Oprettet af lucky d. 22/01/2012 kl. 16:37

Lucky´s ugedagbog fase 2

Jeg skriver nok kun en gang om uge i min dagbog,som jeg vil bruge til at følge mit vægttab...<br />
Jeg startede Mandag d.16-1 med 6 angrebsdage,eller måske 5½ da vi var til "julefrokost" spiste mest protein men spist også noget grønt og frugt,så tager en protein dag i dag.<br />
Min start vægt var 83,6kg og i dag er vægten 81,6 så 2 kg er der røget det er jeg tilfreds med.<br />
Mit mål er 62 kg så der er lidt vej endnu <br />
Jeg skal være 123 dage i fase 2,en dato der hedder d.26-5<br />
Jeg vil skifte med en dag kun protein/en dag protein/grønt<br />
da jeg kan se det er det mange anbefaler her på sidden.<br />
Så skal jeg være 175 dage i fase 3,en dato der hedder 16-11.<br />

Pusselusken

05/09/2013 kl. 14:32
Hej Lone<br />
<br />
Hvor er du sej. Måske skal du bare løbe alene ind i mellem..... Men Kim Larsen..... øh det var lige godt en sjov fætter at lytte på synes jeg <br />
<br />
Hvor sjovt, det stel du har din morgenmad på havde jeg engang i mine unge dage. Boede sammen med en mand med en laksefarvet stue....<br />
<br />
Håber du nyder din fridag og får slappet lidt af også.<br />
<br />
Knus Anette
Christel

05/09/2013 kl. 15:21
Ej hvor sejt med dit løb<br />
!<br />
Christel

05/09/2013 kl. 15:21
Indlæg kom lige dobbelt ..<br />
lucky

06/09/2013 kl. 06:03
@zirkit,tror du har ret i at vi nok snakker for meget <br />
Flot du cyklede og ikke tog bilen,he ja power hoop skal man lige øve sig på min er på 2,5 er bare ikke så god til at huske at bruge den men kan begge veje,og ja øvelse gør mester.<br />
<br />
@Anette,ja de næste gange bliver det i hvertfald alene,<br />
tjo kan nu ellers godt lide hans musik men ku da godt være jeg skulle opgrader min mp3 til lidt løbemusik <br />
Det er også fra mine unge dage,men min stue er ikke laksefarvet <br />
vil også gerne have noget nyt,men man smider jo ikke bare ud....<br />
<br />
@christel,tak må se om det går lige så godt næste gang...<br />
<br />
Nå men det er jo veje dag i dag og det var da for engangs skyld lidt posetivt,fra sidste fredag har jeg smidt 1,1kg så er ganske tilfreds,så nu går jeg efter 3 kg mere så er jeg på min "rigtige vægt" efter MR.Dukan...<br />
God weekend til jer der kommer forbi her
Vibeke1965

06/09/2013 kl. 08:47
Flot vægttab, Lone <br />
<br />
Og lækker morgenmad du fik dig, bliver helt sulten :D<br />
<br />
Og super godt løbet, tror i virkeligheden, at man i de der løbeprogrammer, hvor man skiftevis går og løber, kan blive overrasket over sig selv, for man prøver jo ikke om man kan løbe mere end programmer er nået til. Men fordi du bare prøvede, ja så gik det jo super flot - nu ved du det, måske kan din søster også løbe mere end 1-2 minutter - men så går det selvfølgelig ud over snakken <br />
<br />
God weekend ti dig :P
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

06/09/2013 kl. 09:23
Så kom der gang i vægttabet .. du er sej .. og en god løbetur kan ingen tage fra en .. også selv om det er sværere næste gang. Du er alt for beskeden. Husk at rose dig selv<br />
Pusselusken

06/09/2013 kl. 10:00
Tillykke med tabet Lone super. Så kan det kun blive en fantastisk weekende. (selv om du skal arbejde)<br />
<br />
Stort knus herfra
lucky

