Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


troldepigen2001
Fredericia, Danmark
25/01/2013 kl. 23:43
vægten den rigtige vej imorges ....minus 300 gr..........så nu indledes jagten på 70erne.........
mig

26/01/2013 kl. 01:50
Takker <br />
<br />
Du er nemlig super sej og så hjælper ens stædighed også en del <br />
<br />
Ej ja det var sgu da underligt, ja det kunne være dejligt man kunne det så havde jeg da også lige nogle stykker jeg godt ville snakke med <br />
<br />
Wow flot med dit tab, tillykke Ja nu må du der nedaf <br />
<br />
Godnat til dig <br />
Knus Rita
svale75

26/01/2013 kl. 09:04
Dejligt du trods omstændighederne ikke havde taget mere på!!<br />
<br />
Ja livet er ikke altid, hvad vi lige ønsker for det.....men det er godt du er tilbage på rette vej og videre!!!
fauer

26/01/2013 kl. 09:16
det gør mig ondt at høre om din morfar rigtig godt du taber dig og det går den rigtige vej. Jeg håber du får lidt held nu,god weekend<br />
hilsen Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

26/01/2013 kl. 12:06
Hej<br />
Flot du er godt igang med motion,og vægten går ned igen.<br />
Du skal nok komme længer ned,og få det 7tal foran
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
10/02/2013 kl. 21:53
sort humør ....vægten står stille har ikke skarp fokus lige nu.<br />
er bare træt. Imorgen skal jeg måles og vejes der hvor jeg går til cirkeltræning og ved at der bare ikke er sket et dyt på vægten , det skulle da lige være hvis den er steget lidt ...min egen vægt sagde plus 300 gr lørdag morgen<br />
<br />
Men må jo bare tage tyren ved hornene og komme igang igen.<br />
<br />
Måske skulle man overveje et par rene protein dage. ??
mig

11/02/2013 kl. 21:07
Ihhh hvor øv altså Måske du skulle prøve at skrive ned hvad du spiser hver dag for så får man netop mere fokus på maden <br />
<br />
Jeg stod selv sille midt i det hele og der gælder det om at finde ud af om man har slappet lidt for meget af hvad ang. maden Det hjalp virkelig mig at begynde at skrive ned <br />
<br />
Ja men ikke for mange for så er det kroppen vænner sig til protein og det er ikke godt.<br />
<br />
Op på hesten og der ud af igen hep hep du kan jo godt <br />
<br />
Knuus♥
lucky

12/02/2013 kl. 06:10

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra troldepigen2001 den February 10, 2013, 21:53</b><br />
sort humør ....vægten står stille har ikke skarp fokus lige nu.<br />
er bare træt. Imorgen skal jeg måles og vejes der hvor jeg går til cirkeltræning og ved at der bare ikke er sket et dyt på vægten , det skulle da lige være hvis den er steget lidt ...min egen vægt sagde plus 300 gr lørdag morgen<br />
Men må jo bare tage tyren ved hornene og komme igang igen.<br />
Måske skulle man overveje et par rene protein dage. ??</div>
</div>
<br />
Vi kan da ikke have du går helt i sort,det er en god ide som mig,skriver med at du skriver et par dage hvad du spiser for måske du spiser for lidt.<br />
hvis det kan sætte lidt skub i det så ta et par RP dage,der er ikke noget der motiver mere end se vægten falder.<br />
Ha en god uge
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
16/02/2013 kl. 15:16
Hmmmm tabt 200 gr i denne uge. havde taget 500 gr på til kontrollen i mandags, men tabt 13 cm...så cirkeltræningen må have strammet noget ophist og pist.<br />
<br />
Kan da godt være man skulle begynde at skrive op, men det var jo det jeg så godt kunne lide ved dukan..at man ikke skulle måle og veje og tælle kalorier.<br />
<br />
Jeg er jo medlem af slankedoktor, så det kan da være jeg bare skal begynde at taste min mad ind og se hvor mange kalorier jeg indtager om dagen.<br />
<br />
I denne uge har jeg været afsted til cirkeltræning 3 gange. Idag har jeg været en tur inde og kigge til min mor der ligger med lungebetændelse......hun er en lidt ældre dame på 72 så jeg er lidt bekymret,vil jo gerne have hende længe endnu, håber hun bliver lige så gammel som min mormor der blev 97.<br />
<br />
Vi er ved at være tilbage til en normal hverdag efter min svigerfars uventede dødsfald.<br />
<br />
Jeg har gået med lidt småforkølelse i den sidste uge ,samtidig med at vi har været underbemandet på arbejde pga vinterferie. Så batterierne er lidt flade, men har alligevel taget mig sammen til at komme til træning. Imorgen vil jeg se om ikke jeg kan lokke manden med en tur op i vores motionsrum til en gang fælles træning
laxluna

16/02/2013 kl. 17:42
Jeg tillader mig lige at blande mig lidt her. Kan se din vægt ikke rykker sig, og vil tilslutte mig de andre med at det er en god ide at skrive ned hvad du spiser, måske du rent faktisk ikke får nok mad. Når dette så er sagt, som jo er det samme som de andre siger, så skriver du at du faktisk er gået 13 cm ned, og vil så lige minde dig om at muskler vejer mere end fedt, så kan det tænkes at det er muskler du har dannet, der driller dit vægttab? Så du faktisk HAR tabt fedt, men omdannet det til muskler?<br />
<br />
Jeg skriver dette, for da jeg selv startede på cirkeltræning, tog jeg 4 kilo på, SAMTIDIG med at jeg spiste efter en diæatists anvisninger, da jeg så fik målt fedt procent, var den gået en del ned, så jeg havde taget på, fordi jeg havde omdannet til muskler. P.... Irriterende på vægten, men jeg kunne se stor forskel på min krop, da der var muskler at se <br />
<br />
Håber du finder ud af hvad det er der driller, måske det "blot er dette" med fedt der er lavet til muskeler, fordi du har været så SEJ til træning.<br />
<br />
Hepper på dit vægttab, og dit gode humør <br />
<br />
Knus m
fauer

17/02/2013 kl. 11:15
det er flot du er kommet afsted til træning selvom du manglede energi.<br />
<br />
Held og lykke med det og jeg hepper på dig
tabt 26 kg, er i fase 3
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
17/02/2013 kl. 19:05
Tak for jeres opmuntring og jeg fortsætter da også med kosten og min træning og ser så hvad målingen siger d. 11 marts. Men muskel og fedtmasse var det samme efter 1 måned med cirkeltræning.<br />
<br />
Jeg starter imorgen med at notere ned hvad jeg spiser. Vil så prøve at skrive ind i min dagbog.<br />
<br />
Har været lidt rundt i opskrifter herinde idag og prøve at finde lidt ny inspiration
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
18/02/2013 kl. 06:59
morgenmad :9 gr havreklid - 85 gr vanilie yogurt- 45 g kærnemælk- 51 g kogt æg -22 gr kalkun bryst _ 15 gr light soft cheese<br />
<br />
formmiddag :9 gr havreklid -108 g vanilie yougurt - 93 gr kærnemælk<br />
<br />
frokost : 84 g kylling - 50 g kogt æg - glyngøre karry bider 62 gr<br />
<br />
aftensmaden blive kalvekotteletter<br />
<br />
dette er dagens planlagte mad, bliver opdateret iaften
Pusselusken

18/02/2013 kl. 10:54
Hej Troldepige.<br />
<br />
Noget jeg blev opmærksom på da jeg læste i The book, var saltindtag. At det faktisk har enorm stor betydning. Hvis man salter maden, kan det binde væsken op til to døgn og dermed enten stilstand eller ekstra vægt.<br />
<br />
Bare en ide til dig. I øvrigt godt kæmpet med motion.<br />
<br />
Jeg hepper på dig. Og tak for din hilsen i min dagbog.<br />
<br />
Knus Anette
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
18/02/2013 kl. 19:26
morgenmad :9 gr havreklid - 85 gr vanilie yogurt- 45 g kærnemælk- 51 g kogt æg -22 gr kalkun bryst _ 15 gr light soft cheese<br />
<br />
formmiddag :9 gr havreklid -108 g vanilie yougurt - 93 gr kærnemælk<br />
<br />
frokost : 84 g kylling - 50 g kogt æg - glyngøre karry bider 62 gr<br />
<br />
aftensmaden blive kalvekotteletter<br />
<br />
8 stk nellie delli lakrids.<br />
<br />
eftermiddag: 100 g kyllingebryst (pålæg) - light soft cheese 34 gr. - 1 hårdkogt æg<br />
<br />
Aften : 250 g kalvekotteletter<br />
<br />
Det var så min dag med ren protein.........imorgen skal der så nogen grøntsager på bordet.<br />
<br />
Har så også lige været til cirkel træning så har også brændt lidt kalorier af.<br />
<br />
Så nu vil jeg slappe af i sofaen og se Dicte
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.