Nå, nu har jeg siden maj løbet stort set hveranden dag lige til nu - 5 kms ture gennem skov og mark, og op og ned og interval, men jeg taber mig ikke, selv om jeg føler jeg har været obs på ikke at spise helt sindssygt meget af kager, ris, kartofler og den slags.<br />
Men nu skal det være, så har nu i 2 dage været i angrebsfasen, som jeg skal være på i 4 dage, og det er egentlig gået så fint.<br />
Jeg spiser bare en masse kylling og oksemørbrad og tager halvanden skefuld havreklid i et glas med lidt vand på - og det er lige som det?<br />
Håber det er den rigtige måde!<br />
Jeg var så ude og løbe 5 km i går, og var helt træt og smadret og langsom i kroppen, så bilder mig ind, at jeg godt kan mærke, at jeg pt ikke har andet end proteiner at arbejde med..<br />
<br />
Jeg er 174 cm høj og troede jeg skulle ned på 63 kg, men den der amerikanske siger, at jeg skal lande på 66,5 - så det var da egentlig rart, for så skal jeg kun tabe 7 kg og ikke over 10..<br />
Og tænk, hvis min ideelle vægt er 66,5 og jeg hele mit liv har væet utilfreds også, når jeg lå på det... Tankevækkende!<br />
Glæder mig til at tabe mig og til at følge med i jer andres vægttab<br />
<br />
hep hep allemand!<br />
Smukke Sally
27/09/2012 kl. 14:24 |
Mærkeligt, som vi går og bliver lavere... ..!<br />
Nå, men da jeg blev gift for 12 år siden vejede jeg præcis 60 kg.. og det har hele tiden været min drømmevægt, derfor er det en stor ting for mig at stille mig tilfreds omkring de 65-66! Men vi får se, lige nu syns jeg allerede, at det klæder mig superfint at veje 69... <br /> (langt bedre end 78, som jeg vejede i starten af året...)<br /> |
"Anonym"
27/09/2012 kl. 14:52 |
Ja okay, det kan jeg godt forstaa <br />
<br /> Men saa er det heldigt du altid bare kan fölge kuren lidt ekstra hvis du vil tabe dig mere |
mig
27/09/2012 kl. 15:01 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Smukke Sally den September 27, 2012, 14:24</b><br /> Mærkeligt, som vi går og bliver lavere... ..!<br /> Nå, men da jeg blev gift for 12 år siden vejede jeg præcis 60 kg.. og det har hele tiden været min drømmevægt, derfor er det en stor ting for mig at stille mig tilfreds omkring de 65-66! Men vi får se, lige nu syns jeg allerede, at det klæder mig superfint at veje 69... <br /> (langt bedre end 78, som jeg vejede i starten af året...)</div> </div> <br /> Ja det er ski underligt.<br /> <br /> Ja da jeg i sin tid blev gift vejede jeg 50 kg og det gjorde jeg også efter de 2 første fødsler men tog lidt på som heldigvis blev på efter nr 3 vejede jeg 58 og det var helt fint. Men tror vi skal tænke på der hele tiden sker noget med vores krop, vi får nye former osv<br /> Jeg må eks aldrig komme på 50 kg igen for så vil jeg helt klart se syg ud, at komme på 60 ville være ok men har det også fint på de 65 kg.<br /> Man skal ha den vægt hvor man føler sig godt tilpas |
Smukke Sally
27/09/2012 kl. 17:27 |
Jeps! Jeg tror heller ikke 60 er mig mere, så blir man helt rynket i fjæset!<br />
<br /> "Der kommer en dag, hvor man som kvinde må vælge mellem sin røv og sit ansigt" (som den gode Mae West sagde.... |
lucky
27/09/2012 kl. 18:24 |
