Oprettet af troldepigen2001 d. 22/09/2012 kl. 08:39

troldepigen2001....dagbog og tanker

lige nu går jeg og nynner en melodi af Tørfisk : Jeg kan ikke få armene ned "<br />
<br />
Jeg var på vægten idag........89,2 kg stoppede den ved.<br />
<br />
25.08.2012 startvægt 95,4<br />
22.09.2012 vægt 89,2 = 6,2 kg tabt.<br />
<br />
Og så syntes jeg endda ikke jeg har savnet noget. Jeg er blevet så rigelig mæt hver dag.<br />
<br />
Har haft lidt problemer med forstoppelse lige efter angrebsfasen...men en tur på apoteket og at jeg nu får grøntsager hver anden dag løste det problem.<br />
<br />
De sidste mange forsøg på at tabe mig er altid strandet ved 86 kg ........så jeg er noget spændt på at se hvad der sker når jeg kommer dertil.<br />
<br />
Håber at dette er kuren hvor det lykkedes at komme ned på 72 kg som dukan's engelske side anbefaler.<br />
<br />
Men jeg har jo fulgt lidt med i fredagsindlæggene og jeg kan jo se at flere herinde har haft succes.<br />
<br />
så jeg vælger at sige : jeg kan , jeg vil , jeg skal !!!!<br />
<br />
Og i dag om 20 min så sidder jeg i frisørstolen :D


mig

07/01/2013 kl. 22:04
ja ikke <br />
<br />
Lyder godt, ja det er godt at ha en at følges med, jeg prøver at lokke manden men det har ikke virket endnu, desværre og har bare ikke lyst til at gå selv :/ dejligt du hjælper hende <br />
<br />
Er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå, håber i begge bliver glade for det <br />
<br />
Ha en dejlig aften
lucky

08/01/2013 kl. 15:09
Hej<br />
Godt at se du er tilbage igen <br />
God idé med at starte noget motion,jeg kan anbefalde Loop cirkeltræning hvis der er en i nærheden af jer,få evt. en prøve time så kan I se hvad i fortrækker.Jeg er glad for at gå i Loop det er første gang jeg har gået samme sted i flere år.<br />
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
08/01/2013 kl. 19:05
Så er der booket en prøve time til mig og datteren i Curves i Vejle.<br />
<br />
Jeg var ved at tjekke Loop cirkeltræning som Lucky nævnte, men der var ikke lige nogen i nærheden ,og curves ligger lige midt imellem der hvor datteren bor og hvor jeg arbejder.<br />
<br />
Vi skal til prøvetime på fredag.....så har vi weekenden til at komme over de ømme muskler.
lucky

08/01/2013 kl. 19:15
Håber det er noget for jer så<br />
Loop findes der heller ikke så mange af endnu.<br />
He ja husk at strække godt ud bagefter
mig

08/01/2013 kl. 20:01
Weee super håber det er noget for jer glæder mig til at høre om det <br />
<br />
Ha en dejlig aften
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
12/01/2013 kl. 12:17
vægt minus 600gram siden i lørdags. Det er jeg okay tilfreds med.<br />
<br />
Var til prøvetime igår, og det gik så godt at vi meldt os ind, foreløbig har vi bundet os for 6 mdr.<br />
<br />
Der var udstrækningsøvelser bagefter så der er ikke ømme muskler idag , kan da godt mærke de blev brugt , men ikke ondt.<br />
<br />
har planer om at træne mandag - onsdag - fredag. Som ekstra bonus bliver vi vejet og målt 1 gang om ugen og får en udskrift så man kan se fedt&#037; og knogle masse osv<br />
<br />
Imorgen skal vi til 4 års fødselsdag,så den bliver nok ikke helt dukan venlig
mig

12/01/2013 kl. 12:42
Super flot, tillykke <br />
<br />
Wow i er da seje, det bliver spændene gælder mig til at høre om det gør en forskel <br />
<br />
Ha en dejlig dag <br />
Rita
fittiljul

12/01/2013 kl. 17:34
Hej smukke...<br />
<br />
Dejligt lige at rende ind i dig...<br />
Jeg sidder lige og ærgre mig over at vi ikke kan træne sammen.<br />
Det ku godt nok ha været sjovt. Jeg er sikker på vi ku få rørt lattermusklerne og det gir jo også noget.<br />
Knus<br />
Lisbeth
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
13/01/2013 kl. 20:35
Lisbeth, det kunne garanteret godt blive sjovt at træne sammen.<br />
<br />
Datteren og jeg fik også en slutbemærkning med da vi gik ud af døren, efter prøvetimen instruktøren sagde at hun var glad for at høre vi havde humor.<br />
<br />
Og jeg glæder mig faktisk til at vi skal træne igen imorgen.<br />
<br />
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
14/01/2013 kl. 21:10
en rigtig øvdag............kaotisk fra morgenstunden. Svigerfar er sovet stille ind i nat, og vi blev ringet op på arbejde og har tilbragt hele dagen sammen med familien for at få ordnet alt det der skal ordnes iforbindelse med med dødsfald
<hr class="bbcode_rule" />
motion blev aflyst og kosten var ikke lige helt dukun venlig idag
mig

14/01/2013 kl. 23:12
er jeg da ked af at høre, håber du er ok ♥ Ja sådan en dag må Dukan komme i sidste række og sådan er det bare.<br />
<br />
Trøste knus til dig ♥
fittiljul

15/01/2013 kl. 21:41
Du er hurtig tilbage igen. Jeg ved jo du bliver den lækreste sild i landet om ikke så længe..<br />
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
23/01/2013 kl. 21:50
positiv : har været til cirkeltræning i mandags og idag sammen med datteren , så motionen er ved at være på plads igen.<br />
<br />
negativ :jeg har ikke fået holdt mig helt til dukan kost....men kæmper for at komme tilbage på sporet.<br />
<br />
Havde håbet at 2013 ville blive året uden problemer for vores lille familie , men den vildfarelse er jeg kommet ud af nu
mig

24/01/2013 kl. 00:21
Super flot <br />
<br />
Ja kan du så se at komme tilbage, du er super sej så den skal du nok klare jeg står lige her oog hepper, lad mig nu ikke stå for længe, bliver sååå træt i mine ben <br />
<br />
Ved du hvad jeg tror vi alle løber ind i problemer indimellem, kan desværre nok ikke undgåes og måske skal man dem igennem for at blive stærk, håber ikke det er noget slemt. ♥<br />
<br />
Godnat til dig og pas nu godt på dig selv ♥
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
24/01/2013 kl. 20:21
Ja mig........skal nok , kan jo ikke have at du bliver træt i benene.<br />
<br />
Jeg ved godt at det jeg ikke dør af ....det gør mig stærk. Er nok også derfor jeg er så stædig og sej som jeg er idag.<br />
<br />
Var på vægten her til morgen, der var et lille + 500 gr så ikke så galt som frygtet......var da ikke røget helt op på julevægten.<br />
<br />
Er næsten tilbage på rette kurs.........og er helt sikker på at jeg er der i næste uge.<br />
<br />
Men jeg fik det lidt underligt idag ,da der poppede en telefonbesked op på min skærm og der stod ring til Børge Nielsen.<br />
<br />
Det samme hed min svigerfar der døde i sidste uge, så det gippede lidt i mig , men selvfølgelig var det ikke ham. Men en kunde ved samme navn, men det kunne jo være dejligt hvis vi havde kunnet ringe til det hinsides.<br />
<br />
Imorgen fredag står den så på en gang cirkeltræning igen...det er lige noget der passer til mit temperament.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.