Oprettet af gabbi d. 07/04/2012 kl. 18:09

Gabbis kur nr. 1314 og forhåbentlig den sidste!

Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!

gabbi

14/07/2012 kl. 10:06
Så faldt jeg lige lidt fra igen :P<br />
Har simpelthen for travlt og det kan altså mærkes på vægttabet. Det går ikke ret hurtigt for tiden, men jeg er oppe på 13,1 kg og håber snart at nå de 13,5 for så er jeg pludselig halvvejs.<br />
Jeg er ikke så tit herinde, men mine tanker er tit herinde og jeg tænker i dukan-baner så meget som jeg nu kan!<br />
Jeg vil så gerne have at det skal lykkedes for mig denne gang så kæmper med næb og klør for at holde fast!<br />
Nu skal jeg have bagt noget kage så jeg kan klare mig gennem weekendens mange hygge-funktioner, derunder 1 års fødselsdag for min dejlige niece!<br />
<br />
God weekend til jer!
mig

14/07/2012 kl. 23:57
Hej gabbi dejligt at se du er med endnu <br />
Ja det er ikke altid vægttab og travlhed køre så godt sammen men dejligt at høre du snart er halvvejs, tillykke med det <br />
Er sikker på det nok skal lykkes for dig når du holder ud endnu selv om det har været lidt af en udfordring, måske det tager lidt længer tid men i mål skal du nok nå hvis du holder ud og du er jo sej så det gør du da <br />
<br />
Åh jeg var også til fødselsdag i dag, mit barnebarn blev 8 år ja og må indrømmen jeg har syndet, boller med SMØR fy fy og en tur på japansk/kinesisk restaurant... det var nu dejligt nå men jeg er igen tilbage på sporet i morgen <br />
<br />
Også en super dejlig weekend til dig
lucky

16/07/2012 kl. 16:07

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra gabbi den July 14, 2012, 10:06</b><br />
Så faldt jeg lige lidt fra igen :P<br />
Har simpelthen for travlt og det kan altså mærkes på vægttabet. Det går ikke ret hurtigt for tiden, men jeg er oppe på 13,1 kg og håber snart at nå de 13,5 for så er jeg pludselig halvvejs.<br />
Jeg er ikke så tit herinde, men mine tanker er tit herinde og jeg tænker i dukan-baner så meget som jeg nu kan!<br />
Jeg vil så gerne have at det skal lykkedes for mig denne gang så kæmper med næb og klør for at holde fast!<br />
Nu skal jeg have bagt noget kage så jeg kan klare mig gennem weekendens mange hygge-funktioner, derunder 1 års fødselsdag for min dejlige niece!<br />
God weekend til jer!</div>
</div>
<br />
Hej har det ligesom dig det går ikke så stærkt nedad,<br />
det kommer lidt i ryk,men det er med at holde ud så skal det nok lykkes for dig håber du havde en god weekend.
mig

15/09/2012 kl. 12:07
Hej gabbi <br />
<br />
Er du faldet helt fra ?? håber du er ok Lad os høre hvordan det går
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.