06/09/2013 kl. 19:40

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Vibeke1965 den September 6, 2013, 08:47</b><br />
Flot vægttab, Lone <br />
Og lækker morgenmad du fik dig, bliver helt sulten :D<br />
Og super godt løbet, tror i virkeligheden, at man i de der løbeprogrammer, hvor man skiftevis går og løber, kan blive overrasket over sig selv, for man prøver jo ikke om man kan løbe mere end programmer er nået til. Men fordi du bare prøvede, ja så gik det jo super flot - nu ved du det, måske kan din søster også løbe mere end 1-2 minutter - men så går det selvfølgelig ud over snakken <br />
God weekend ti dig :P</div>
</div>
Måtte da også lige regne på det 2 gange om det kunne passe <br />
Ang. Løbeprogram ja det har du ret i kan da huske da vi skulle løbe hele tiden det gjord vi,men efter nogle uger gik det lidt i stå for os,jep vi må snakke bagefter <br />
Og samme til dig...
lucky

06/09/2013 kl. 19:43

<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Christel den September 6, 2013, 09:23</b><br />
Så kom der gang i vægttabet .. du er sej .. og en god løbetur kan ingen tage fra en .. også selv om det er sværere næste gang. Du er alt for beskeden. Husk at rose dig selv</div>
</div>
Ja nu kan jeg så tag hul på julesulet <br />
Nej lige det og jeg skulle gerne løbe igen på søndag.<br />
He det må jeg så prøve at gøre.
lucky

06/09/2013 kl. 19:46

<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Pusselusken den September 6, 2013, 10:00</b><br />
Tillykke med tabet Lone super. Så kan det kun blive en fantastisk weekende. (selv om du skal arbejde)<br />
Stort knus herfra</div>
</div>
Tak, ja dejligt med det i baghovedet,og dagen går hurtig når man først er kommet afsted,<br />
Det er mere tanken.
lucky

08/09/2013 kl. 19:59
Så er weekenden vel overstået,efter job i lørdags var det lige afslapning et par timer,så kom min kusine med hendes lille dreng på 4 mdr. som skulle passes og overnatte.Det er godt nok mange år siden jeg har passet sådan en størrelse,men han var så nem og glad og sov hele natten og jeg havde god hjælp fra min søde mand,så det gik bare fint.<br />
<br />
Ang dukan mad har det gået fint,måske spist for lidt...<br />
Og wow jeg kunne løbe lidt længer i dag end i torsdags.....<br />
God taber uge til jer der falder ind her
fauer

08/09/2013 kl. 21:33
hvor er du sej med dit løb... stor ros til dig <br />
ja jeg får også spist for lidt.<br />
tak og god taberuge til dig Lone
tabt 26 kg, er i fase 3
Vibeke1965

09/09/2013 kl. 07:53
Godt løbet Lone, nu gælder det om at holde fast, jeg skal altså lige tabe 10-15 kilo, så vil jeg også forsøge mig med løb igen, det er altså en nem måde at få en halv times motion på.<br />
<br />
God dag :D
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Pusselusken

09/09/2013 kl. 08:22
Seje Lone. Hvilket program løber du efter?<br />
<br />
Jeg må lige vente nogle kg endnu inden mine knæ skal udsættes for det. Men satser på at komme i gang igen. Har jo en del lækkert løbetøj liggende og vente fra sidst.<br />
<br />
Go dag knus
lucky

09/09/2013 kl. 17:13
Hej Birgit<br />
Ja vi skal huske at spise nok,men nogen gange har der altså været en stor mus i mit køleskab,og spise det jeg skulle bruge til mellemmåltider ##<br />
Tak Vibeke,ja lige det det gør,3 kg fra min rigtige vægt!<br />
Det når du også,ja entelig dejligt når man kommer igang.<br />
<br />
Hej Anette.<br />
Jeg løber bare ikke så hurtigt,men vi startede jo på løbeprogram i feb. 1 minut gå/løb og satte det grad vist op over 6 uger så kunne vi løbe 2-3km.men ved ikke hvad der sket på et tidspunkt så gik det bare i kage og vi gik mere end vi løb.Så måske det går bedre når jeg løber selv med musik i ørene,og har min egen løberytme ved jeg ikke må prøve igen når min søster er hjemme fra ferie ellers må vi løbe hver for sig.<br />
He ja det har du jo selv det er jo et mål for dig,alt det nye dejlige tøj du fik købt.<br />
knuzz
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.