Oprettet af lucky d. 22/01/2012 kl. 16:37

Lucky´s ugedagbog fase 2

Jeg skriver nok kun en gang om uge i min dagbog,som jeg vil bruge til at følge mit vægttab...<br />
Jeg startede Mandag d.16-1 med 6 angrebsdage,eller måske 5½ da vi var til "julefrokost" spiste mest protein men spist også noget grønt og frugt,så tager en protein dag i dag.<br />
Min start vægt var 83,6kg og i dag er vægten 81,6 så 2 kg er der røget det er jeg tilfreds med.<br />
Mit mål er 62 kg så der er lidt vej endnu <br />
Jeg skal være 123 dage i fase 2,en dato der hedder d.26-5<br />
Jeg vil skifte med en dag kun protein/en dag protein/grønt<br />
da jeg kan se det er det mange anbefaler her på sidden.<br />
Så skal jeg være 175 dage i fase 3,en dato der hedder 16-11.<br />

lucky

02/10/2013 kl. 06:07

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra fauer den October 1, 2013, 07:16</b><br />
godt du er klar igen<br />
4 fødselsdage, det er også meget.<br />
god dag </div>
</div>
Ja det skal jeg være,ja lige i overkanten men håber det går og der er noget jeg kan spise..
lucky

02/10/2013 kl. 06:10

<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Vibeke1965 den October 1, 2013, 10:45</b><br />
3 kg og du har allerede smidt 1,2 - det er jo fint synes jeg <br />
Og godt du er motiveret igen, kan godt mærke, at min motivation er ved at indfinde sig igen(og det bliver den s.. også nødt til for jeg har snart efterårsferie, hvor vi skal besøge mine forældre, så der skal jeg VIRKELIG tage mig sammen...)</div>
</div>
Ja det er vel væske der ryger først,det plejer jo at være det sidste kg af dem jeg tager på der er sværest.<br />
Ja det er med at motiver sig selv igang igen,håber du helt finder motivationen igen.
lucky

02/10/2013 kl. 06:13

<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra zirikit den October 1, 2013, 11:09</b><br />
Super du havde viljestyrke til at hoppe på igen det kan godt være svært at få startet igen efter en pause, jeg læste om en herinde der blev ved med at tabe sig efter hun var over i fase 3 men det er nok mere undtagelsen end reglen, hvid der ikke sker noget på vægten efter du er over i fase 3 kan du jo se om du har energi/mod på en Booster eller hvide dage for lige af få det sidste med jeg er på hvide dage nu og det går fint så glæder jeg mig til at se hvor meget det giver i alt, efter første dag vær der røget 600g det er ikke mere end jeg ellers har prøver at tabe på almindelig fase 2 kost men det kommer måske, tror også det ligger lidt i manglende toilet besøg :-/</div>
</div>
Ja det kan det,ja der er en del der taber sig i fase 3 men tror ikke jeg kommer til at høre til dem <br />
Jeg venter lidt med fase 3,tror heller jeg vil tage en ex.rp dag end de hvide dage,men det er jo forskelligt hvad man taber på de hvide dage.
lucky

02/10/2013 kl. 06:15

<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den October 1, 2013, 12:27</b><br />
Hej søde Lone <br />
Ja de pauser kan man godt får brug for men man skal huske som du gør at vende tilbage for så skal man nok få de kilo væk igen Og ja vi er madmisbruger som en skriver og vi skal være på vagt resten af livet men jeg er nu sikker på det bliver letter med tiden, især hvis vi finder en god rytme <br />
Kan se du har fået ny motivation af lige at holde den pause så det er jo kun godt så heller en kort pause end at falde helt af hvis man køre alt for surt i det <br />
Ha en dejlig dag søde <br />
Knuuuus♥</div>
</div>
Dejligt at få "besøg" af dig igen,du har været savnet <br />
Ja vi skal kæmpe resten af livet,men jeg håber det bliver mere stabilt når man når fase 4.<br />
Ja håber den hjalp.
lucky