Blander mig lige i jeres højde og vægt snak altså jeg er kun 156 og jeg skulle lande på 65 kg efter beregningen men vil gerne lande på 62,men I er jo noget højre end mig, den udregning tror jeg har noget at gøre med ens max og min. vægt.jeg har jo haft stor overlast i mange år så mon det er derfor den landede på 65?<br />
men i bund og grund skal vi vel lande der vi selv har det bedst. |
Smukke Sally
27/09/2012 kl. 22:21 |
Jo Lucky, det må være noget med det, og ens bone structure og om man er arveligt belastet og alt det der... Knus
|
mig
27/09/2012 kl. 22:41 |
Ja Lucky jeg tror også der er flere ting der spiller ind i den udregning, vel også derfor man skal svare på flere spørgsmål <br />
Tænker min vægt og max vægt, antal graviditeter, alder osv<br /> Men undre mig nu da den sagde 72,3 kg til mig for så ville min BMI stadig ligge i overvægtig ?? |
Bitten Lundsgaard
28/09/2012 kl. 07:46 |
Kom nu smukke.<br />
Hvad sagde vægten til morgen? |
Smukke Sally
28/09/2012 kl. 11:22 |
Den sagde minus 300 gram, så det var jo ikke så meget!<br />
Jeg gruer nu for, om jeg kan nå at komme ned på 66,7 inden den 22.10, som planlagt...<br /> Jeg har ellers virkelig fulgt planen og motioneret hver dag siden suppe-fadæsen i mandags... Nå, men altså - så længe det går lidt ned (og måske også den tid på md, så det kan jo være det, har i hvert fald smadder ondt i maven og er pirrelig)....<br /> Jeg fortsætter ufortrødent, skal dog ud til middag i aften (til damemiddag, og kender dem ikke så godt, så må se, om jeg kan undgå alt det dårlige - ellers må mit vægttab bare tage den tid, det tager...) <br /> God weekend alle sammen! |
Bitten Lundsgaard
28/09/2012 kl. 15:35 |
Hej smukke.<br />
Det er ærgerligt, at det ikke er mere, men det er dog et minus og som jeg lige ser det, mangler du kun 2 kg. nu, det skal du nok nå, og ellers så må det lige tage lidt længere. Men jeg tror på dig, så op på hesten og klap den bagi, så der kommer fart på <br /> Har du evt. prøvet med at spise noget hvedeklid? Eller ekstra havreklid?<br /> Kram Bitten |
mig
28/09/2012 kl. 19:58 |
Ja men det skal nok komme når dine menses er over tillykke med det tabte og glæd dig over det ikke var et + som flere oplever på den tid af mrd. <br />
Dejligt din motivation er der endnu så skal det nok lykkes <br /> <br /> ha en super dejlig aften |
Smukke Sally
30/09/2012 kl. 11:22 |
I går var jeg i hytte med min søn og hele hans 6. klasses -, og havde mens-agtig underskud og spiste derfor både lidt slik og lidt popcorn sent om aftenen <br />
Men altså hele dagen spiste jeg ren protein og også til middag, så det var først kl. 24 jeg syndede liidt...<br /> Vi får se... jeg spiser jo godt nok meget "rent" under min periode . i forhold til før Dukan.... så synes godt, min krop kunne belønne mig for det |
Smukke Sally
01/10/2012 kl. 15:40 |
HILFE - kom til at spise popcorn lige før og vupti så spiste jeg også vingummi, guldkaramel og andre klamme ting <br />
<br /> <br /> Jeg er simpelthen elendig til at være på kur når jeg er mens agtig med ondt i hovedet! |
givlos
01/10/2012 kl. 18:10 |
op på hesten igen. Måske kan du finde et alternativ til de ting når du er mensagtig? måske dukan muffins? de er skide gode. Eller marengs ( jeg kan ikke døje dem, men måske falder de i din smag?<br />
|
mig
01/10/2012 kl. 21:28 |
Åh øv øv, som givlos skriver, op på hesten igen og så find nogle andre alternativer
|
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller