Oprettet af lucky d. 22/01/2012 kl. 16:37

Lucky´s ugedagbog fase 2

Jeg skriver nok kun en gang om uge i min dagbog,som jeg vil bruge til at følge mit vægttab...<br />
Jeg startede Mandag d.16-1 med 6 angrebsdage,eller måske 5½ da vi var til "julefrokost" spiste mest protein men spist også noget grønt og frugt,så tager en protein dag i dag.<br />
Min start vægt var 83,6kg og i dag er vægten 81,6 så 2 kg er der røget det er jeg tilfreds med.<br />
Mit mål er 62 kg så der er lidt vej endnu <br />
Jeg skal være 123 dage i fase 2,en dato der hedder d.26-5<br />
Jeg vil skifte med en dag kun protein/en dag protein/grønt<br />
da jeg kan se det er det mange anbefaler her på sidden.<br />
Så skal jeg være 175 dage i fase 3,en dato der hedder 16-11.<br />


Bitten Lundsgaard

16/12/2013 kl. 20:33
Hej Lone.

Jeg synes også, du er sej, så meget du kæmper og det inspirerer os andre.

Og lige netop, selvom man ikke selv spiser kagerne, så kan man jo godt glæde andre med dem Og med konfekt og fyldt chokolade Det har jeg brugt det meste af weekenden på at lave.

Kram Bitten
lucky

18/12/2013 kl. 04:58
Hej til jer...

Det er ikke så meget jeg når herind pt.

Men er ikke faldet i den store julegryde endnu  og håber heller ikke jeg gør det.Meeen har dog smagt på noget hjemmelavet fyldt chokolade,det er første gang jeg har vovet mig ud i at prøve at lave det..Det går ok med maden spiser måske for lidt,motion bliver det ikke så meget til men skal i Loop i dag,så må andre ting vendte jeg når det nok,mangler dog stadig at købe nogen gaver men hvad det er jo først på tirsdag det går løs 

God dag til jer der kommer forbi 
Krinefis

18/12/2013 kl. 09:35
Det er dælme godt gået at du ikke er faldet i. Hvis bare travlhed forbrændte kalorier i sig selv, ville du også være godt med mht motionen, men mon ikke du nok skal klare det alligevel. Godt at du tager dig tid til Loop. Man kan, hvad man vil, ikke?

Håber du får en dejlig onsdag og at julegryden ikke kommer til at se alt for fristende ud. Hvis man ligner Obelix bagefter (han faldt jo også i gryden - ganske vist med trylledrik) er det vist ikke noget at sætte næsen op efter.

Kram fra Kanelfis
Bitten Lundsgaard

18/12/2013 kl. 14:57
Jeg kan lige se billedet af julegryden og så alle os tykke trunter, der ligger der og vifter med røven over kanten haha... Nej, hans statur er ikke ønskværdig.

Flot flot flot, at du holder dig i skindet, det er mere, end hvad man kan sige om mig. Men i morgen får det en ende, der skal jeg have suppe hele dagen. Basta Bum....

Og så ville jeg ønske, jeg kunne komme i loop også, det tror jeg er den rigtige form for motion for mig også. Har faktisk en cross trainer stående i stuen lige nu, men jeg bruger den ikke, og så har jeg købt et sjippetov, så jeg er da på vej til at lave min egen loop træning haha...

Hav det godt.

Kram Bitten
lucky

19/12/2013 kl. 05:01
He krinefis,nej den gryde skal man ikke falde i,kun hvis der er slanke trylledrik i 

Ja Bitten sikke et kønt syn 

Du må op på den cross trainer,så den ikke bare står 

jeg nåede næsten alle gaverne i går,da min mand kom hjem køret jeg til byen,så er jeg fri for det i dag,jeg skal hjem og bage en røvfuld æbleskiver vi får gæster i morgen,og så plejer jeg at aflevere en små 100 styk til en i familien hvert år,så skal jeg ha kogt et par kyllinger til høns i asparges vi også skal ha i morgen,så  i dag er det lige hjem efter job....