02/10/2013 kl. 06:20

<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den October 1, 2013, 21:09</b><br />
Hej min skønne Lone.<br />
Hvor er det længe siden Måtte lige læse langt tilbage.... Kan se du stadig kæmper <br />
Tænkte på om du ik skulle kigge dig selv i spejlet.... Er du tilfreds? I stedet for at kigge på tallene på din vægt. Kan sagtens huske min kamp lige inden fase 3.... Puha. Håber du finder en løsning der er bedst for dig ❤️<br />
Jeg er ked af jeg ik har haft så meget tid til forum Savner jer helt ❤️ Har haft så meget at se til bla på job. Og så har det været svært at finde lokale til det Dukan Info møde Tror det er ved at lykkedes. Kan sige det bliver onsdag D. 30 okt kl. 19 ( det er for de helt nye.... Fortæller om faserne) Og så ugen efter igen D. 6. Nov.... Du hører nærmere <br />
De størster tanker om det bedste fra mig </div>
</div>
Ja kæmper stadig,og he ved sgu ik tror det er forringet billede kvalitet <br />
Ejj jeg skal længer ned vægten er for høj til min lave højde,men har bestemt jeg tager oktober ud i fase 2 så går jeg i fase 3.<br />
Lyder spændene med det du har gang i.<br />
Dejligt du er her igen knuzz
Vibeke1965

02/10/2013 kl. 07:23
Hvor meget mangler du helt præcist at tabe, Lone?<br />
<br />
Lyder fornuftigt at gå i fase 3 om en måned - den her evige kamp....den tærer på humør og kræfter - og man er i fare for at ende der hvor jeg er endt med at taget rigtig mange kilo på igen.<br />
<br />
Så i fase 3 med dig så du holder fast i de rigtig mange kilo du HAR smidt :P<br />
<br />

Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
mig

02/10/2013 kl. 11:26
Savner også jer når jeg ikke er her inden men tiden og overskudet har bare ikke været der men føler at jeg har mere tid og overskud nu så nu ser i nok noget mere til mig igen Men man kan jo også sige at siden jeg startede op her inde har jeg brugt virkelige mange timer her og man kan godt køre lidt død i det Jeg var nåede der til hvor siden fyldte både dag og nat i mit liv og jeg næsten ikke kunne tænke og drømme andet, så må man slå bremsen lidt i for ikke at blive bims hehehe<br />
<br />
Ja men er da sikker på det bliver mere stabilt i fase 4 for der er har man jo forhåbenlig den vægt man gerne vil ligge på og har lært hvad man kan og ikke kan <br />
Køre du 100&#037; fase 2 nu ? eller svipser det ind imellem ?<br />
<br />
Ha en dejlig dag søde Lone <br />
Knuuuus♥
lucky

03/10/2013 kl. 05:57
Vibeke jeg mangler 5-8 kg.<br />
Ja det det er en kamp,men skal nok vinde den før eller siden <br />
men for h... det er svært når man skal til så mange ting,i går var jeg i KBH. med job til noget Findus arengemengt,så ja det var ikke helt dukansk,og så kommer lige alle de har føzdage men går efter det jeg må spise så går det vel ikke helt galt,vin osv.har jeg jo ikke problem med,da jeg ikke drikker det.<br />
<br />
Ja Rita der går bare meget tid,jeg monger gerne lidt her om morgen da jeg er på job ½ time før jeg skal møde,og om efter middagen lure jeg også nogen gange lige ind men så smutter der hurtigt en time...Har også været der hvor jeg,tænkte nu er det nok med alt det dukan <br />
Ja tror jeg også det gør,og når man kan spise lidt mere normalt så fokuser man nok ikke lige så meget på alt det man ikke må.<br />
Køre fase 2,med lidt svipser,som i går men skal holde det lidt bedre,skulle gerne af med 1-2 kg før oktober slutter og jeg går i fase 3...<br />
Ha en god dag til jer der kommer forbi...
Vibeke1965

