Oprettet af gabbi d. 07/04/2012 kl. 18:09

Gabbis kur nr. 1314 og forhåbentlig den sidste!

Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!

lucky

07/05/2012 kl. 12:10
Det er da så bare i orden vi kan holde til det <br />
jeg har selv været der hvor du er inte vægttab i et par uger,men hvis du holder ved så kommer det igen,og så vil jeg ønske dig en god fødselsdag og så så lave en lagkage alle kan spise også dig selv ellers vil jeg droppe den hvis du ikke kan holde dig fra den.<br />
gabbi

08/05/2012 kl. 18:59
Har overvejet frem og tilbage og er landet på at min fødselsdagskage i morgen bliver en marengesbund med Isis chokolade-mousse ovenpå. De andre skal have boller og lagkage samt cookies (har chokolade og nødder liggende så kan lige så godt får det brændt af på en god måde). Som den gode vært jeg elsker at være, har jeg også købt chips og vandmelon.<br />
Den stor fare er hvis der er rester, så har forberedt nogle af veninderne på at de bliver tvunget til at tage rester med hjem hvis der er noget.<br />
Vi skal grille til aftensmad, hvis vejret ellers arter sig og der tænker jeg at lave grillspyd og dukan-burger (for der er jo ikke nok der skal bages :?).<br />
Så skal de andre drikke og så går turen i byen til en gang karaoke!<br />
<br />
Mit ønske til min fødselsdag er at der snart sker lidt på vægten så min motivation kan få lidt næring!
MajbritO

08/05/2012 kl. 23:20
Jeg er helt sikker på at dette er din sidste kur... jeg spiser tit hytteost til mit kød eller et spejlæg evt også dukanbrødet (hvis kvoten ikke er brugt) så jeg føler ikke på samme måde at jeg spiser ren kød.. måske det kunne hjælpe dig lidt på dine protein-dage<br />
<br />
held og lykke..
gabbi

11/05/2012 kl. 11:34
Så fik jeg holdt 2 dages fødselsdag og i aften venter der endnu en.<br />
<br />
Jeg fik den gave jeg ønskede mig allermest: MIN VÆGT HAR ENDELIG FLYTTET SIG! Da det ikke er vejedag, så er tallet ikke så vigtigt, men efter 3 uger helt uden fremskridt er der endelig sket noget!<br />
<br />
Ihhh hvor jeg bagte bolle og cookies og lavede lagkage. Og alle sagde det smagte mega godt. Jeg smagte en lillefinger af fyldet inden fløden kom i for at tjekke om der var sukker nok og tog en lille bid af en cookie for at bedømme konsistensen, som jeg tyggede på 3 gange og så spyttede ud! Men alle andre sagde at det hele smagte fantastisk og jeg tror på dem eftersom at der ikke er rester tilbage (Jo vist 3 boller men de lokker ikke). Faktisk var den helt store synd onsdag at jeg faktisk mellem alle gæsterne, boller, kage og lækker mad på grillen glemte at få spist dagens portion af klid... Ikke den synd man forventer på sin fødselsdag. Jeg fik marengskage med Isis chokomousse, men kunne ikke spise ret meget.<br />
Fejrede fødselsdag i går med min søster og niece. Vi var på hyggetur hele dagen og en tur på Jensens hvor jeg kun fik kylling. Lidt kedeligt dog :P<br />
<br />
Skal muligvis på Jensens igen i aften (Og jeg er normalt ikke fan). Men udsigten til at kunne bestille fitness-kylling og så ikke bekymre sig mere er tillokkende. Samtidig skal jeg afsted med min halvsøster og min nevø på snart 3, så der skal jo være plads til larm og børn.<br />
<br />
Jeg fik mange fine Dukan-gaver! Muffinsform, mega-muffinsforme, brødform og selvfølgelig alt sammen i silikone! Og ny gryde og et "plant din egen krydderhave-sæt"! Lidt awesome!<br />
<br />
Så mega god Dukan-weekend til jer alle!<br />
<br />
MajbritO: Jeg her ikke så store problemer med protein dage så længe jeg ikke skal ud! Elsker kød og elsker at det aldrig har været lettere at lave mad.<br />
Held og lykke til dig også og god weekend!
admin_kent

11/05/2012 kl. 12:22
Godt det går nedad igen. Du har en ret stor viljestyrke, kun at tygge på et bid muffin og så spytte det ud igen <br />
Har du gennemgået din madplan og motion? For at se om du spiser varieret, er der noget du glemmer osv. Det kunne være, at der var noget der kunne ændres lidt ved.<br />
gabbi

