Jeg skriver nok kun en gang om uge i min dagbog,som jeg vil bruge til at følge mit vægttab...<br />
Jeg startede Mandag d.16-1 med 6 angrebsdage,eller måske 5½ da vi var til "julefrokost" spiste mest protein men spist også noget grønt og frugt,så tager en protein dag i dag.<br />
Min start vægt var 83,6kg og i dag er vægten 81,6 så 2 kg er der røget det er jeg tilfreds med.<br />
Mit mål er 62 kg så der er lidt vej endnu <br />
Jeg skal være 123 dage i fase 2,en dato der hedder d.26-5<br />
Jeg vil skifte med en dag kun protein/en dag protein/grønt<br />
da jeg kan se det er det mange anbefaler her på sidden.<br />
Så skal jeg være 175 dage i fase 3,en dato der hedder 16-11.<br />
fauer
06/10/2013 kl. 13:02 |
Hej Lone hvordan går det med dit løb? Jeg syntes også man tit skriver det samme og man ikke lige ved hvad man skal skrive. Men det er så fedt at høre fra jer også selvom man tit skriver det samme.man savner at høre fra jer, hvis i ikke er her nogle dage. Ønsker dig en god uge og håber, vægten er god ved dig.<br />
Knus tabt 26 kg, er i fase 3 |
lucky
06/10/2013 kl. 20:02 |
Hej Birgit.<br />
Det går lidt stille med mit løb,det er mest blevet til gå ture,der har bare været så mange ting at overskuddet ikke har været der.Men bare vi får gået.<br /> Her går det af h.... til har spist ting jeg ikke skulle her i weekenden,så tror jeg springer vægten over i morgen,jeg har RP dag og tirsdag skal jeg til føzdag,det er hos min mutter så der tager jeg selv noget med hvis det er,men hun plejer at lave noget jeg godt kan spise,så det er nok bare noget til kaffen jeg skal ha med.<br /> Der er nemt at komme med gode råd til andre,og så over holder man dem ikke selv,<br /> Ku losse mig selv i r.... Hvis det ikke var for jeg har for korte ben <br /> Håber denne uge går bedre,det er sku for sløset !!<br /> God uge til jer der kommer forbi,håber det går bedre med jer....... |
fauer
08/10/2013 kl. 10:41 |
det er heller ikke gået så godt for mig på det sidste, men tror jeg er helt på nu. Det er da godt du kommer ud og gå Jeg håber snart du klar til at kæmpe for det sidste og jeg kommer jo til at savne dine beskeder, når du ikke er her. det er så fedt at læse at du har været til cirkeltræning eller ude og løbe. Eller når du kommer med opskrifter. kom nu du kan godt, vi kan gøre det sammen<br />
knus her fra og rigtig god dag tabt 26 kg, er i fase 3 |
Pusselusken
08/10/2013 kl. 11:40 |
Ej Lone kan du SÅ tale pænt til dig selv...... Jeg tror ikke det fremmer noget som helst at du kalder dig selv de grimme ting.<br />
<br /> Vær stolt over alt det du har opnået. Du er altså stadig den skrappeste kæmper af alle set fra min vinkel. Ta lige og anerkend dig selv. Du har smidt SÅ mange kilo og har arbejdet ekstremt hårdt for det. Men uha nej lige nu ser du kun, at du har trådt lidt ved siden af i en weekend. Come on Lone.....<br /> <br /> Håber du kommer til at tilgive dig selv.<br /> <br /> Stort knus fra din største fan |
Vibeke1965
08/10/2013 kl. 12:39 |
Er tilbøjelig til at gi Anette ret - du har bare tabt så mange kilo, forstår godt, det kan være svært at holde fokus for at få de sidste af, men det skal nok komme :D<br />
<br /> Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
lucky
08/10/2013 kl. 16:15 |
Birgit ja lige med et går man bare død i der,men jeg er også på igen oven på min weekend.<br />
Jeg regner da med at forsætte med at skrive når jeg langt om længe når mit mål,men tror nu det vare et stykke tid ja vi kan godt sammen,vi skal <br /> Anette,det har du ret i men det skulle lige ud ,var bare træt af mig selv at jeg fik spist så meget forkert og de samme kg hopper på igen,det er det s... Brød jeg ikke kan klare bla. Men Randers på det kommer af igen,igen.<br /> Jeg er da også glad for det jeg har opnået,de sidste par gange i Loop har jeg mødt nogen jeg for mange år siden gik sammen med i en livstils klub,de har taget mere på end dengang,ja så blev jeg da glad og måske lidt stolt af mig selv at jeg har taget mig sammen til at gøre noget ved det for nogle år siden,ellers var det mig der så ud som dengang.Men det skal også siges at jeg bliver trist på deres vegne,og ved selv hvor svært det er at få bugt med de skide kg man har som overlast.<br /> Ejjj er da helt rørt over at ha så stor en fan tak...<br /> Ja Vibeke det skal nok komme,og I er alle sammen med til at min motivation er kommet igen |
Ninapiie
08/10/2013 kl. 22:11 |
