Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


lucky

11/11/2012 kl. 12:48
Godt I havde en god tur.<br />
Måske du skal vente et par dage med vægten men kan godtforstå du ikke kan vente,men så mange RP dage skal du ikke tage gør som du plejer.<br />
Det med arm ringene skal man øve sig i men mener man skal bruge begge to på en gang ?Men nemt er det ik <br />
<br />
mig

11/11/2012 kl. 17:18
Dejligt at høre i havde en god tur Ja jeg ville også lige vente et par dage med vægten Men som Lucky siger så skal du ikke ta alle de dag men RP men forsæt som du plejer, det har din krop bedst af <br />
<br />
Jeg har også tænkt på at købe de ringe men kunne godt tænke mig at vide om de virker. Hehe vil godt tro det er svært men du skal nok få det lært <br />
<br />
Ha en dejlig søndag
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
12/11/2012 kl. 21:10
Min nysgerrighed vandt søndag morgen, og vægten viste 86 kg ...( mit forbandede tal) ....men nu er jeg tilbage på rette vej og der skal ikke trædes ved siden af før juledagene ( der har jeg opgivet på forhånd).<br />
<br />
Har haft gang i hulehop ringene i eftermiddag, 3 sekunder lykkedes det at have gang i begge ringe/arme på engang og wupti så smuttede den ene ring af og fløj igennem stuen , heldigvis så katten den kommende fare så den løb sin vej lige inden ringede landede på gulvet.<br />
<br />
Jeg har taget jeres råd til mig og dropper det med at køre ren protein og fortsætter bare i at veksle dagene.<br />
<br />
Tager konsekvensen af udskejelserne i ferien og retter min lilly slim til,og håber at den skal rettes ned igen på lørdag.
mig

12/11/2012 kl. 22:10
Dejligt at se du er på rette kurs igen <br />
Ja julen kan godt være lidt svær at komme igennem, jeg prøvede det jo sidste år Men vil sigen man er så meget inde i kuren når du er igang nu at man tænker meget Dukan Jeg spiste eks. ikke nogle gotter, nødder osv havde faktisk slet ikke lyst og julemaden tænkte jeg også meget over hvad jeg spiste der <br />
<br />
Ja men hvis du bare klør på så skal den sikkert ned <br />
Jeg hepper på dig <br />
<br />
Ha en dejlig aften
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
01/12/2012 kl. 19:29
Jeg er ikke helt væk, men hold da op !!!!!14 dage hvor man ikke lige har været herinde og wupti , så er siden lavet om, så det tog da lige lidt tid for mig at få opdateret min profil med min nye lilyslim, for den er jeg da lidt stolt af .....for vægten sagde idag 81,9 kg , så der er sket lidt siden 12. november.....jeg går benhårdt efter at ned i 70érne inden 2012 er omme.<br />
<br />
Kan se at man nu skal søge venskaber, så jeg vil starte med at søge ved jer som jeg har haft lidt kommunikation med her via min dagbog.<br />
<br />
Da det er 1 december idag , er dagen blevet brugt på pynte huset op til jul, med en hjælpende hånd fra datteren.<br />
<br />
Haft besøg af søn og svigerdatter, de fik gran, kristjørn, kogler og troldegrene med herfra, altsammen hentet i vores have.
mig

01/12/2012 kl. 22:40
Dejligt du er her endnu ja der er sket lidt her inde, den gode Kent har haft travlt <br />
Ja men for fanden da kvinde, sikke et flot tab du har haft siden sidst du var her inde og du er kommet over det "forbandet" tal stort tillykke med det Ja men det skal du nok nå med den fart du lige skyder <br />
<br />
Jep, jeg har godkendt dig <br />
<br />
Her er dagen brugt på det sammen, der er nisse over alt hehe så hyggeligt Åh så dejligt når børnene lige er en tur hjemme <br />
<br />
Forsat god weekend til dig
lucky

02/12/2012 kl. 13:10
Hej flot vægttab,der skulle der være en mulghed for du når i 70érne<br />
før det nye år.<br />
Her er der også blevt sat julenisser op i dag,det er lidt hyggeligt at pynte op.<br />
God søndag..
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
02/12/2012 kl. 15:32
Vågnede op til snedækket hus og have idag. Så er den rigtige december stemning til stede. Tak for jeres rosende ord , jeg er bare så glad for at min vægt går nedad og nærmer sig mit drømmemål.<br />
<br />
Ville bare ønske at jeg havde kendt denne metode for 25 år siden.<br />
<br />
Min datter der er med og hun har tabt 15,5 kg........så vi rykker bare nedad lige nu.<br />
<br />
Manden og en af vores venner sidder og spiser pebernødder...............mig jeg tygger på en gulerod, for jeg må få grøntsager idag , en ting jeg er blevet helt vild med er choko mousse fra isis, den laver jeg engang imellem når jeg har en lille lækkersult.
mig

