Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!
mariannefroik
23/04/2012 kl. 16:45 |
Først og fremmest tillykke med vægttabet søde Husk på at det er bedre at have tabt 900 g end at have taget dem på <br />
Og ang chipsene så har jeg set at både fakta og ikke mindst Lidl har sådan nogle rodfrugte chips lignede, min veninde har smagt dem og hun siger de smager herregodt <br /> Jeg har en hel skuffe i køkknet med snolder og ja den eneste der tager af dem er faktisk min bedre halvdel og jeg føler ikke misundelse når han lige får et ædeflip i den skuffe. Den skal han have lov til, jeg nyder så min hjemmelavet is, marengspatterne eller lignende <br /> Men håper du får et godt polterabend. Glæder mig til at høre om hvordan du har gjort da jeg selv skal afsted til polterabend midt i maj |
gabbi
24/04/2012 kl. 11:41 |
Ja det er rigtigt! Lidt har også ret!!!<br />
<br /> Er bange for at jeg har tænkt mig at slippe alle tøjler og bare spise og drikke hvad der nu er på polterabend. Drømmer om at være stærk nok til ikke at spise chips og kage, men mængderne af alkohol kommer nok desværre til at påvirke min dømmekraft.<br /> Lige nu tænker jeg mere over hvad jeg skal tage med af mad til om søndagen, for der er det bare super vigtigt at jeg er direkte tilbage på hesten! For om man tager en dags pause eller to dage... bla bla bla... Dumme stemme inde i mit hoved! |
Pusselusken
27/04/2012 kl. 10:37 |
Jeg trykker tommel for at du straks efter udskejelserne kommer fluks tilbage igen.<br />
Kender alt for godt den der indre djævel der vil prøve at fucke det hele op bare der har været en lille afvigelse.<br /> Lad det IKKE ske. Brug os herinde...... Nyd festen og op på hesten dagen derpå |
Vibeke1965
27/04/2012 kl. 10:52 |
Gabbi - tror du ikke du er træt og uoplagt søndag?<br />
Måske skulle du gi dig selv fri fra polterabend start og til mandag morgen.<br /> <br /> Husk at nyde det, og så er du klar igen på mandag. Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
gabbi
27/04/2012 kl. 12:40 |
Jeg er sikker på jeg er rigtig træt og uoplagt på søndag. Jeg skal ydermere sove hjemme ved mig far, så nu har jeg bagt kødmuffins og vil bage boller og muffins, så jeg er sikker på der er noget lækkert mad at stå op til!<br />
Der er også købt ind hjemme i mit eget køleskab til at jeg hurtigt kan smække en dukan-pizza sammen til aftensmad når jeg kommer hjem.<br /> Tror aldrig min tømmermændsmad har været så nøje planlagt.<br /> <br /> Det er dog lidt svært at holde motivationen lige nu for jeg har kun tabt mig 100g siden mandag, men så er der jo ekstra grund til at passe på hvad jeg spiser søndag, så jeg ikke ender med at tage alt for meget på i denne weekend.<br /> <br /> God weekend til jer alle. |
Pusselusken
28/04/2012 kl. 12:50 |
Præcis Gabbi "ekstra god grund til at være obs søndag". Derfor er du bare super forudseende med at planlægge som du gør.<br />
Jeg tror 100 % på at du klarer den. Og at du kun har tabt 100 g siden mandag er bare en prøvelse fra din "indre lille djævel" som vil forsøge at lokke dig i fordærv. Men det lykkedes ikke, for du er nemlig stærkere. Glæder mig til at læse i din dagbog igen. Ha det godt.<br /> Tænk på når du om en uge vejer dig igen, så vil din kamp blive belønnet når der virkelig er sket reduktion... |
nogge11
28/04/2012 kl. 18:33 |
Det er super du planlægger om så ikke andet til tømmermændsdagen.... håber du klarer den okay - det med at man ikke har tabt sig nok kender jeg til - selvom jeg ikke havde trådt ved siden af en eneste gang, tog jeg 300g på i 3 dage men så lige pludselig smuttede de af igen inkl. lidt ekstra så ja vi er så forskellige men så længe vi selv kan se vi har holdt os på "måtten" så skal resultatet også nok komme. Man ved som regel selv hvis man har trådt ved siden af...<br />