Ååhh søde hvor kan jeg godt følge din glæde over at du er nået så langt.... Men også den med, at man er ked af det må deres vegne. Kommenterede de dit tab så??? Vær stolt af dig selv..... Du fortjener det sq!!!! Den seje kamp du har været igennem.... Alt det du har kæmpet med kost og motion..... Jeg er stolt af dig og syntes du er MEGA sej <3<br />
Stod i øvrigt foran loop i fredags Min datter var til teoriprøve ved politistationen. Tænkte lige på dig <br /> Knus og skulderklap til dig INTET smager så godt, som slank føles. Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. |
Christel
08/10/2013 kl. 23:28 |
Hej snuske. Du har været sej så længe, og så får man lige brug for almindelig mad og minus kontrol et par dage. Det manglede sg bare. Men man bliver hurtigt straffet. Jeg har haft en periode, hvor jeg havde svært ved at finde tilbage, men nu har jeg i to dage ikke rørt chokolade. Nu har jeg snakket alvor med mig selv. Nu skal jeg sg smide det sidste!<br />
|
fauer
09/10/2013 kl. 08:20 |
god dag, håber du vil komme godt igennem dukan og flot du er på igen min dag gik helt gal i går aftes, hvor jeg fik spist en masse knækbrød. I aften skal jeg ud og løbe, det bliver spændende om jeg kan for er total øm efter de 6 km i mandags + 1,5 time badminton
tabt 26 kg, er i fase 3 |
Hapsen
09/10/2013 kl. 11:07 |
|
lucky
09/10/2013 kl. 16:35 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den October 8, 2013, 22:11</b><br /> Ååhh søde hvor kan jeg godt følge din glæde over at du er nået så langt.... Men også den med, at man er ked af det må deres vegne. Kommenterede de dit tab så??? Vær stolt af dig selv..... Du fortjener det sq!!!! Den seje kamp du har været igennem.... Alt det du har kæmpet med kost og motion..... Jeg er stolt af dig og syntes du er MEGA sej <3<br /> Stod i øvrigt foran loop i fredags Min datter var til teoriprøve ved politistationen. Tænkte lige på dig <br /> Knus og skulderklap til dig</div> </div> Hej Nina.<br /> Der er en der har sagt noget,og synes det er godt gået,men det er også mange år siden jeg har snakket med nogen af dem.<br /> Tak for skulder klap det varmer.<br /> Håber det gik godt for din datter <br /> Knuzz |
lucky
09/10/2013 kl. 16:38 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Christel den October 8, 2013, 23:28</b><br /> Hej snuske. Du har været sej så længe, og så får man lige brug for almindelig mad og minus kontrol et par dage. Det manglede sg bare. Men man bliver hurtigt straffet. Jeg har haft en periode, hvor jeg havde svært ved at finde tilbage, men nu har jeg i to dage ikke rørt chokolade. Nu har jeg snakket alvor med mig selv. Nu skal jeg sg smide det sidste!</div> </div> <br /> Hej Christel...<br /> Ja det gør man men det koster sgu for meget,men det er bare at finde hurtig tilbage igen.<br /> Godt for dig du har holdt dig fra chokoladen,bliv ved med det.<br /> Knuzz |
lucky
09/10/2013 kl. 16:41 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra fauer den October 9, 2013, 08:20</b><br /> god dag, håber du vil komme godt igennem dukan og flot du er på igen min dag gik helt gal i går aftes, hvor jeg fik spist en masse knækbrød. I aften skal jeg ud og løbe, det bliver spændende om jeg kan for er total øm efter de 6 km i mandags + 1,5 time badminton</div> </div> Hej Birgit<br /> Jo det er gået fint.<br /> Ja når man først kommer igang kan det være svært at stoppe,<br /> Du får da virkelig motioneret,flot.<br /> Knuzz |
lucky
09/10/2013 kl. 16:45 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Hapsen den October 9, 2013, 11:07</b><br /> Kære Lone vil bare lige sige til dig at du er grunden til at jeg starter loop træning op i dag tak fordi du er inspirerende og fordi du altid smider en lille hilsen i min dagbog.<br /> Dejlig dag og knus til dig Sofie :-D</div> </div> <br /> <br /> <br /> <br /> Håber du bliver glad for det,jeg har snart gået der i 3 år,det længste jeg har holdt ud i et motionscentrer .<br /> Var så lidt det er altid dejligt positivt at læse hos dig <br /> Knuzz |
mig
09/10/2013 kl. 22:00 |
Ja må give de andre ret i du er en sej kæmper, hatten af for du ikke giver op <br />
<br /> Men kan godt forstå du kan blive lidt sur på dig selv, kender jeg alt for godt.<br /> <br /> Jeg så iøvrigt noget løbeprogram som skulle være ret effektivt, har overvejet om man skulle prøv det. Prøv at se her http://vorespuls.dk/artikel/loeb-10-20-30-bliv-bedre-halv-traening<br /> <br /> Knuuuuuus♥ |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05