Oprettet af Vibeke1965 d. 15/09/2012 kl. 11:08

Vibeke1965´s dagbog

Jeg har været på dukankuren siden november 2011, og frem til 15. august havde jeg tabt 20 kg, og det er super dejligt - men men men.... jeg kom til at give lidt slip på kuren og de gode vaner, jeg skulle nemlig på ferie til Tyrkiet her i september, så tog 3-4 kg på og efter en uges all inclusice smuttede der et par stykker mere på!!!!<br />
<br />
Nu er jeg klar igen, jeg startede i går - vægt 95,9 kg, vægttab ialt 14,4 kg mit mål er at komme ned på 73 kg, så må vi se om jeg skal længere ned, men det er så mange år siden, jeg var der sidst, så har simpelt hen ingen anelse om, hvorvidt det er min nye idealvægt, men det er en bmi på 24, så....<br />
<br />
Jeg tager 7 dage attack, så jeg kan få rettet min hjerne og krop ind igen, heldigvis er min kalender blank de næste 2 uger, så der kommer ingen fristelser før jeg er helt tilbage på kuren.<br />
<br />
Jeg har ikke tidligere skrevet dagbog herinde, men deltaget flittigt på siden her, men jeg har besluttet, at nu vil jeg også skrive dagbog, nok ikke hver dag - vi får se.<br />
<br />
Jeg glæder mig til at være med igen og til at se kiloene rasle af

UNIQE

22/04/2013 kl. 17:40
Jeg synes at du har en super rygrad!! At vægten går op og ned... det gør den bare....... uden at skele til om vi overhovedet ikke har syndet!!<br />
<br />
Du er da skide sej at gå 1 time og 20 minutter!! Jup jup!!!
inarohde

22/04/2013 kl. 17:49
Kære Vibeke<br />
Hold da op jeg sidder her og læser din dagbog, sikke en overskudskvinde. Tak fordi du er som du er, og jeg er sikker på at du med det overskud nok skal nå dit mål.<br />
<br />
Knus herfra
Vibeke1965

23/04/2013 kl. 07:57
Godmorgen de damer, og tak for jeres støtte.<br />
<br />
Ja den kommer til at bøje sig, og lige nu går den op, så det er skide irriterende, nå men jeg skal komme efter den, er på cykel i dag, og så må jeg vist se om ikke jeg også skal gå en tur, når jeg kommer hjem, må simpelt hen ha gang i et stabilt tab.<br />
<br />
Det er skide irriterende, at jeg ikke kan få gang i den rytme igen, og jeg har IKKE snydt - kæmpe advarsel til alle jer nye - lad være med at snyde alt for meget, det er simpelt hen for svært at få godt gang i det igen....<br />
<br />
Nå må se hvad ugen bringer, tror jeg skal finde noget fisk en af dagene, det fremmer på en eller anden måde vægttabet.....også selvom jeg så spiser mere.<br />
<br />
Kan I ha en god dag :D<br />
<br />

Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
mig

23/04/2013 kl. 09:57
Åh den dumme vægt altså Ja den med mel i noget hos andre er jeg også røget i men det er der jo bare ikke noget at gøre ved og kan jo se du stadig er på så det skal nok komme af igen <br />
Mel er kulhydrat og kulhydrat holder på væsken så vi håber det hurtigt smutter af igen <br />
Huske ikke lige din alder men kan det være den tid på mrd. ? og spiser du nok søde ?<br />
<br />
Ha en dejlg dag og gerne med tab tak hep hep <br />
<br />
Knuuuuus ♥
Vibeke1965

23/04/2013 kl. 12:31
Jeg er såmænd bare 47 ikke noget at snakke om :D<br />
<br />
Jeg er helt sikker på, at jeg spiser nok, jeg plejer at tabe mig ved menstruation, det var i sidste uge, kan selvfølgelig være derfor jeg har taget lidt på i denne uge!!!<br />
<br />
Jeg må bare se at komme ud at gå noget mere, måske kan det hjælpe, og lige nu skinner solen jo, så må tidligt hjem i dag
UNIQE

23/04/2013 kl. 12:38
Jeg er også 47 lige om snart...... og dét er ikke noget at snakke om... hihi!<br />
<br />
Jeg er sikker på at det hjælper med dine gåture........ uuut mæ sig!! du "skylder" en omgang..... hihi!<br />
<br />
Ja ja, jeg kan jo sagtens være høj i hatten.......... det ved jeg godt!<br />
<br />
Jeg kom til at tænke på om du kan lide at lytte til lydbøger? Hvis du kan så kan det være en rigtig god motivationsfaktor til at komme ud at gå..... især hvis du kun må lytte når du går!! <br />
<br />
God gåtur!
Vibeke1965

