller 2. Du skal nok blive flot til brylluppet.<br />
Du skal også give den gas til polterabend, men husk at nyde det og ikke have dårlig samvittighed.<br />
Men jeg kan godt se, at det er svært med de poser chips <br />
Måske er det der, du skal stå din prøve <br />
Jeg kan fortælle dig, at jeg har to poser chips liggende, som har ligget der siden jeg startede. De er endda åbnet, og jeg har serveret af dem til gæster, men jeg har ikke så meget som "slikket" på dem. Så alt kan blive en vane :P<br />
Held og lykke med det hele.
mig

23/04/2012 kl. 15:07
Tillykke med dit flotte vægttab py ja det bliver lidt af en prøvelse men er sikker på du nok skal klare det God fest
gabbi

23/04/2012 kl. 16:29
Hvor er i søde!<br />
<br />
Håber på et lidt større vægttab i næste uge så har besluttet mig til at se om jeg ikke kan putte en ekstra gåtur ind hver dag, for der er jo ikke nogen der er blevet tynde af at håbe.<br />
<br />
"Ikke så meget som "slikket" på dem" Så sjovt at du skriver det for har overvejet om jeg skulle slikke på en chips eller 2 til den polterabend. For det er jo smagen af krydderierne jeg savner og ikke som sådan kartoffel-smagen. Men det er nok også pinligt at sidde og slikke på chips :? Men de skal under alle omstændigheder ikke åbnes inden på lørdag!<br />
Da jeg gik på kur sidste forår fik jeg tilsendt 2 kg Ritter Sport som jeg skulle prøvesmage og vurdere som en af et panel. Spiste ikke af det før den dag jeg holdt prøvesmagning for nogle venner og tog så en bid af et stykke med hver smag. Jeg bør kunne være standhaftig igen. (Men har puttet dem i poser så jeg ikke kan se dem!)
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.