Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!
mig
21/05/2012 kl. 14:40 |
Wow det er bare super flot, tillykke med det <br />
<br /> Det sidste kan jeg ik lige hjælpe med.<br /> <br /> Også en god dukan uge til dig |
gabbi
28/05/2012 kl. 13:36 |
Ihhh hvor har jeg haft en skøn uge i det her vejr! MEN især weekenden har været skøn, for jeg har nemlig været til bryllup og haft hyggedag med min far, søster og niece! :D<br />
<br /> Traf beslutningen om at jeg ikke skulle være kur-agtig til brylluppet og spiste hvad jeg havde lyst til og drak vin til maden og et par drinks efter maden. Og IHHHH hvor jeg nød min kage og kartofler og dessert. Men søndag morgen og til frokost med familien var det igen streng PP-dag for man skal jo huske at det er op på hesten med det samme!<br /> <br /> Nå så var det jo vejedag igen i dag og jeg frygtede at skulle en tur på vægten i dag for var sikker på at brylluppet havde sat dybe spor i mit vægttab...<br /> MEN min dejlige nye vægt mener at jeg har tabt 1 kg den seneste uge til trods for bryllup!!!<br /> <br /> Jeg er knusende glad for at jeg nu på 51 dage har tabt 8,5 kg! :D<br /> <br /> Håber alle der kommer forbi får en skøn uge!<br /> <br /> Kæmpe solskins smil fra gabbi!! |
MajbritO
28/05/2012 kl. 13:45 |
aaaaamen hold da hel op mand hvor det bare køre for dig... hvor er det bare vildt lækkkert kæmpe tillykke med det super flot...<br />
<br /> lige før man får lyst til at bede dig om en uges madprogram og motion for det du gør virker da ihvertfald waaau hvor flot.. |
gabbi
28/05/2012 kl. 14:05 |
Hi hi. Så kommer du nok til at vente en uges tid for jeg er slet ikke så organiseret at jeg har en madplan!<br />
<br /> Min motion er mest gåture rundt i nabolaget, måske med indlagte besøg hos diverse genbrugsbutikker og eller ture ud og handle lidt længere væk. Jeg burde faktisk dyrke mere motion men synes der sker så meget andet så får ikke gravet tiden til det frem.<br /> <br /> Men mit vægttab startede også lidt langsomt og havde en lang pause uden tab, så der skal også nok komme gang i dit vægttab! |
MajbritO
28/05/2012 kl. 14:08 |
jeg håber.... ved gud hvor jeg håber.... eller hvem jeg nu skal håbe til....
|
mig
28/05/2012 kl. 20:00 |
Super godt gået, 1 kg selv om du har "syndet", tillykke med det <br />
<br /> Også en skøn uge til dig |
nogge11
28/05/2012 kl. 20:35 |
Flot flot flot - uhhh bare min vægt også viser sig fra den gode side i morgen...<br />
<br /> God uge !! |
gabbi
28/05/2012 kl. 22:00 |
Ihhh er også bare mega glad!!!<br />
<br /> Og min vægt har været super sød ved mig siden jeg købte en ny, men ved ikke om det også virker for dig nogge |
gabbi
30/05/2012 kl. 10:22 |
Ihhhh hvor er jeg bare ekstra glad i dag!<br />
<br /> Jeg har gået arbejdsløs siden jeg blev færdig med min uddannelse i august og i går var jeg så til samtale på et løntilskudsjob - OG JEG FIK DET! Er så glad for det og at der endelig sker noget positivt i mit liv! Og så endda på to fronter!<br /> Håber jeg kan finde ud af at holde kuren nu hvor jeg ikke længere sidder hjemme det meste af dagen!!<br /> <br /> Følte mig så godt tilpas i mit tøj på vej til samtale og synes sgu jeg så godt ud! Jeg har lagt mærke til at de kg der er røget har fået mig til at se meget sundere ud. Min krop vender mere og mere tilbage til sin timeglasfigur og min dobbelthager er snart væk! Og både mine kindben og mine kraveben er så småt begyndt at titte frem. Maven ser heller ikke så gravid ud længere og blævre ikke så meget!<br /> Hermed ikke sagt at jeg ikke er tyk længere... Jeg er bare pænere og mere velformet tyk <br /> <br /> Har taget mig selv i at "små-flirte" med mig selv i spejlet!<br /> <br /> Fortsat fantastisk uge til jer der læser med!! |
Pusselusken
30/05/2012 kl. 11:27 |
Hej Gabbi. Ej hvor er det dejlig læsning. Hjertelig tillykke med jobbet. Hvor er de heldige at have fået dig. Du lyder bare så positiv, sjov og rar.<br />
Det er bare dejligt når vi begynder at kan li os selv meget bedre....<br /> Held og lykke fortsat med det hele |
Vibeke1965
30/05/2012 kl. 11:39 |
Super dejligt - tillykke - du har nok udstrålet selvtillid og glæde - og det er jo positivt og kan mærkes af andre - og har helt sikkert været medvirkende til at du fik jobbet.<br />
<br /> Når man skal arbejde, kræver det planlægning af kosten, både hvis der er adgang til kantine, men også hvis der ikke er.<br /> <br /> Jeg sørger for at få bagt brød/boller og lavet kødmuffins og tærte, det hele kan jo kommes i fryseren, så det er nemt at have noget med til mellemmåltider og frokost (rester fra aftensmad er også gode til frokost) Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
gabbi
30/05/2012 kl. 11:53 |
Tak hvor er i søde!<br />
<br /> Må hellere igang med at fylde fryseren for jeg skal starte i næste uge! Ved faktisk ikke om der er kantine, men håber lidt at der ikke er. Ellers må jeg jo starte ud med at vær ærlig og fortælle at jeg er på kur! Det er nok også lidt lettere når det jo faktisk allerede har hjulpet! |
MF73
30/05/2012 kl. 13:43 |
Pøj pøj med din kur & dit nye job. <br />
<br /> Jeg syntes også at man vasker pander mv. hele tiden, ha ha..<br /> Nu vil jeg også begynde at bage dukan-brød, så kommer der mere opvaske.<br /> Og så er der el-regningen, uhhhh...<br /> Normal steger jeg jo kun ved aftensmaden, nu er det flere gange dagligt.<br /> <br /> Min datter har fødselsdag på fredag, så der er fødselsdag fredag+lørdag, det bliver en udfordring, for det er mig der skal bage & lave lagkage mv.<br /> Puhhhhh....<br /> <br /> Arbejde & fristelser hele tiden <br /> <br /> Men hvis der ryger 15-20 kg af på kroppen, er det jo det hele værd.<br /> <br /> |
Vibeke1965
30/05/2012 kl. 14:07 |
MF73 tjek opskrifter på muffins x 2 og på lagkage / roulade - lav noget af det til dig selv, så behøver du ikke undvære - og muffins kan fryses, så du ikke behøver spise dem alle 12 i weekenden <br />
<br /> Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
gabbi
30/05/2012 kl. 14:43 |
MF73: Ja der er gang i køkkenet! Jeg er så glad for min nye opgaskemaskine så jeg slipper for at vaske op hele tiden!<br />
<br /> Jeg har holdt fødselsdag og der lavede jeg marengskage med is is chokolademousse til mig selv.<br /> <br /> Og hvem der bare kunne nøjes med at smide 15-20 kg. Så ville jeg jo være halvejs! |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05