Jeg har været på dukankuren siden november 2011, og frem til 15. august havde jeg tabt 20 kg, og det er super dejligt - men men men.... jeg kom til at give lidt slip på kuren og de gode vaner, jeg skulle nemlig på ferie til Tyrkiet her i september, så tog 3-4 kg på og efter en uges all inclusice smuttede der et par stykker mere på!!!!<br />
<br />
Nu er jeg klar igen, jeg startede i går - vægt 95,9 kg, vægttab ialt 14,4 kg mit mål er at komme ned på 73 kg, så må vi se om jeg skal længere ned, men det er så mange år siden, jeg var der sidst, så har simpelt hen ingen anelse om, hvorvidt det er min nye idealvægt, men det er en bmi på 24, så....<br />
<br />
Jeg tager 7 dage attack, så jeg kan få rettet min hjerne og krop ind igen, heldigvis er min kalender blank de næste 2 uger, så der kommer ingen fristelser før jeg er helt tilbage på kuren.<br />
<br />
Jeg har ikke tidligere skrevet dagbog herinde, men deltaget flittigt på siden her, men jeg har besluttet, at nu vil jeg også skrive dagbog, nok ikke hver dag - vi får se.<br />
<br />
Jeg glæder mig til at være med igen og til at se kiloene rasle af
fauer
08/10/2013 kl. 10:22 |
hvor flot du holder dig fra vægten, jeg vejer mig også kun om fredagen nu. Det er bare så tarvelig at hun ikke bare kan sige at hun er stolt af dig, at du kan holde dig til dukanmad. Eller spørge dig hvad du må spise. pøj pøj med den vægt på fredag.<br />
tabt 26 kg, er i fase 3 |
Pusselusken
08/10/2013 kl. 11:21 |
Way to go girl` - du suger all bestemmeret fra mor af h. til
|
lucky
08/10/2013 kl. 16:22 |
God beslutning du har taget,og du skal nok klare det.<br />
Flot du ikke har været på vægten,håber den er god på fredag.<br /> Knuzz |
Ninapiie
08/10/2013 kl. 22:30 |
Iiiiihhhh altså sweety <3 Hvor blev jeg glad i låget over at komme ind og læse.... At nu er det fandme ( sorry) nu! Kom så.... Nu tager vi den kamp op!!! Eeeiii er da helt oppe at køre over dit indlæg! <br />
Jeg tro på dig.... Og ved du jo ved hvad der skal til <3<br /> Knuser INTET smager så godt, som slank føles. Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. |
Vibeke1965
09/10/2013 kl. 09:12 |
Puha hvor den vægt trækker :D<br />
<br /> Nå fik hevet mig væk igen i dag, maden kører fint, fik pizza i går, og så tror jeg fik lidt for mange tolererede i går, for spiste også noget frugtyoghurt, men det er ikke noget i forhold til hvad jeg spiste i sidste uge - så er på en måde stadig på afvænning fra ædeorgierne <br /> <br /> Skal til tøseaften i aften, har jo sagt at jeg er på kød og grønt, jeg har ikke lige nået at få lavet noget til kaffen, må se om jeg når at lave lidt Isis mousse ellers må jeg tage noget frugtyoghurt med eller et par stykker sukkerfrit slik.<br /> <br /> God dag til dem der måtte komme forbi :P Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Pusselusken
09/10/2013 kl. 12:00 |
I ørigt er Pukka the at få i the butik eller nogle af Matas butikker eller nogle Helsekost butikker.