12/05/2012 kl. 09:34
Admin: Jeg har tænkt over min kost og motion og jeg får kun lige nok motion og kosten er vist lige i skabet. En af grundene til at der er gået 3 uger uden vægttab er at jeg gav mig selv lov til at holde polterabende for min veninde, hvor jeg både drak og spiste helt almindelig mad.<br />
<br />
Men tror bare min krop har haft brug for at beslutte sig om den vil tabe sig. Det er sket før på kure, men hvis der er gået op imod de 3 uger, så plejer jeg at falde. Men ikke denne gang! Og nu hvor motivationen er blevet lidt bedre igen, så vil jeg forsøge at få lidt mere motion ind!<br />
mig

12/05/2012 kl. 14:53
Dejligt der sker noget på vægten igen, jeg har også prøvet at stå stille i 3-4 uger hvor jeg ikke snød men tror måske at kroppen selv sagde stop lidt og der kom også gang i mit igen og så er man bare så glad for man ikke gav op
gabbi

14/05/2012 kl. 12:59
Så blev det atter veje dag! Men da jeg jo har smugvejet mig i løbet af sidste uge så var jeg ved godt mod da jeg hoppede på vægten i morges. OG JUBIIII! Endelig er der sket noget igen og jeg har i denne uge tabte hele 1,8 kg!!!<br />
Nu er mit samlede vægttab oppe på 6,4 kg på 37 dage.<br />
<br />
Jeg har forkælet mig selv med en ny vægt, da jeg hovedsageligt har brugt min overbos vægt, da min gamle på 10 min kunne svinge med et helt kilo! Så nu har jeg købt den der skulle veje mest præcist og mest konsekvent! (Var lidt nervøs for at hoppe på den og finde ud af at jeg vejede mere end på den anden for denne vejer jo min rigtige vægt :?, men det var helt det samme)<br />
<br />
Min super skønne søster har givet mig en brugt bordopvaskemaskine i fødselsdagsgave, så nu lover jeg at der ikke kommer mere brok om opvask i min dagbog <br />
<br />
God dukan uge til jer alle!
mig

14/05/2012 kl. 13:10
Weeee super dejligt, tillykke med tabet og tillykke med din nye vægt og opvasker <br />
<br />
God uge til dig også
Pusselusken

14/05/2012 kl. 13:41
Hvor er du sej at du holdt ud. Vidste bare at du ku`. Good girl.
majser

14/05/2012 kl. 16:24
Tillykke, tillykke Gabbi med, at det endelig gav pote. Og 1,8 kg er sgu flot. Jeg vidste, at du ville hænge i og ikke give op. Og du har klaret udskejelserne flot. Nu kører det igen for dig. Held og lykke :P
gabbi

16/05/2012 kl. 10:31
Tak! I Er altså bare så søde!<br />
<br />
Ihhh hvor kan jeg godt mærke at vægten endelig har besluttet sig for at falde! Jeg er meget mere motiveret og nyder at hygge mig med madlavning og gåture!
MajbritO

16/05/2012 kl. 12:54
sÅDAN!!! -1,8 KG WAUUUW det køre da bare... rigtig godt tillykke med din nye vægt både den du vejer dig på og den du vejer derpå en super god uge til dig
nogge11

16/05/2012 kl. 16:44
Aiii - hvor godt og flot -1,8 kg det er da bare noget der giver motivation !!! :D - fortsat go´uge
gabbi

21/05/2012 kl. 11:15
Så blev det igen vejedag! Og efter en lidt omtumlet uge, hvor jeg har haft for travl og haft for mange gæster, så var jeg lidt nervøs!<br />
<br />
MEN det var slet ikke nødvendigt for jeg har i denne uge tabt yderligere 1,1 kg!<br />
<br />
Nu er mit samlede vægttab på 7,5 kg på 44 dage.<br />
<br />
Mit mål var at tabe 27 kg så dette magiske tal gør nu at jeg mangler at tabe 19,5 kg - og det lyder da meget bedre end 27!<br />
<br />
Min cyklus er til gengæld gået helt i stå, men jeg er ikke sikker på om det skyldes at jeg er stoppet med mine p-piller eller om det er kuren... OG NEJ - jeg er ikke gammel nok til overgangsalderen og jeg er ikke gravid! Nogen der har oplevet noget lignende?<br />
<br />
God Dukan-uge til jer alle!
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.