Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


troldepigen2001
Fredericia, Danmark
21/10/2012 kl. 17:11
øvøvøv............ingen udsving på vægten i denne uge, stod nøjagtig samme sted som i sidste uge.<br />
<br />
Men kan jo så være glad for at den i det mindste ikke var steget.<br />
<br />
Og så havde jeg endda fredag fået efterfølgeren til giganternes fald, af min datter og mor, fordi jeg skulle belønnes for mit vægttab.<br />
<br />
håber så jeg kan leve op til det , og tabe mig i denne uge, så jeg kan komme under de forbandede 86 kg.
lucky

21/10/2012 kl. 17:57
ja man skal se det posetive frem for det negative så den nye uge møder du med oprejst pande og så kommer du under eller tætter på de 86.<br />
God uge til dig.
mig

21/10/2012 kl. 19:49
Ja jeg kan kun sige som Lucky <br />
<br />
Står her og hepper på dig så håber vi det hjælper i næste uge <br />
<br />
Rigtig god aften til dig
Bitten Lundsgaard

21/10/2012 kl. 20:49
Wauw du er sej. Og så med det arbejde, du har (som jeg er lidt misundelig på)<br />
Følger spændt med på sidelinien
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
22/10/2012 kl. 16:30
Bedst som jeg troede at min overgangsalder var overstået og jeg var kommet ud på den anden side fik jeg idag (efter 1½ års pause) menustration........så måske derfor at der ikke var sket noget på vægten i lørdags og at jeg følte mig småsløj i weekenden og sov meget ??<br />
<br />
Idag havde jeg ikke lyst til at gå tur i strålende regnvejr, så det blev til 47 minutter i motionsrummet med et danseprogram og shape up på wii.<br />
<br />
Trængte også til at stresse lidt ned oven på en hektisk dag på job.
mig

22/10/2012 kl. 23:20
Ihhh hvor er det dog øv, ja det kan godt være det var derfor du har haft det sådan og der ikke var sket noget på vægten så :/ Nå men vi krydser finger for det stopper hurtigt og der er sket noget næste gang du hopper på den <br />
<br />
Ja men for søren det er da også flot, det skal da nok gi noget <br />
<br />
Ja det kan man godt ha behov for <br />
<br />
Knuuus ♥
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
27/10/2012 kl. 21:58
Så var jeg lige på vægten igen og denne uge var vægten gået nedad igen.....bare så dejligt efter den stod i stampe i sidste uge. Og jeg er kommet under de 86 kg , som jeg ved tidligere slankekure har hængt fast på, men har så været syg en 3 dage, så håber at det ikke kun er derfor vægten er faldet , og at jeg ikke tager på , så jeg igen ryger over de 86 kg.<br />
<br />
84,4 kg viste vægten idag.<br />
<br />
Igår aftes og her til aften , har jeg nydt lidt chokolade mousse fra isis.<br />
<br />
Har idag været en tur ved Vesterhavet og blive luftet lidt igennem idag.<br />
<br />
Næste lørdag drager vi så i sommerhus og skal være der en uge, håber så at jeg kan komme igennem den uge, uden at falde for meget i, for denne gang skal det altså bare lykkes af nå målet.
mig

27/10/2012 kl. 22:44
Weee det er sgu da super godt, tillykke med tabet Nej du tager dem ikke på igen, basta <br />
<br />
Håber du har det godt igen for det er da øv at være syg :/<br />
<br />
Mums det smager godt <br />
<br />
Kan du ha en dejlig tur i sommerhus og prøv at værer så Dukan som mulig <br />
<br />
Ja men jeg står jo lige her og hepper så naturligvis kommer du i mål, ja ellers kommer pisken altså frem du <br />
<br />
Forsat god weekend
Bitten Lundsgaard

28/10/2012 kl. 09:33
Det var da dejligt, at du er nået under de forheksede 86 kg. Tillykke med det <br />
Jamen selv om du er i sommerhus, skal du så ikke stadig selv lave mad? Ellers ved du jo, hvordan du skal tackle en evt. lille vægtøgning Pøj pøj og god tur i sommerhus
lucky

