Jeg skriver nok kun en gang om uge i min dagbog,som jeg vil bruge til at følge mit vægttab...<br />
Jeg startede Mandag d.16-1 med 6 angrebsdage,eller måske 5½ da vi var til "julefrokost" spiste mest protein men spist også noget grønt og frugt,så tager en protein dag i dag.<br />
Min start vægt var 83,6kg og i dag er vægten 81,6 så 2 kg er der røget det er jeg tilfreds med.<br />
Mit mål er 62 kg så der er lidt vej endnu <br />
Jeg skal være 123 dage i fase 2,en dato der hedder d.26-5<br />
Jeg vil skifte med en dag kun protein/en dag protein/grønt<br />
da jeg kan se det er det mange anbefaler her på sidden.<br />
Så skal jeg være 175 dage i fase 3,en dato der hedder 16-11.<br />
Krinefis
10/11/2013 kl. 18:12 |
Hej Lucky<br />
<br /> Det er da også snyd med al den and! Jeg var nok også kommet til at smage. Fedt med de minus 300 gr! Nu har jeg flere steder læst om dine famøse opskrifter. Det kan være, jeg snart bliver nødt til at prøve dem. Er bare ikke en ørn til det med husblas. Det er som om, det bare gerne vil drille.<br /> <br /> Håber du har haft en dejlig weekend <br /> <br /> Kram fra Krinefis |
lucky
10/11/2013 kl. 20:58 |
Hej Krinefis..<br />
Du behøver ikke bruge husblas hvis du ikke vil sprøjte det på,men spise ved siden af.<br /> Når du bruger husblas skal du sørger for den er ca. 55-57 grader varm så burde det ikke gå galt <br /> <br /> Mad der er spist søndag.<br /> 4 skiver kalkunbacon,2 blødkogte æg,en bolle,tomat<br /> 2 boller,4 frikadeller<br /> 1 bolle med ost<br /> 4 deller,salat,dressing,lidt rødkål,2svesker<br /> En muffins,vanilje creme<br /> <br /> Så har jeg været til noget jule bazar i dag,smagt en dadel ,en abrikos ,lille bid kage,et spanskrør og lidt softice<br /> Skulle jeg jo ikke...... nå men sådan blev det.....<br /> Har været i byen til and,men havde selv deller med ( til at spise udover dem der stadig forfølger mig )<br /> Smagte heller ikke da jeg klippede anden ud! Men fan det duftede godt......<br /> <br /> |
Vibeke1965
11/11/2013 kl. 08:54 |
Ja anden kunne jeg altså ikke holde mig fra...<br />
<br /> Da jeg lavede frostingen kom jeg lidt revet citronskal i, og så kom jeg noget citronsaft i husblassen da den var smeltet inden jeg hældte det i æggemassen, på den måde bliver det kølet lidt af og det smagte super godt i frostingen Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Bitten Lundsgaard
11/11/2013 kl. 09:39 |
Nu må I altså hoste op med den opskrift <br />
<br /> Jeg bliver lækkersulten af at læse jeres dagbøger, det kan ikke være rigtigt... :-D |
lucky
11/11/2013 kl. 12:04 |
Det er da også svært når man står med fingrene i den <br />
Lyder godt med citron så der kommer lidt syre.<br /> Bitten opskriften er på min blog... <br /> <br /> Nå men her går det som det plejer først ned så op,men håber på nedtur til på fredag.<br /> <br /> |
Vibeke1965
11/11/2013 kl. 12:24 |
Ja de smagte faktisk som "gammeldags" gulerodskage med flødeostglasur - mums :P
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Pusselusken
11/11/2013 kl. 13:04 |
Hej Lone<br />
Hvad hulen er spanskrør som du har spist? Så vidt jeg ved var det noget de tæskede de stakkels skolebørn med i gamle dage.....<br /> Men jeg tror det må være noget andet....<br /> <br /> Jeg har jo taget en alternativ beslutning som du kan læse i min dagbog. Jeg tror at min krop er begyndt at modarbejde alt det protein. Så nu hopper jeg i fase 3 i et par måneder.<br /> <br /> Håber du bakker mig op - kan ikke undvære dig jo <br /> <br /> Knus |