02/12/2012 kl. 22:41
Her på Lolland har vi ikke haft den vilde sne, kun lidt drys Jeg ser helst det kun sneer d.24/12 hehe hader kulde wow et flot tab i begge har haft til nu, super godt gået, tillykke Hvor meget skal din datter af med så ?<br />
<br />
Super sejt du holder dig fra pebernødderne Ja den er altså også god <br />
<br />
Knus til dig
Ninapiie

07/12/2012 kl. 21:37
Altså lige de pebernødder der.... de er bare min svaghed Må altså lige finde dukanopskriften på pebernødder, og så prøve dem. Håber det fortsat går i den rigtige retning <br />
Juleknus og klejner fra mig


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

10/12/2012 kl. 21:22
Kom lige forbi og ville se hvordan det går her men så har du slet ikke lige været her inde :/ nå men håber alt køre for dig og du får smidt en masse kilo <br />
<br />
Ha en dejlig aften
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
05/01/2013 kl. 17:37
så er jeg til bage.........regnede med at skulle lede længe efter min dagbog, men allerede på side 3 fandt jeg den.<br />
<br />
Jeg må desværre indrømme at jeg har taget 2 kg på. 22dec viste vægten 81,8........og igår lørdag viste den desværre 83,8, men i bund og grund skal jeg jo nok være glad for at den ikke er steget mere.<br />
<br />
Jeg er ikke sikker på at jeg når 72 kg 25032013 som dukan havde spået..... jeg tror lige der kommer til at gå en måned eller 2 mere,men nu gør jeg hvad jeg kan og så må jeg se hvornår jeg når i mål.<br />
Nu er det bare tilbage på den smalle sti og få lidt gang i motionen igen, for jeg skal være i mål d. 1 juni .........kan man give sig selv en bedre fødselsdagsgave (50 år) end at bevise for sig selv at man har gennemført et længe ønsket vægttab ?<br />
<br />
Jeg har spist kinesisk oksekødssuppe iaften ..... og lidt senere i aften så vil jeg nyde en gang chokolademousse
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
06/01/2013 kl. 20:28
Har tilbragt et par timer idag inde ved datteren , vi fik gennemgået hendes kædeskab og fik samlet et sæk tøj der var blevet alt for stort til hende-<br />
<br />
Jeg kørte så omkring min svigerinde med sækken .da det er tøj i hendes størrelse.<br />
<br />
Hun fik også gravet noget frem hun ikke har kunnet passe i flere år, må som passede perfekt nu.<br />
<br />
Jeg håber lidt på at jeg bliver nødt til at købe noget nyt sommertøj iår.<br />
<br />
Er også lidt spændt på at se hvad vægten viser på lørdag når det er vejedag, nu når jeg er tilbage på dukan kursen.
mig

06/01/2013 kl. 20:57
Heej og velkommen tilbage <br />
<br />
Dejligt at se du er med igen Ja det er billigt sluppet hvis du har kørt ikke Dukan siden du var her inde sidst Nå men du må bare helt op på hesten igen så skal du nok nå mål før din fødselsdag jeg hepper dig hele vejen der til hmm vi er sammen årgang så en god årgang hehe<br />
Dejligt at få rydet lidt ud i tøjet og væk med det store for det skal vi jo aldrig bruge mere <br />
<br />
Glæder mig til at høre hvad vægten siger lørdag <br />
<br />
Ha en dejlig aften
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
07/01/2013 kl. 21:38
tak for velkomsten, og kan kun give dig ret i at vi er en god årgang.<br />
<br />
har besluttet mig for at der skal ske lidt på motionssiden for både min datter og jeg. Så jeg har taget kontakt til Curves i Vejle vedr. noget cirkeltræning, og jeg har fået overtalt datteren til at tage med til en prøvetime, og lovet at betale det månedlige beløb, hvis hun bare tager med og træner. Hendes økonomi er lidt stram.<br />
<br />
Men nu har jeg fået hende med på ideen, så imorgen vil jeg prøve at ringe og se om vi kan få en prøvetime på fredag
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.