Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


"Anonym"

15/03/2013 kl. 10:06
Hej Troldepigen brav kamp du kæmper, jeg er ny så jeg følger dig spændt.
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
23/03/2013 kl. 22:55
et lille minus på min vægt idag på 300 gr. Kom kun til træning 2 gange i denne uge , jeg gad simpelthen ikke kæmpe mig igennem snedriver pga fygesne, det var bøvlet nok at komme hjem fra arbejde. Jeg længes simpelthen sådan efter foråret og et træt af alt det snevejr.<br />
<br />
Kom til at kigge på min lilyslim og opdagede at jeg kun mgl. 8.6 kg og helt ærligt jeg har tabt 22,4 kg siden jeg startede på min tur nedad vægtskalaen i marts 2009 og de sidste 12,8 kg har jeg tabt på dukan siden august , så skal jeg dælme også have gjort kål på de sidste 8,6 kg også selv om det måske kun er ½ kg om måneden. Men må jo acceptere at det bliver sværere at tabe sig når man bliver ældre og kæmper med overgangs alderen oven i.<br />
<br />
Datteren som jeg er sammen med i dukan projektet smuttede idag under de 80 kg. 22,8 kg har hun tabt siden august ..og hendes selvtillid er blevet bedre, men den kunne også ligge på en lillefinger negl, da vi blev enige om at prøve at tabe os efter dukan principperne.<br />
<br />
Manden har fået indkaldelse til hans operation for brok han skal under kniven d.15 april.
mig

23/03/2013 kl. 23:49
Dejligt at høre fra dig igen <br />
Og så godt at se der sker noget på vægten, tillykke med det åh ja jeg er godt nok også træt af det vejr, forår kom hid <br />
<br />
Ja det er altså ikke meget du mangler og du kan været så stolt af dig selv, du har kæmpet en kamp som de fleste havde opgivet for længst når det går langsomt, kæmpe skulderklap til dig <br />
Du er bare for sej <br />
<br />
Wow med din datter, stort tillykke med hende også ihh hvor må hun være glad altså og stolt dejligt hun har fået mere selvtillid, det var godt i fandt Dukan så Ønsk hende tillykke <br />
<br />
Ok, ja det er ikke længe til så men dejlig når han har fået det overstået <br />
<br />
Ha en dejlig weekend <br />
Knuuuus♥<br />
Rita
fauer

24/03/2013 kl. 10:21
det er godt at høre du taber dig<br />
skal nok heppe på dig<br />
<br />
god dag hilsen Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

24/03/2013 kl. 16:45
Hej et lille tab er bedre end ingenting,og ja du har da tabt meget helt fra start,tænk hvor du havde været på vægten hvis du slet ikke var gået igang.Det tænker jeg tit på for jeg taber mig jo også mega langsomt,tror ikke jeg er i overgangsalderen det er vist for tidligt for mig men tror også det spiller ind at man har været på den ene kur efter den anden,så sker der altså noget,og det tager tid.<br />
Men bare man kommer i mål...<br />
Flot med din datter,så er hun hoppet i fase 3<br />
Du skal nok få has på de sidste kg.
laxluna

24/03/2013 kl. 22:50
Hvor er du og din datter bare skrappe- SÅ flot!!!!!
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
30/03/2013 kl. 22:12
wup wup ..... steg på vægten her lørdag morgen.......troede ikke mine egne øjne , minus 1,3 kg ,så skete der da lige et ryk der, så nu mgl jeg kun 7,3 kg inden jeg kan gå i fase 3.<br />
<br />
Og fik da også lige endnu en optur da jeg købte et par bukser i str. 40 idag eller retter sagt at jeg kunne passe dem ,fantastisk følelse.<br />
ny skjorte i str.38 og fik foræret en lækker gul jakke ...........nemlig i str. 38 så nu er foårsdresse klar, så nu må forårsvejret gerne indfinde sig.<br />
<br />
Tak for alt jeres heppen og søde kommentarer........har lidt dårlig samvittighed over at jeg ikke er herinde så tit , men er begyndt at priortere motionen højt og når jeg kommer hjem fra den og er færdig med de daglige gøremål, så er det tit jeg ikke gider at sætte mig ved pc'eren........sidder jo også ved den i samfulde timer når jeg er på arbejde
lucky

