Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


lucky

18/02/2013 kl. 20:05
Du skal spise noget mere <br />
Du får for lidt havreklid,du skal have 30g pr. dag.<br />
Du har plads til flere mælkeprodukter,så skal du spise noget mere kød,eller fisk.<br />
Efter træning skal du spise noget,så du får noget protein,helst inden for en time da træningen sætter gang din forbræning og du skal ha brændstof på.<br />
fauer

18/02/2013 kl. 21:59
jeg syntes heller ikke det lyder af meget du spiser, husk du skal være mæt, så kroppen har nået at forbrænde.<br />
<br />
lyder godt med motionen.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

18/02/2013 kl. 23:24
Kan kun tilslutte mig de kloge ord fra de kloge Dukantøser Og pssst man må kun spise 4 stk dellie dellies .... Det er jeg næsten sikker på???<br />
Hvor er du god til det med motionen..... Er lidt missundelig <br />
Kram til dig


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

19/02/2013 kl. 12:38
Ja søde jeg kan kun tilslutte mig de andre, du spiser for lidt og så er de glyngøre karry bider hvis ikke helt dukan <br />
<br />
OG nina tror hun har brugt begge tolereret på de nelli delli, har jeg ret ? Kan nemlig ikke lige finde andre tolereret hehe<br />
<br />
Hvis jeg må give dig et råd så er det få noget mere kød, kød og kød <br />
<br />
Ha en dejlig dag <br />
Knuus♥<br />
<br />
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
19/02/2013 kl. 14:14
Tak til jer alle for jeres tilbagemeldinger.... Jeg tager det til mig.<br />
<br />
Jeg må prøve at skrue op for indtagelse af kød .<br />
<br />
Jeg træner altid før min aftensmad, så den del burde være på plads.<br />
<br />
Jeg synes ikke jeg går og føler mig sulten, føler mig mæt når jeg har spist.<br />
<br />
Jeg får lige spist lidt mere havreklid fremover.....mine spsk må være for små <br />
<br />
Hvor det bare dejligt at få input og spark fra jer, håber så at det kan sparke gang i nedgang på vægten igen.<br />
<br />
For god ordens skyld skal nævnes at der ikke er spist nelli dellis idag, men havde lidt ondt i halsen igår og de var jo da idet mindste sukkerfri.<br />
<br />
Maden skriver jeg ind i aften, når aftensmaden er spist.<br />
<br />
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
19/02/2013 kl. 20:33
Så er det igen tid til at skrive madindtaget ind.<br />
<br />
Jeg har spist lidt mere idag. Men tager gerne imod flere gode råd.<br />
<br />
Morgenmad: 48 gr skinke- 29 gr light soft cheese - 52 g kogt æg -10 gr havreklid- 98 g vanilie yogurt - 89 g kærnemælk<br />
<br />
Formiddag: 12gr havreklid - 139 gr vanilie yougurt - 117 g kærnemælk<br />
<br />
Frokost: 43 g gulerod - 55 gr agurk - 27 g hjertesalat - 76g tomat - 96 g kalvekød<br />
<br />
Eftermiddag : 150 g stegt kyllinge filet - 48 gr kogt æg<br />
<br />
Aftensmad : 100 gr champignon - 50gr røget kalkun bryst - 150 g kalvekød og 190 g rosenkål<br />
<br />
Og da jeg jo mgl lidt havreklid ...tager jeg lidt vanille y til en lille aftensnack.<br />
<br />
Jeg opdagede lige på forums forside at man kunne forhåndsbooke en bog med dukan opskrifter, og kan jo ikke få for meget inspiration til den nye livsstil....for inde i mit hoved vil jeg til at kalde det livsstil og ikke kur.<br />
<br />
mig

19/02/2013 kl. 21:07
Hehe jeg læste det lige som 52 æg til morgen og tænkte, vildt, det er nok lidt mange hehe<br />
<br />
Så må vi se om vægten gider røre på sig nu <br />
<br />
Din madplan ser fin ud <br />
<br />
Ja har også tænkt på den, er spændt på hvordan den er <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Knuus ♥
fauer

