Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


kittykat

08/10/2012 kl. 07:23
tillykke til jer begge :-D og så længe vægten går ned af hver uge er det jo super :-D
lucky

08/10/2012 kl. 09:13
flot vægttab til jer begge.<br />
Må man spørger hvor gammel din datter er og hvor meget skal hun tabe sig ?
mig

08/10/2012 kl. 20:12
Flotte tab i har haft til nu begge 2, tillykke til jer <br />
<br />
<br />
Ha en super aften
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
09/10/2012 kl. 18:52
Lucky : hun er 24 åt og satser på at tab 20 kg endnu, det er så den vægt dukan har anbefalet hende.
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
09/10/2012 kl. 18:58
Fik gået en tur på ½ time i eftermiddag, da jeg kom hjem fra arbejde, det gav friske røde kinder, for det blæste da godt nok her ude på landet.<br />
<br />
Går og glæder mig til uge 45, så skal jeg i sommerhus med min elskede mand og vores dejlige børn. Iår går turen til Harbøre....der skulle nok også være en god chance for at gå nogen gode ture i naturen.<br />
<br />
Ved ikke hvordan det går med vægten, jeg har bestemt mig for kun at veje mig engang om ugen.
lucky

09/10/2012 kl. 19:52

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra troldepigen2001 den October 9, 2012, 18:52</b><br />
Lucky : hun er 24 åt og satser på at tab 20 kg endnu, det er så den vægt dukan har anbefalet hende.</div>
</div>
<br />
Var bare nys om hendes alder flot i følges ad .
lucky

09/10/2012 kl. 19:55
jep det er dejligt at få luft men den var godt nok strid i dag,var lige før man cyklede baglæns.<br />
Dejligt med udsigt til ferie.<br />
Hvad dag har du så veje dag ?
mig

10/10/2012 kl. 18:11
Dejligt lige at blive blæst igennem <br />
<br />
Åh lækkert i snart har ferie <br />
<br />
Ja men så venter vi da bare spændt på at høre hvad den siger når vejedagen kommer <br />
<br />
Ha en super aften
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
12/10/2012 kl. 20:43
Sidder lige med det ene øje på vild med dans, imens jeg skriver dagbog. Næsen løber og øjnene klør, så jeg er lidt træt af det hele lige nu.<br />
<br />
Lørdag er det så vejedag, jeg håber virkelig at den er gået ned , for jeg har holdt mig til dukan 100 &#037; i denne uge også, selv om fristelserne har været der i stor stil i denne uge .........chokolade, hindbær snitter, morgenbrød og pebernødder er blevet kastet i grams og stillet frem i denne uge på arbejde.<br />
<br />
Men fandt ryggraden frem , tænkte intet smager så godt som slank føles... og du fortryder det på lørdag hvis du giver efter.<br />
<br />
Så bliver nok lidt skuffet hvis ikke der er sket noget.<br />
<br />
I næste uge er vi ferieramte i stor stil på arbejde, så jeg håber ikke der bliver lige så travlt som vi har haft idag.
mig

12/10/2012 kl. 21:43
Øv øv, har du høfeber eller noget ?<br />
<br />
Ja men er da sikker på den nok skal være gået ned når du har holdt dig til Dukan Py-ha du er sej, det var da også vildt så usunde ting de spiser på dit job, du må ha indført nogle sunde ting <br />
<br />
Ja det er en super sætning <br />
<br />
Vi håber i får en rolig uge, nu må du jo ikke få stress.<br />
<br />
Ha en super aften og så ser jeg frem til at høre tabet i morgen
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
13/10/2012 kl. 12:02
tre gang op og ned på vægten idag....så manden spurgte til sidst om der var noget galt......troede jo bare ikke helt på hvad displayet viste. Meeen den var god nok , fra 88,2 til 86,7 på en uge.<br />
<br />
Så det kan nytte at ryste på hovedet.<br />
<br />
Jeg tror at jeg bare var lidt træt i aftes, for efter en god nats søvn ( 9 timer) vågnede jeg op helt frisk kl. 8,30.<br />
<br />
Mig : ja der er usunde ting på jobbet ....nogen af mine kollegaer har så bare valgt at tage mange timer i fitness centeret, men jeg har valgt at sætte ind på kosten istedet for og taber mig , Det skal så lige bemærkes at jeg arbejder ved en bagerigrossist så der kommer jo af og til lækkerier på bordet. Det er nok også en grund til at min vægt iden grad kom ud af kontrol. Men nu har jeg taget kontrollen igen.
lucky

13/10/2012 kl. 13:02
Det er f.. flot på en uge uha så er der mange fristelser du må stå i mod,godt klaret
Ninapiie

13/10/2012 kl. 14:12
Kæft du er sej!!!! ( sorry.... men så må der godt lige bandes )<br />
Kender godt de der step øvelser man kan lave med sin badevægt


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
LoneGrove

13/10/2012 kl. 14:24
Hvor er du bare go og lad ikke de 86 kg forstyre dit fantastiske vægttab,tag helt og glem det og tag 86 ud af talrækken. et tal er jo kun hvad vi bestemmer os for hvad det er. Rigtig god vind
mig

13/10/2012 kl. 21:40
Ja men det er ski da super, stort tillykke hehe ja den tror jeg vi er flere der har prøvet, jeg har også prøvet at ta noget i hånden og så lægge det for at se om det nu kunne passe hehe<br />
<br />
Py-ha så kam jeg godt se det er svært, især hvis man så også har en sød tand, det er sååå flot du holder dig fra de søde ting <br />
<br />
Dejligt du fik en god nats søvn <br />
<br />
Ha en dejlig aften
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.