31/03/2013 kl. 18:11
Hej hvor er det dejligt for dig den går ned,flot.<br />
Ja dejligt når man kan passe mindre tøj str.<br />
held og lykke med de sidste kg
fauer

31/03/2013 kl. 18:52
hvor er det dejligt,nu skal der rigtig tælles ned til mål
tabt 26 kg, er i fase 3
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
31/03/2013 kl. 22:14
Manden med leen har ikke holdt påskeferie.<br />
<br />
Vi blev ringet op af min svoger her i formiddag, de var blevet kaldt til slagelse sygehus idag, min svigerindes mor var blevet haste operet i nat , og igen her i formiddag, men de kunne ikke gøre noget.<br />
<br />
De nåede frem og var der ½ time inden hun udåndede. Men hun var i smertelindring og kom ikke til bevisthed.<br />
<br />
Så nu har vi siden 14 januar har vi haft 3 dødsfald, så føler bare at lige nu kunne manden med leen godt lige holde en lille pause, 2 af dem var godt nok ældre mennesker, men den 3 nåede ikke engang at blive 50.<br />
<br />
Dagen igår gik ellers godt med glade og tilfredse gæster men vi kom da lige ned på jorden igen her til formiddag
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
15/05/2013 kl. 17:24
1½ måned siden jeg sidst fik taget mig sammen til at lave et lille skriv i dagbogen.<br />
Iden tid der er gået fik jeg lige en lille knæskade da jeg var til træning, så en omgang snot, hoste og feber oveni , så der gik 14 dage hvor jeg ikke fik trænet. der er ikke sket det vilde med vægten, men nu har jegfået gang i mit cirkel træning igen og har støvet wii en af og danser der udaf i de dage hvor jeg ikke er til cirkeltræning.<br />
<br />
jeg har fået holdt et surpriceparty for min datter som blev 25 ,og hun blev overrasket.<br />
<br />
Jeg har nydt de dage hvor det har været forår og være lidt i haven og grave og plante nyt. I weekenden fik vi sat trampolinen op, så måske skal det være i sommer hvor jeg vover mig op på den og prøver at hoppe lidt rundt. heldigvis står den et sted i haven der er afskærmet så det ikke kan ses fra vejen,vi kan jo ikke have at bilisterne kører af vejen fordi der bliver sat drift i nogen dele af min krop........<br />
<br />
Jeg blev lykkelig igår , nu kan jeg lave planken i 2 x 15 sekunder så nu kan jeg skrive tjek ved det punkt.....tænk at man nu har en chance for at bære sin egen vægt ,uden at armene knækker sammen under en og man rammer gulvet,med næsen.<br />
<br />
Jeg har købt kogebogen med dukan opskrifter og afprøver 1 opskrift i aften. Efter at have siddet og kigget i den , har jeg besluttet at tage den med på sommerferie i uge 24 og 25.<br />
<br />
og så må jeg indrømme at jeg nok ikke når i mål inden min fødselsdag som jeg havde håbet på, så skal der da ihvertfald ske noget vildt men de sidste 7 kilo skal åbenbart være seje at komme af med.<br />
<br />
Må trøste mig med at jeg har købt en del nyt sommertøj og har måttet skaffe det gamle af vejen fordi det var blevet alt for stort.<br />
Jeg ville gerne have sat et billede ind så jeg kunne bevise det, men kan ikke finde ud af at oploade billeder her i dagbogen.<br />
<br />
Nu vil jeg lukke ned og komme afsted til lidt træning, vil så lige prøve at snuse lidt rundt i nogen dagbøger i aften
mig

25/05/2013 kl. 23:02
Uha kan se det er længe siden jeg har været her forbi :/ Nå men bedre sent end aldrig har jeg hørt <br />
<br />
Åh og ser lige i har haft en del dødsfald, er jeg virkelig ked af at høre håber du er ok ?<br />
<br />
Håber det går godt med vægten ? og ja men dig sådan i det helt taget <br />
<br />
Hvornår skulle du ha nåede mål hvis det skulle være til din fødselsdag ?<br />
<br />
Hvis det er du vil have det kan jeg godt ligge dine billeder ind for dig, hvis ja så sende jeg min mail adr. til dig i inboxen og jeg ligger dem så ind under før og efter billeder <br />
<br />
Ha en dejlig weekend søde <br />
Knuus♥
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.