19/02/2013 kl. 21:35
det ser godt ud med din mad,men du må også godt spise lidt kød formiddag <br />
<br />
rigtig god aften
tabt 26 kg, er i fase 3
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
21/02/2013 kl. 19:15
Har vundet en gang øjenbetændelse , så der vil lige være stille fra mig et par dage til jeg igen kan holde ud at glo ind i en skærm
mig

25/02/2013 kl. 23:01
Åhh håber du er ved at være ovenpå igen, nej det er ikke sjovt :/<br />
<br />
Håber det ellers går godt med kuren <br />
<br />
Knus Rita
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
02/03/2013 kl. 12:02
vægten viser idag 82,9 kilo minus 300 gr siden sidste uge.<br />
<br />
Har været ude og købe nyt træningstøj i str. m og det passer perfekt, er også afprøvet til træning.<br />
<br />
tror der er røget nogen hjerneceller ud sammen med snottet....kunne ihvertfald ikke lige få min lilyslim til at virke i min profil. Må lige rode med det senere idag.<br />
<br />
Lige nu skal den stå på hovedrengøring af huset, og så vil jeg lige have pyntet lidt op til påske , det er jo om ca 3 uger, og de friske farver kan vel hjælpe på forårsfornemmelserne.<br />
<br />
var lige inde og kigge på mine før og efter billeder..........tusind tak for alle de søde bemærkninger, det stiver lige selvtilliden af.
mig

05/03/2013 kl. 22:55
Tillykke med tabet dejligt det går ned af <br />
<br />
Weee det er sgu da bare super når man kan købe tøj i mindre str. end man plejer det giver da lige ekstra motivation <br />
<br />
Hehe må vi da ikke håbe alle er smuttede ud med snotten <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Knuus<br />
Rita
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
14/03/2013 kl. 22:08
har godt nok ikke været så aktiv her de sidste par uger, har passet min kost og min motion. Min mor har været syg igen. Og nu ligger datteren med en halsvirus, hun har ingen stemme og høj feber.<br />
<br />
min vægt ligger stabilt.Lørdag var vægten den samme som uge før.<br />
<br />
Tirsdag blev jeg målt og vejet i det center hvor jeg træner,den sidst måned havde jeg tabt 0,5kg ikke det vilde, men jeg var blevet 7,5 cm mindre , min muskelmasse var blevet større og min fedtprocent er blevet mindre, så der sker noget med min krop selv om vægten står stille lige nu.<br />
<br />
Manden har fået konstateret lysken brok og skal næste fredag til en forundersøgelse og samtale med kirug.<br />
<br />
Idag er der nøjagtiv 3 mdr til min fødselsdag og lige nu tror jeg ikke på at jeg når mit mål.......iflg udregningen jeg udfyldte da jeg startede her skulle jeg have været i mål 15 februar og lige nu mgl jeg 10 kg,men okay hvis det kommer til at tage lidt længere tid, jeg gør jo hvad jeg kan og der sker forandringer til den gode side.<br />
<br />
Om 14 ug har jeg ferie, og skal med mand, børn og min mor til bornholm, har lejet et sommerhus derover.<br />
<br />
Lige nu vil jeg finde min seng så jeg kan få sovet inden jeg skal op igen
mig

14/03/2013 kl. 23:05
Åh alt det sygdom, det er altså bare så øv god bedring med dem <br />
<br />
Godt du følger kuren og noget er der jo sket kan jeg se, flot med de cm og fedt&#037;, tillykke <br />
<br />
Nu er du lige godt halvvejs og det er ski da flot måske du ikke når helt i mål før fødselsdag men er sikker på du kommer tætter på målet <br />
<br />
Lyder lækkert med den ferie <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
knuus♥<br />
Rita
lucky

15/03/2013 kl. 05:57
Hej,nej det er ikke altid man kan se det på vægten,derfor godt at måle sig.<br />
Når du når til din fødselsdag, så glæd dig over det du har nået, og ikke ærge dig over det du ikke har nået,tænk over hvis du ikke var gået i gang,hvor var du så.Den bruger jeg ind i mellem når det hele bare er noget...<br />
Forsat god tur ned
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.