Bitten Lundsgaard
11/11/2013 kl. 13:47 |
Jeg går igang med at bage når jeg har slugt min frokost, vanilje yoghurt med klid.<br />
<br /> Spanskrør er en spansk "vaffel", som er aflang, deraf navnet. De friteres ligesom klejner og doughnuts. Deres spanske navn er churros, hvis det hjælper nogle |
lucky
12/11/2013 kl. 05:53 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Pusselusken den November 11, 2013, 13:04</b><br /> Hej Lone<br /> Hvad hulen er spanskrør som du har spist? Så vidt jeg ved var det noget de tæskede de stakkels skolebørn med i gamle dage.....<br /> Men jeg tror det må være noget andet....<br /> Jeg har jo taget en alternativ beslutning som du kan læse i min dagbog. Jeg tror at min krop er begyndt at modarbejde alt det protein. Så nu hopper jeg i fase 3 i et par måneder.<br /> Håber du bakker mig op - kan ikke undvære dig jo <br /> Knus</div> </div> he så skulle jeg nok ha haft et rap over fingerne for at spise det ene rør <br /> Men det er som Bitten skriver.<br /> Ja har læst og skrevet i din dagbog.<br /> Du har min opbakning,vil da ikke undevære dig her på forum<br /> knuzz |
lucky
12/11/2013 kl. 05:54 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Bitten Lundsgaard den November 11, 2013, 13:47</b><br /> Jeg går igang med at bage når jeg har slugt min frokost, vanilje yoghurt med klid.<br /> Spanskrør er en spansk "vaffel", som er aflang, deraf navnet. De friteres ligesom klejner og doughnuts. Deres spanske navn er churros, hvis det hjælper nogle </div> </div> God bagelyst i dag |
Bitten Lundsgaard
12/11/2013 kl. 09:31 |
manglede æg, så det bliver først i dag, til gengæld når jeg så også at lave rabarber kompot nu
|
Christel
12/11/2013 kl. 11:20 |
Hej Lone. Var der noget med, at du også springer i fase 3, eller venter du?
|
lucky
12/11/2013 kl. 17:47 |
Hej Christel<br />
Jeg venter vil gerne ned under 70,med den fart jeg har på så er der lange udsigter <br /> <br /> Mandagens mad<br /> Varmt røget laks,hytteost<br /> Biks af 4 deller og løg<br /> 4 deller<br /> 2,5 dl græsk yoghurt,cheasy<br /> Paprika gryde lavet på skinkekød.<br /> 2 lakrids<br /> <br /> Tirsdag<br /> 4 deller,rødpeber,gulerod<br /> Paprika gryde<br /> En pak kyllingebryst filet snack.<br /> En skive laks,hytteost<br /> Karrykål .<br /> <br /> Smags prøve på en kage der lige skal finjusteres <br /> <br /> |
fauer
12/11/2013 kl. 18:54 |
Hej Lone<br />
jeg er ved at bage kærnemælksbrød med kanel, blev træt af boller og de sidste par gange har jeg bagt med kanel i. Jeg har også lavet et brød med gulerod i.<br /> <br /> Hvordan går det med dit løb, mit er ikke så godt. fik kun løbet en gang i sidste uge og sprang også over i går. Jeg har så løbet på løbebånd i fitness. Det kan være svært at nå det hele når der er aftenmøder.<br /> God aften tabt 26 kg, er i fase 3 |
lucky
13/11/2013 kl. 05:33 |
Hej Birgit<br />
Ja man bliver træt af det samme hele tiden,så godt med noget nyt.<br /> LØB!Hvad er det <br /> Ej må sige det er gået helt ned af bakke med det,ved ikke hvornår der kommer lidt gang i det igen.Men så er vi nok nød til at starte forfra med løbeprogram.<br /> Ja arbejde tager for meget af ens fritid <br /> Der er vel forskel at løbe i det fri og på løbebånd ik ?<br /> |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05