Pøj pøj - glæder mig til at høre hvordan din weekend er gået |
gabbi
29/04/2012 kl. 17:46 |
Puuuhhh hvor er det hårdt at holde søndag!<br />
<br /> Vi havde den skønneste polterabend for min veninde i går! Fredag var jeg ude og spise hos min søster og havde selv taget mad med.<br /> Idag har jeg ikke spist så meget for jeg har ikke rigtig nogen appetit og lidt ondt i halsen.<br /> Men det er nok selvforskyldt at jeg ikke har det så godt i dag for jeg drak ALT for meget i går :?<br /> Må også indrømme at jeg spiste lidt for meget brunch, men spiste kun en lille kage, en portion aftensmad og ca. 10 chips. Men jeg nød det hele! Og det var egentligt ikke fordi jeg tænkte på kur at jeg ikke spiste mere, men jeg havde bare ikke lyst til mere!<br /> <br /> Ja den dumme stemme inde i mit hoved er ret aktiv lige for tiden, men den får ikke lov til at sejre! Håber dog at der snart sker noget på vægten så jeg måske kan blive lidt mere motiveret!<br /> <br /> Håber i har haft en dejlig weekend! |
lucky
30/04/2012 kl. 06:07 |
dejligt i havde en god dag,og ja sådan en dag tænker man ikke kur så tit er man jo ikke til polterabend,håber du får smidt stemmen ud af hovedet og vinder over den,det skal nok komme med vægten,alle oplever den står stille men også at det er svært at der ikke sker noget,efter sådan en weekend er det godt ikke at stå på vægten de første dage.God uge til dig
|
gabbi
01/05/2012 kl. 10:14 |
Jeg sneg mig altså op på vægten i går og nægtede så herefter at fortælle jer hvor slemt det stod til!<br />
Men i må gerne få at vide at den idag siger det samme som sidste mandag, så jeg har taget de 100 g jeg smed fra mandag til fredag på hen over weekenden. Det er sgu super træls! MEN det er jo bare 100 g og dem skal jeg sgu nok få smidt igen! Og det var en skøn fest som min veninde virkelig satte pris på og det er jo også 100 g værd!<br /> <br /> God taber-uge til jer alle! |
susabri
01/05/2012 kl. 20:05 |
Ja, 100g er jo ingenting, det er trods alt en meget lille pris at betale, det er trods alt en dag du ikke kan gøre om, men vægttabet skal nok komme :D<br />
<br /> Også en god uge til dig :D |
mig
01/05/2012 kl. 22:02 |
Åh har også været igennem en tur på3-4 uger hvor det stod næsten stille ellers jeg havde taget lidt på, det er sååå surt men holdte ud og nu er der gang i det igen så hold ud, der skal nok komme gang i det igen <br />
<br /> God uge til dig |
Pusselusken
02/05/2012 kl. 13:38 |
Kære Gabbi. Er fuldstændig enig i at 100 g sikkert har været din dejlige oplevelse værd. Hvor er det godt kæmpet at du ikke lader dig styre af opgivelsesstemmen.<br />
Som sagt tror jeg fuldt og fast på at du klarer den. Og bare vent vægten belønner din tålmodighed lige om lidt... Held og lykke |
gabbi
02/05/2012 kl. 17:49 |
Hvor er i søde!<br />
Jeg nægter simpelhen at give op! Men det kunne da være dejligt at se lidt fremgang igen snart!<br /> Det gode vejre har motiveret mig yderligere. Ville da ønske at jeg havde været lidt mere lækker på min strandtur i dag, men det skal nok komme! |
gabbi
07/05/2012 kl. 11:43 |
Øv og møg! Endnu en uge uden vægttab! Jeg er altså ved at være meget frustreret over at der bare slet ikke sker noget med min vægt! Jeg har fødselsdag på onsdag og det er sgu lidt svært at motivere mig selv til at holde mig fra lagkagen, når det jo alligevel ikke gør en forskel... Ved godt at det ikke passer at det ikke gør en forskel men det føles sgu sådan! :?<br />
<br /> Øv og pis og møg. Dumme vægt!<br /> <br /> Nu blev det lige jer der fik hele min daglige dosis af galde, men jeg synes sgu stadig i skal have en dejlig dukan-uge! |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05