28/10/2012 kl. 14:50
Dejligt for dig du er kommet under de 86 kg godt gået.<br />
hvis du planlægger lidt din mad når du er på ferie så skal du nok komme igennem den uge på en god måde.
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
02/11/2012 kl. 22:26
Så er der pakket, nøgle er afleveret til en af vores gode venner der har lovet at kigge efter huset og fodre katte imens vi er på ferie.<br />
<br />
Mgl kun at pakke det ned fra køleskabet som ikke kan holde sig til vi er hjemme igen, så det og nogle krydderier tager jeg med.<br />
<br />
Jo laver selv mad imens vi er i sommerhus...bortset fra de dage jeg har uddelegeret , så de unge mennesker får også lov til at lave mad i nogen dage, jeg er ikke villig til at skulle være serviceorgan, vil også holde lidt fri ( jeg er vild med hotelophold hvor der er opvartning til alle måltider )<br />
<br />
Har købt et nyt bælter for at holde bukserne op , købte det rigeligt langt , for jeg skulle bruge det til mine lavtaljede bukser , og her til morgen da jeg så skal bruge det så var der ikke huller nok !!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
Ind til manden , hovedet lidt på skrå og blinke med øjnene og sige : Skaaaat kan du ikke lave nogen ekstra huller.<br />
<br />
Og Wupti så kom der lige 5 huller ekstra ...et i overskud ....så nu kan jeg holde bukserne oppe.<br />
<br />
Ville ellers have lagt et billede op af mig og datteren taget 14 dage før vi startede på dukan, men kunne lige finde ud af hvordan den skal grejes på denne site, men kan jo være jeg lærer det med tiden.
mig

02/11/2012 kl. 22:57
Dejligt med ferie, husk at nyd det <br />
<br />
Ja men altså det er bare det bedste når der må flere huller i ens bælte, tillykke med det Dejligt du ikke går og taber bukserne, ser jo ikke så godt ud når man står i butikkerne <br />
<br />
Her ligger en video hvor du kan se hvordan man ligger billeder ind men husk lige at komprimere dem først, de må højest fylde 200 kb http://dinslankekur.dk/faq-teknisk/<br />
<br />
Rigtig god ferie/weekend til dig
fittiljul

05/11/2012 kl. 00:44
Du er godt nok god. Tillykke med det flotte vægttab.<br />
Jeg vil lige ind og kikke på det med billederne også.<br />
Jeg er sikker på du klarer ferien i stiv arm og med ok kost.<br />
<br />
Knus<br />
Lisbeth
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
11/11/2012 kl. 00:15
Er så lige landet på den hjemmelige matrikel idag, efter en rigtig skøn sommerhusferie i Harboøre og er blevet blæst godt igennem på nogen gåture langs vandet.<br />
<br />
Jeg har ikke været på vægten .....kan ikke blive enig med mig selv om jeg skal prøve at stå på vægten imorgen eller om jeg bare skal vente til på lørdag, for det gik ikke 100 &#037; efter dukan metoden i denne uge........men er dog ikke gået helt over gevind og råspist, og skal da stadig gå og hive op i mine bukser.<br />
<br />
Imorgen skal vi holde lidt fødselsdag for manden for den øvrige familie, men fra mandag er det tilbage til hesten , overvejer at tage 5-6 dage med ren protein, hvis vægten er løbet helt løbsk , for jeg tager chancen og står på vægten imorgen alligevel.<br />
<br />
Har forresten invisteret i nogen små hula hop ringe til armene.......men tror jeg er motorik spadser , det går fint med en ad gangen..........men prøver jeg på begge arme på en gang så går det galt, får jeg langt om længe gang i begge på en gang, så går der ikke ret længe inden en af dem ryger af hekkenfelt til.<br />
<br />
men øvelse gør jo mester , så jeg må jo bare klø på.
Bitten Lundsgaard

11/11/2012 kl. 12:44
Du er skæppeskøn at læse.<br />
Jeg gad godt se en video af dig med de små hulahopringe til armene haha... Jeg er totalt motorisk spadser og kan ikke engang finde ud af en alm. til taljen. Det var noget andet, da man var barn :D<br />
Og kanon at du taber bukserne, hvis ikke du har bælte på, det kunne måske også være en lille video værd :D <br />
Jeg er spændt på at høre, hvad ferien og fødselsdagen har "kostet" på vægten.<br />
Kram Bitten<br />
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.