|
Bitten Lundsgaard
09/10/2013 kl. 12:53 |
Karin Slaughter er en helt fantastisk krimiforfatter. Don't get me wrong, jeg elsker Jussi, men han er vand i forhold til hende her...<br />
<br /> Kanon stærkt af dig, at du har sat foden ned overfor din mor og at beslutningen nu er taget. Vi står alle på din sidelinje og hepper på dig <br /> <br /> Kram Bitten |
Chrisycat
09/10/2013 kl. 14:50 |
|
Vibeke1965
09/10/2013 kl. 14:58 |
Jeg ville ønske vi kunne få enneagram-team-dage, men folk her er meget forskrækkede over at skulle sættes i bås - jeg tænker det sådan, at vi ved jo godt hvordan hinanden er, ennegrammet er super til at komme videre på - lige nu er det jo kun mig, der kan se hvad der kunne ændres nemt, især ville det være super, hvis min chef fik et kursus <br />
<br /> Og så er der da nogle af mine kolleger, hvor jeg er i tvivl om tallet, det ville være nemmere, hvis de selv bekendte sig til et tal <br /> <br /> Jeg kom desværre ikke af sted i går, havde det ikke så godt, så gik hjem i seng i stedet for, men jeg plejer at komme af sted 6-7 gange om året Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Bitten Lundsgaard
09/10/2013 kl. 15:24 |
Hvad er ennagram?
|
Chrisycat
09/10/2013 kl. 15:37 |
|
Vibeke1965
09/10/2013 kl. 16:23 |
Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men Think About It i Valby holder en klubaften en gang om måneden, så kan man jo holde det ved lige :D<br />
<br /> For du har ret, man glemmer, hvis man ikkeh older ved lige - og så kan du dog snakke med kolleger om det, min kollega, der vidste det samme som mig, er desværre stoppet <br /> <br /> Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Chrisycat
09/10/2013 kl. 19:09 |
|
mig
09/10/2013 kl. 21:26 |
Ihhh hvor er jeg bare stolt af dig, kan jo se du er ved at finde sporet igen søde Og du har fået snakket med din mor, det er bare såååå fedt Godt være hun ikke er enig men vigtigt du har fået sagt at du vil følge kuren til hende <br />
<br /> Det glæder mig så meget at se du har fået noget motivation igen for ved hvad det betyder for dig <br /> <br /> Nu glæder jeg mig til at høre hvad vægten siger <br /> <br /> Ha en dejlig aften søde <br /> Knuuuuuus♥ |
Vibeke1965
10/10/2013 kl. 07:58 |
God morgen :P<br />
<br /> Bitten, så ikke dit spørgsmål i går - ja hvad er enneagrammet - prøv at læse her, der står med få ord hvad det går ud på og kan bruges til, og så er der mere detaljerede beskrivelser af de enkelte typer.<br /> <br /> http://www.thinkaboutit.dk/om-enneagrammet/<br /> <br /> Det har givet mig en større forståelse for mig selv - jeg har jo "altid" vidst hvordan jeg var, ennegrammet har forklaret mig hvorfor, og det gør det nemmere at ændre på min adfærd. Altså bare ikke når det kommer til vægten åbenbart....for jeg er typen der er voldsom i min udtryksform og det gælder også mit madintag - jeg har ingen indre grænser, og eftersom der ikke var nogen til at sætte grænser for mig da jeg blev voksen, ja så åd jeg mig en pukkel til....og skulle nogen (min mor) formaste sig til at sige at jeg burde tabe mig, ja så var min reaktion "det skal hun ikke bestemme" og så tog jeg en portion mere.<br /> <br /> Så selvom jeg har beskæftiget mig med enneagrammet i mange år, så er der stadig plads til udvikling <br /> <br /> Nå... hoppede på vægten her til morgen, for jeg har jo ferie fra i eftermiddag, og så er jeg ikke så meget på pc'en, så tænkte at en dag fra eller til....<br /> <br /> Jeg synes jo at kuren er overholdt i denne uge, og jeg føler også at jeg har tabt mig - det har jeg så ikke 103,1 - så har taget 200g på!!!<br /> <br /> Så det var en LAANNG cykeltur herud, hvor humøret ikke var alt for højt - men ved jo godt, at jeg havde pv-dag i går og det kan godt påvirke, men alligevel....øv.<br /> <br /> Nå jeg er nu ikke slået helt ud, for ved jo godt at jeg har svinet med krop og kur i mange måneder, så det er også kroppens måde at protestere på.<br /> <br /> Så jeg fortsætter stilen og håber på bedre resultater næste uge <br /> Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05