23/04/2013 kl. 13:00
Hej Lena - jeg var altså ude at gå både lørdag og søndag - ikke så langt lørdag (med mindre jeg regner kræmmermarkedsturen på 3 timer med) men du har ret, jeg må ud igen, jeg skal ha afleveret et telegram og det kunne jeg passende gøre i dag eller i morgen - det tager nok det meste af en times tid :D<br />
<br />
Jeg kan ikke så godt li at ha noget i ørerne når jeg er ude, kan bedst li at lytte til naturen (biler, plæneklippere osv )
Vibeke1965

24/04/2013 kl. 07:41
Fik gået en ½-times tur i går aftes, og er på cykel i dag....<br />
<br />
Aftensmad i går var hakkebøffer med bløde løg, i aftes var jeg til tøseaften, havde selv ostelagkagen med - den havde været frosset ned - det kunne jeg godt nok ikke li - så fremover må jeg bare spise løs til den er væk <br />
<br />
Jeg synes godt nok ikke min vægt er med mig, selvom jeg ikke synder, holder den fast og det i et tal, der er højere end i mandags!!!! <br />
<br />
Nå jeg vil ikke tabe modet - jeg ved jo godt, at jeg selv er ude om det, men er der andre der har prøvet at synde lige så længe som mig, og hvad gjorde I for at få gang i vægttabet igen?<br />
<br />
God dag til dem der svinger forbi :D
UNIQE

24/04/2013 kl. 08:18
Op med hovedet, Vibeke!!!<br />
<br />
(((((krammer))))
Pusselusken

24/04/2013 kl. 13:13
Hej Vibs<br />
<br />
Hvis du kan, så vil jeg anbefale at du ikke vejer dig hver dag. Hos mig avler det ihvertfald dårlig tilgang, hvis jeg for ofte ser at tallet står stille eller at det nogen dage ligefrem vokser.<br />
<br />
Drikker du nok vand og hvordan med saltindhold i maden?<br />
<br />
Det er bare lige mine tanker til din situation.<br />
<br />
Jeg glæder mig til vejning på fredag. Har mens pt. så jeg tror også det var derfor, at jeg vejede mere i tirsdags end fredag i sidste uge.<br />
Men hvis jeg ikke ligger under tallet fra sidste fredag, ved jeg hvor jeg kan sætte ind; om aftenen ca. 2 gange på en uge putter jeg Special K i min vanilleyoghurt og jeg bruger lige rigelig olie ved stegning. Endvidere er jeg jo ikke begyndt at løbe endnu.<br />
<br />
Håber du kommer ud og nyde foråret og ser på alle de sprængfyldte knopper på træerne der bare venter på, at kunne eksplodere i blade og blomster.<br />
<br />
Go onsdag.<br />
Vibeke1965

24/04/2013 kl. 14:14
Ja jeg drikker nok vand, måske spiser jeg for meget salt......og du har ret, måske skulle vente med at veje mig til fredag......men vægten er nærmest magnetisk om morgenen <br />
<br />
Jeg skal snart hjemad på cykel i solskinnet, og jeg har en gåaftale kl.16 :D<br />
<br />

inarohde

24/04/2013 kl. 14:52
Hej Vibse, har du prøvet at drikke brændenælde the?
Vibeke1965

24/04/2013 kl. 19:15
Ja det gjorde jeg på et tidspunkt, men er kommet fra det igen, jeg tror jeg vil støve posen af godt råd - tak - jeg købte faktisk en "Godnat te" på kræmmermarked i lørdags, jeg har nu ikke de store problemer med at falde i søvn, men faktisk var der også brændenælde i den - jeg laver den med det samme <br />
<br />
Da jeg kom ud fra arbejde var min cykel punkteret!!! så startede lige med atgå et kvarters tid i høje hæle før min mand dukkede op :D<br />
<br />
Og så gik jeg en tur med en veninde i 5 kvarter, jeg var godt nok træt da jeg kom hjem - helt vildt endda, så måtte lige ha en morfar inden aftensmaden <br />
<br />
Nu skal jeg vist snart ind og blunde til HArry Potter :D
mig

24/04/2013 kl. 22:41
Nå kan der så komme gang i det tab altså hep hep <br />
<br />
Nu kommer jeg ikke meget her ind de næste 3-4 dage og så har du haft tab når jeg kommer forbi næste gang, ikke kan da godt forstå du var træt <br />
<br />
Ha en dejlig aften søde <br />
Knuuuuus♥
Vibeke1965

25/04/2013 kl. 07:34
Jo jeg regner bestemt med at jeg har tabt mig på mandag, jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at synde, så håber virkelig at kroppen giver sig på et tidspunkt - lige nu ser det godtnok sløvt ud, men vi får se <br />
<br />
God dag til dem der måtte komme forbi :D
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.