God dag til jer
fauer

19/12/2013 kl. 06:56
lyder godt, du ikke er røget i :9

jeg har også lavet sukkerfri konfekt, så det er lidt sundere, selvom det ikke er nået vi må spise.

god dag lone

&nbsp;
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

20/12/2013 kl. 14:05
" glemte" i dag at gå på vægten så ved ikke om jeg vil blive glad eller skuffet over mig selv,så det gemmer jeg til det nye år,regner med jeg vil fokuser mere på hvad jeg spiser når jeg ikke ved hvad den står på....Naivt eller ? Ved bare at jeg vil mene det hele ku være lige meget hvis jeg ved den er steget,så håber den er det samme som sidste fredag når jeg hopper på i det nye år.

God jul til jer alle 
Krinefis

20/12/2013 kl. 14:34
Det var da godt nok mange æbleskiver! Men jeg ville heller ikke sige nej tak, hvis jeg fik en masse hjemmebagte .

Ja en trylledrik der slanker ville ikke være helt af vejen. Det kunne man nok blive rig på at opfinde.

&nbsp;

Lad du bare vægten holde juleferie. Lige meget hvad den siger i det nye år, vil der jo være lang tid til det er jul igen, så der er god tid til Dukan. .

Håber du får en dejlig jul med dem du holder af, søde Lone.

&nbsp;

Julekram fra Kanelfis

&nbsp;
lucky

26/12/2013 kl. 14:43
Så er julen ved at være over,jeg har slet ikke været Dukaner i juledagene 

Så fra i morgen er det fuld skrue igen på dukan,vægten får lov at passe sig selv! Kan være den bliver hivet frem efter nytår.I dag har jeg været på job og har fået gået en god tur da jeg kom hjem.Håber I er kommet bedre gennem julen end jeg med dukan...
fauer

27/12/2013 kl. 08:22


lyder godt med en gå tur

jeg har desværre en julefrokost i nu. Så må hellere få bagt nået brød. God dag
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

31/12/2013 kl. 06:51
Hej til dig der kommer forbi 

Godt nytår og tak til alle jer der er kommet med gode råd og støtte til mig i året der er gået,håber jeg kan gøre det bedre i året der kommer så jeg snart kan komme i fase 3.

Håber i kommer godt ind i det nye år  
lucky

02/01/2014 kl. 14:37
Så er det hverdag igen,hos mig var Dukan  næsten forsvundet ud af min mad plan de sidste 14 dage men den er dukket op igen fra i dag,vægten har jeg pakket ned så ved faktisk ikke hvad det har kostet De sidste 14 dage men kan mærke det har kostet noget.Så denne mdr. er veje fri for mig. Håber I alle  kommer eller er godt i gang med Dukan og på vej mod jeres mål,mit mål er 10 kg gerne inden for 4 mdr. Men ved jo det går langsomt for mig så må se om det holder.  <a href="http://www.mitlivskogebog.com/2013/09/cannelloni-med-grnkal-svampe.html"><a href="http://www.mitlivskogebog.com/2013/09/cannelloni-med-grnkal-svampe.html">
</a></a>
Christel

02/01/2014 kl. 20:47
Hvis man spiser dukan i julen, så føler man jo heller ikke rigtig at man lever, vel? Men nu skal vi give den en skalle, så vi kan komme i fase 3!
lucky

03/01/2014 kl. 04:58
Jeg synes nu det er godt gået til dem der holdte dukan i julen 

Ja Christel nu må vi se at ramme fase 3,jeg håber jeg  har overskud til at holde det mellem flytterod og får tid til at komme i loop,det med motion er gledet lidt i baggrunden men skal igang igen fra på mandag!

Jeg var kørt lidt træt i mine kærnemælks boller og synes de har fået en underlig smag så nu bager jeg dem med minimælk og de er ok.det er godt at fornye sig indimellem,her på det sidste har der været nogen ok opskrifter i ude og hjemme men har ikke fået prøvet dem endnu,og denne uge har der været et nyt hæfte med,der er også en del opskrifter i.der er bla. en med søde kartofler,men må vi godt spise dem er der nogen af jer der ved det ?

Nå god weekend herfra arbejdet kalder lige om lidt 
fauer

03/01/2014 kl. 08:58
hvornår skal du flytte? Jeg sidder her og spiser kød og syntes ikke det er meget man skal have før man er mæt. Jeg har også fået det nye hæfte med opskrifter, så må hellere få lavet en mad plan i næste uge. God dag søde Lone
tabt 26 kg, er i fase 3
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.