Oprettet af Smukke Sally d. 29/08/2012 kl. 08:55

Smukke Sallys dagbog

Nå, nu har jeg siden maj løbet stort set hveranden dag lige til nu - 5 kms ture gennem skov og mark, og op og ned og interval, men jeg taber mig ikke, selv om jeg føler jeg har været obs på ikke at spise helt sindssygt meget af kager, ris, kartofler og den slags.<br />
Men nu skal det være, så har nu i 2 dage været i angrebsfasen, som jeg skal være på i 4 dage, og det er egentlig gået så fint.<br />
Jeg spiser bare en masse kylling og oksemørbrad og tager halvanden skefuld havreklid i et glas med lidt vand på - og det er lige som det?<br />
Håber det er den rigtige måde!<br />
Jeg var så ude og løbe 5 km i går, og var helt træt og smadret og langsom i kroppen, så bilder mig ind, at jeg godt kan mærke, at jeg pt ikke har andet end proteiner at arbejde med..<br />
<br />
Jeg er 174 cm høj og troede jeg skulle ned på 63 kg, men den der amerikanske siger, at jeg skal lande på 66,5 - så det var da egentlig rart, for så skal jeg kun tabe 7 kg og ikke over 10..<br />
Og tænk, hvis min ideelle vægt er 66,5 og jeg hele mit liv har væet utilfreds også, når jeg lå på det... Tankevækkende!<br />
Glæder mig til at tabe mig og til at følge med i jer andres vægttab<br />
<br />
hep hep allemand!<br />

nina

12/09/2012 kl. 20:51
Hej Sally.<br />
<br />
Hmm, ja jeg tror jeg havde gjort som dig om spist en masse flæsk, det er en af livretterne, så den må jeg hellere lade være med at lave til manden lige foreløbig for så falder jeg bare i, og trot ikke helt min vægt vil være så flink ved mig dagen efter, som din har været ved dig <br />
<br />
Men rigtig flot vægttab du har fået dig
fittiljul

13/09/2012 kl. 12:47
Det er hørt før... Jeg var fuldstændig fedtforskrækket forrige år... og vægten havde stået bum stille i 10 dage..<br />
Ved en julefrokost tog jeg en spsk fløde kartofler, og en brownie og tynd skive is...<br />
Dagen efter havde jeg tabt 600g...
Smukke Sally

14/09/2012 kl. 12:58
Hahaha - hvor sejt fittiljul <br />
Jeg har ellers besluttet mig for, at jeg først må skrive, når jeg når under 70.... den ligger stadig og lurer på 70,4 kg. min vægt... (spiste også cafemad i går - salat nicoise - men syndede med en lille bitte skive brød med smør og en cortado (som jo ikke har så meget mælk som en caffelatte, men stadigvæk)... så jeg er bare glad for, at vægten ikke er gået op!<br />
Nå, men næste gang I hører fra mig, så er jeg røget ned i 60'erne.... jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!<br />
Og syns også jeg har fået mindre numse og fastere lår... har også trænet og lavet yoga!<br />
Det går den rigtig vej...!<br />
God weekend, sødeste mennesker &#060;3
mig

14/09/2012 kl. 20:29
Ja men så venter vi da bare spændt Det kan jo ikke ta mange dage <br />
<br />
Dejligt du kan mærke på kroppen du har trænet og det går den rigtige vej <br />
<br />
Også en super dejlig weekend til dig
Ninapiie

14/09/2012 kl. 21:20
Vi glæder os til at høre dit glædes jubel, når du kan skrive du er kommet i 60'erne :D Rigtig god weekend

INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Bitten Lundsgaard

16/09/2012 kl. 19:21
Hvor bliver det spændende Sally
Smukke Sally

17/09/2012 kl. 08:37
Hej mig, Bitten og Nina og alle jer andre <br />
<br />
Jubiiiiiiiiiiiiiiii, så lykkes det e-n-d-e-l-i-g vægten at snige sig under de 70!!! Det holdt hårdt, fordi jeg kom til at synde lidt lørdag aften med liidt slik og igen søndag med lidt kulhydrater.... så hold nu op altså.... 600 gram, har jeg smidt og lige nok til at juble!!!<br />
<br />
Nu skal det bare stabiliseres i den her uge og så skal jeg nyde, at jeg er under 70 for første gang i 2 år! Hurra hurra hurra!<br />
Knus til alle
mig

17/09/2012 kl. 10:15
Weeee det er jo bare super flot, tillykke med tabet Kan godt forstå du jubler også skal du skrive et 6 tal først <br />
Nu er der ikke langt til fase 3 super sejt <br />
<br />
Ha en dejlig dag
Bitten Lundsgaard

17/09/2012 kl. 13:22
Hvor er det dog bare flot gået. Jeg kan godt forstå, du jubler, det er en stor dag for dig. Hvad er dit næste delmål, hvis du bruger det?<br />
Kram Bitten<br />
fittiljul

18/09/2012 kl. 16:27
Hold da op det er dejligt.<br />
Jeg bliver helt varm af glæde på dine vegne.. Tænk og jeg kender ig jo slet ikke. Men det er da også hurtigt. under 1 mdr.<br />
Og så KLOG du har været!!!!!! At komme i gang inden det blev helt uoverskueligt. Det vil jeg prøve om ikke jeg kan tage til mig.<br />
<br />
Knus<br />
Lisbeth
nina

18/09/2012 kl. 20:24
Hejsa<br />
<br />
Hvor dejligt for dig at det lykkedes at komme under de famøse 70 kg. er så glad på dine vegne<br />
<br />
KÆMPE tillykke til dig
Smukke Sally

19/09/2012 kl. 08:29
Kære Nina<br />
Tusind tak - du er sød! Jeg hepper på, at du kommer under de 100, som er dit magiske tal! Pyha, det er hårdt, men det skal nok komme ret meget hurtigere end du regner med, du er jo kun på dag 9!<br />
Min vægt svinger altså lidt nu og hopper op over de 70 - men jeg nægter at korrigere mit lilly ticker, for min officielle vejedag er hver fredag! Så jeg satser så meget på, at den er gået liiidt ned der...<br />
(ellers må jeg jo - suk/støn - korrigere over de 70 igen..)<br />
Nå, men kuren går ok - jeg drikker KUN vand og sort kaffe og spiser kød og grønt... Var ude og spise i går med veninde og bestilte deres oksemørbrads-sandwich dog uden brød... så kom de med den lækreste salat med alt muligt godt i - tror aldrig jeg har smagt så god en salat, meeeen den var nok ikke lige helt efter Dukan bogen med al mulig lækker dressing/sovs agtig og bønner og rodfrugter - men altså - min sejr er hver dag at undgå brød, sukker, ris, pasta, mel
Smukke Sally

21/09/2012 kl. 12:02
Jubiii - har taget nogle gamle cowboybukser på i dag, som jeg ikke har kunnet passe i 2 år og er gået ned på 69,5 kg. (Og spiste endda 4 vingummier i går)<br />
Jeg er godt nok vild med den her DUKAN levevis!<br />
<br />
Nu tror jeg virkelig på, at jeg når mit mål på 66 kg. Det er for stort det her.<br />
Rigtig glædelig weekend allesammen
lucky

21/09/2012 kl. 14:58
Dejligt for dig,så mangler du ikke så meget før du er i fase 3
mig

21/09/2012 kl. 18:48
Weee det altså bare super, det er jo som at få nyt tøj tillykke med det flotte tab, og ja du skal nok nå i mål
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.