03/10/2013 kl. 08:11
Jeg har det jo sådan, at jeg har nemmest ved at holde fokus, når jeg er mest aktiv herinde - tydeligt at se, at i mine dårlige perioder skriver jeg næsten ikke herinde, hvorimod når det kører, så skriver jeg på næsten alt <br />
<br />
Kan da godt forstå, at du er ved at køre død på denne side, Rita, du er jo også færdig, så har ikke det samme behov for siden, som vi andre....og man kan jo hurtigt bruge lang tid her - og jeg er næsten kun på i arbejdstiden - så er ikke altid mega-arbejdseffektiv <br />
<br />
Problemet, Lone, er jo at når først man er begyndt at spise nogenlunde normal kost - så er det svært at komme HELT tilbage på dukan - så at Nina skrev, at man i fase 4 skulle ta to pp-dge om ugen, hvis man havde taget på - måske det var en ide?<br />
<br />

mig

03/10/2013 kl. 09:53
Ja jeg har også tænkt over det med at dele det lidt mere ud over dagen men når jeg først er her så kan jeg næsten ikke stoppe igen hehe og vil jo gerne lige en tur i de forskellig dagbøger <br />
Men tror det er sundt lige at holde en lille pause her fra engang imellem <br />
Ja der kan jo være svipser men tænker havde du også det i starten eller tog du da selv mad med ? Jeg er blevet slem til at spise hvad der bliver serveret efter jeg nåede må og skal man meget er det jo ikke så godt.<br />
ok, de par kilo burde du kunne nå hep hep <br />
<br />
Vibeke: Jeg syntes nu mit behov stædig er der for at fastholde mig selv og så er jeg rigtig glad for at kunne hjælpe andre <br />
Men at bruge 6-8 timer her inde hver dag er sgu nok lige i overkanten hehe Jeg skal være bedre til at nøjes med mindre <br />
Hehe nej det kan jeg så forstå nå men bare du når det du skal <br />
<br />
Ha en super dejlig dag <br />
Knuuuuuus♥
Vibeke1965

03/10/2013 kl. 10:48
Jeg ville jo også nødig undvære dig herinde Rita, men kan da sagtens forstå at behovet ikke nødvendigvis er det samme, selvom jeg også godt forstår behovet for fastholdelse - og ja 6-8 timer er nok lige i overkanten <br />
<br />
Nå så spammede vi lige din dagbog, Lone :P
mig

03/10/2013 kl. 11:04
Mig slipper i ikke for Vibeke men måske jeg holder nogle pauser engang imellem <br />
Hehe ja det er lidt meget, ikke <br />
<br />
Sorry Lone <br />
<br />
Knuuus♥
lucky

03/10/2013 kl. 15:10
Det er bare ok i skriver i min dagbog,det er da hyggeligt ):<br />
Vibeke jeg tager også nogen gange 2 RP dage i rap,lige nu køre jeg 2-5 og det går ok.<br />
Rita i starten havde jeg selv mad med,det ku være dressing og dessert,og spiste så bare kød og grønt som der var.Nej det er jo der det kan gå galt hvis man bare spiser løs,nå man skal meget,og man skal passe på ikke at gi sig selv lov til at spise alt bare en dag,når man ikke kan styre det.<br />
Det ender med vi skal på Dukan afvænning så vi kun er på max. En halv time pr.dag men så når man ikke meget rundt );<br />
Vibeke1965

04/10/2013 kl. 07:41
Haha dukan-afvænning - ja man kan godt bruge lang tid herinde :D<br />
<br />
Det er lige det med at styre det - håber du kommer af med de sidste kilo, så du kan komme i fase 3 :P
mig

04/10/2013 kl. 10:15
Ja jeg tænker du måske skal gøre ligt som i starten så, altså have noget mad med når du skal til så mange ting Jeg selv skal helt klart tænke over det kan jeg se Og især fordi min krop hurtigt skriger på mere når jeg spiser kulhydrater og nogle gange kan det godt være svært og jeg forsætte den forkerte stil som her efter min fødselsdag, er dog på rette spor nu <br />
<br />
Hehe ja en afvænning kan være nødvendig men kan nu rigtig godt lide at være her Næ ½ time er ikke nok hehe<br />
<br />
Ha en dejlig dag søde <br />
Knuuuus♥
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.