Oprettet af gabbi d. 07/04/2012 kl. 18:09

Gabbis kur nr. 1314 og forhåbentlig den sidste!

Hej skønne mennesker!<br />
<br />
Er startet på kuren i dag og er bare så klar på at dette skal være den sidste kur i mit liv! :D<br />
<br />
Vil prøve at holde lidt styr på min process herinde og håber at der kommer et kærligt spark hvis det ikke går som det skal! <br />
<br />
Mange forhåbningsfulde hilsner!


Tabogvind

07/04/2012 kl. 18:13
Hej Gabbi <br />
Altså, vi er ret gode til at sparke, så bare sig til :D Jeg tror sagtens det kan blive din sidste, bare følg kuren og glem alt du har lært på andre kure Og husk at være mæt.<br />
Ps lidt hovedpine og svimmelhed kan ramme dig den første uge <br />
Rigtig god kur til dig, og rigtig god påske
susabri

07/04/2012 kl. 18:33
Hej Gabbi<br />
<br />
Velkommen til. Det er en super kur, og for mit vedkommende også den allersidste. Som Tab og vind skriver: Husk at spise nok, så du er mæt, der er ingen grund til at gå at være sulten, for proteinerne gør, at du taber dig, selv om du er mæt
gabbi

09/04/2012 kl. 03:37
Hej Tabogvind og susabri!<br />
<br />
Dejligt at der er opbakning fra starten herinde! Så tror jeg at chancerne for succes er bedst!:D<br />
<br />
Har fulgt kuren i 2 dage nu og har været i byen med vennerne i aften. Det kunne godt lyde som en farlig måde at starte en ny kur, men har haft en skøn tur og holdt hele natten på cola light og tyggegummi!<br />
<br />
Er glad for, at du skriver at man kan blive svimmel. For jeg troede, at den var helt galt tidligere i dag, da jeg blev mega svimmel, men klarede det med en halv liter vand og en halv time i sengen.<br />
<br />
Må dog indrømme at min hjerne har lidt svært ved at vænne sig til at spise kød uden tilbehør - ikke fordi at jeg ikke elsker kød, men mere fordi jeg på en måde føler en form for skyld, når jeg går imod alt hvad jeg har lært "hjemmefra" <br />
<br />
Tab og vind det er altså et ret sejt vægttab du har opnået!
admin_kent

09/04/2012 kl. 08:39
Velkommen!<br />
Ja, i starten kan du godt opleve nogle abstinenser og få hovedpine og svimmelhed.<br />
Som der nævnes, så er der nogle der er gode til at sparke.
mariannefroik

09/04/2012 kl. 11:04
Hey Gabbi<br />
Og velkommen til Dette er helt klart den sidste kur du kommer på Jeg havde det på samme måde som dig da jeg startede ud og nøj jeg kan sparke mig selv i bagdelen ( hvis jeg kunne) over jeg ikke er startet før.<br />
Men held og lykke med at smide dine kg, må man spørge hvor mange du skal af med ?<br />
gabbi

09/04/2012 kl. 12:03
Admin: Mange tak<br />
<br />
Mariannefroik: Uhh hvor er det altså et svært spørgsmål. Jeg har altid haft svært ved at bedømme hvad jeg burde veje. Og nu er det så længe siden jeg var tilfreds med min krop at jeg ikke kan huske hvad jeg vejede den gang.<br />
Men ifølge min Dukan-udregning så skal jeg tabe lige omkring 27 kg, så det er jo et stort projekt :D Og må jeg nok indrømme når man sådan skriver det ned et lidt skræmmende tal.<br />
Men ikke skræmmende nok til at jeg giver op, men mere så jeg tænker om der mon er nogen der vil med ud og gå i skoven i dag. :D
mariannefroik

09/04/2012 kl. 13:49
Jeps det er nemlig et svært spørgsmål :D<br />
Ja 27 kg er da en pæn sjat men det skal du skam nok klare uden de store problemer <br />
Jeg skal smide ca 35 kg men nu har jeg så valgt at runde det op til 40 kg det er sådan et dejligt rundt tal :D Hehe<br />
Håper du finder en der vil med i skoven i morgen Hvor er du fra ?
gabbi

09/04/2012 kl. 13:57
Det er da også en pæn sjat du skal smide! Hvor langt er du kommet?? Jeg VIL bare smide dem denne gang!!!<br />
<br />
Jeg er fra Aarhus. Hvor er du fra? Og hvis der ikke er nogen der vilmed i skoven, så har jeg tænkt at der er ret langt til min nærmeste Lidl så det kunne jo sagtens være morgendagens motion
Tabogvind

09/04/2012 kl. 14:49
Det er en god ide med delmål, det er ikke nær så uoverskueligt. F.eks 5 kg, 10 kg, eller under 100 eller 90 kg, hvor man nu ligger. Det gjorde jeg Har 20 min til rema 1000 så det passer med en dgl tur Og ellers tager jeg lidt forskellige ture, så det ikke bliver kedeligt
gabbi

09/04/2012 kl. 15:18
Har tænkt lidt over delmål, men hvordan greb i det an? Havde de en måldato eller var der en belønning?<br />
<br />
Jeg har 3-4 km til Lidl, men det bliver nok også bussen hjem, hvis man kigger på hvor meget jeg skal handle :P<br />
<br />
Føler jeg synder hele tiden! I dag har jeg både fået "risengrød" (Hytteost med kanel og perfect strø) og pandekage. Er vildt spændt på at prøve alle opskrifterne! Bagte kyskager fredag men de var slet ikke søde nok og ikke bagte i midten, så det må gøres om snart!
mariannefroik

09/04/2012 kl. 17:25
Hej igen Gabbi <br />
Jeps det er en pæn sjat men jeg tror på at denne gang skal det nok lykkedes for mig. Har jo fundet denne skønne side med en masse fantastiske mennesker som virkelig er her til at støtte og opmuntre en i svære tider. Noget jeg har sandet meget den sidste tid ( skulle du få lyst kan du tage en kigger i min dagbog så får du svaret).<br />
Jeg har været på kuren siden 9 januar de vil sige 3 måneder helt præcist og har i alt tabt 19 kg.<br />
Med hensyn til delmål så har jeg sat dem som 10 og 20 kg skal til at finde ud af hvad mit næste delmål skal være <br />
gabbi

09/04/2012 kl. 18:50
Havde faktisk allerede læst din dagbog og det er super trist med din hund og godt at høre at det går fremad med ham nu!<br />
Det er altså meget sejt at du har tabt så meget! Håber jeg kan sige det samme om 3 måneder!
mariannefroik

09/04/2012 kl. 19:50
Tak tak det er jeg helt sikkert på at du kan sige om 3 mdr
majser

10/04/2012 kl. 13:59
Velkommen Gabbi. Det bliver helt sikkert din sidste kur. Som du kan se, er vi mange, som er vilde med den. Det kan godt være lidt svært at vænne sig til i starten, men så kører det bare derudad. Og og forum kan du finde alt fra kærlige spark og skulderklap til opskrifter, gode råd, madplaner mv., så bare surf rundt, så bliver du inspireret. God vind fremover
mig

10/04/2012 kl. 15:55
Velkommen til
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.