Oprettet af Smukke Sally d. 29/08/2012 kl. 08:55

Smukke Sallys dagbog

Nå, nu har jeg siden maj løbet stort set hveranden dag lige til nu - 5 kms ture gennem skov og mark, og op og ned og interval, men jeg taber mig ikke, selv om jeg føler jeg har været obs på ikke at spise helt sindssygt meget af kager, ris, kartofler og den slags.<br />
Men nu skal det være, så har nu i 2 dage været i angrebsfasen, som jeg skal være på i 4 dage, og det er egentlig gået så fint.<br />
Jeg spiser bare en masse kylling og oksemørbrad og tager halvanden skefuld havreklid i et glas med lidt vand på - og det er lige som det?<br />
Håber det er den rigtige måde!<br />
Jeg var så ude og løbe 5 km i går, og var helt træt og smadret og langsom i kroppen, så bilder mig ind, at jeg godt kan mærke, at jeg pt ikke har andet end proteiner at arbejde med..<br />
<br />
Jeg er 174 cm høj og troede jeg skulle ned på 63 kg, men den der amerikanske siger, at jeg skal lande på 66,5 - så det var da egentlig rart, for så skal jeg kun tabe 7 kg og ikke over 10..<br />
Og tænk, hvis min ideelle vægt er 66,5 og jeg hele mit liv har væet utilfreds også, når jeg lå på det... Tankevækkende!<br />
Glæder mig til at tabe mig og til at følge med i jer andres vægttab<br />
<br />
hep hep allemand!<br />

Bitten Lundsgaard

21/09/2012 kl. 22:26
Sally, du er min heltinde
Smukke Sally

23/09/2012 kl. 11:16
Hvor er I søde.... I kan selv være heltinder <br />
Har netop fået Dukan bogen ind af brevsprækken i går - og har læst en del..<br />
Og kan se, at jeg skal droppe at putte olie/eddike på salaten, som jeg har gjort hidtil SAMT tage det meget alvroligt med de halvanden spsk havreklid om dagen (det har jeg lidt glemt, fordi jeg blev så TRÆT af dukanbrøddet)...<br />
Nå, men nu har jeg så spist cheasy vanilje youghurt 0,1 pct. til morgenmad i dag og drysset halvanden spsk havreklid på - det smagte genialt.. Og så lidt røræg og en sort kaffe...<br />
Er glad for at læse at man gerne må få skummetmælk, så behøver kaffen ikke være sort hver gang!<br />
Nå, men jeg er så glad for at være røget under 70 - der er virkelig mange af mine gamle bukser, som pludselig sidder helt ok! Hvordan bliver det ikke, når jeg kommer helt ned på drømmevægten på 66....??<br />
Skægt nok oplever jeg ikke, at alle mulige siger "Guuud har du ikke tabt dig?" Men det oplever jeg så med mig selv, og det er egentlig også meget hyggeligt - mit egen lille hemmelige projekt!<br />
Gruer lidt for mandagens vejning dog, da jeg spiste lidt dumt lørdag aften... (men det har jeg gjort hver lørdag aften, og vi snakker at synde med liiidt vingummi og 3 chips agtig..)<br />
Hmmmm..... men i dag står den kun på protein <br />
Hvordan har alle I andre det?<br />
<br />
kittykat

23/09/2012 kl. 11:46
Jeg spiser også vaniljeyoghurt til morgenmad, men har lavet min havreklid til müsli, hvilket jeg syntes giver det lidt ekstra <br />
<br />
Og husk det er 2 spsk havreklid i cruisefasen
givlos

23/09/2012 kl. 12:50
det er fedt når man pludselig kan passe sine gamle bukser igen. en kæmpe sejr. Jeg napper også cheasy med havreklid til morgenmad, og så har ejg bagt dukanbollerne, de er faktisk ok som mellem måltid kl 10. og så er det havreklid indenbords.
Smukke Sally

23/09/2012 kl. 13:51
nå ja, det er 2 spsk! det glemte jeg ! tak
Bitten Lundsgaard

23/09/2012 kl. 20:17
Hej Smukke.<br />
Det er da utroligt, at der ikke er nogle, der kan se, du har tabt dig?? Men så længe, du selv kan se og mærke det, ikke mindst på dine bukser, så er det jo også skønt <br />
Jeg har opdaget, at man kan spise en god gammeldags skinketoast efter Dukan principperne, det er en skøn frokost eller hurtig aftensmad.<br />
Kram Bitten
mig

24/09/2012 kl. 09:36
Dejligt at se det køre godt for dig og godt du fik bogen så du blev obs på nogle ting <br />
<br />
Jeg tænker lidt on du ikke har læst http://dinslankekur.dk/tilladte-og-tolererede-madvarer-dukan-kuren/ siden du ikke vist de ting ?<br />
<br />
Ja men det skal nok pludselig komme at folk kan se det <br />
<br />
Det er bare så dejligt når man kan mærke på tøjet der er sket noget <br />
<br />
Ha en super dag
Smukke Sally

24/09/2012 kl. 13:41
Jubiii - så er vægten rykket endnu et lille nyk nedad (500 gr.) Hurra!<br />
Og jo, jeg havde set den liste, men ikke fattet det med skummetmælk! Må lige kigge på den igen Knus og tak,
troldepigen2001
Fredericia, Danmark
24/09/2012 kl. 19:36
Jeg spiser min havreklid i cheasy vanilie, til hverdag og i weekenden i en dukan pandekage. Dejligt at din vægt har rykket sig nedad igen og du er 3 kilo fra dit mål kan jeg se.
Smukke Sally

25/09/2012 kl. 08:35
Og du har smidt 6 kg - det er så godt gået Troldepigen Hurra for den her kur, som slet ikke er irriterende..<br />
<br />
MEN, jeg var til middag i går, og der var kun suppe med kartofler og kød og masser af fløde... så det spiste jeg altså.... (der var vitterlig ikke andet - jo gulerødder, som jeg spiste en del af)... så nu tror jeg bestemt jeg har taget de 500 gram på igen..mindst, men tør ikke kigge på vægten før fredag. suk!
"Anonym"

25/09/2012 kl. 08:43
smukke-sally - saa lad hver. Hvis du ved med dig selv, at du maaske ikke har spist helt godt, saa gör lidt eksra disse dage, saa er de helt sikekrt af igen paa fredag <br />
<br />
koooom saaa! Du mangler kun 3 kg, saa er du i maal <br />
&amp; udfra din kurve kan jeg se, at du egentlig har lidt under et maaned til at tabe dem i, saa det skal du nok naa
Smukke Sally

25/09/2012 kl. 08:56
hahaha - du er sød! Tak for sparket... Ja, jeg tænker jeg skal nå det med 3 kg. på en måned (også hvis det er 4 kg, fordi jeg tog på i går...).... Men det gælder om ikke at falde i mere, tænker jeg!<br />
KNUS og tak cbj!!!
mig

25/09/2012 kl. 09:08
Åh det er så øv at komme ud og opdage maden ikke bare er lidt Dukan venlig :/ ja for man er jo nød til at spise.<br />
Hvis du skal ud igen kan du jo spørge til menuen og så evt selv ha mad med hvis den ikke er Dukan venlig <br />
<br />
Bare giv den gas resten af ugen så skal du nok ha tabt noget <br />
<br />
Ha en super dukan dag
Pusselusken

25/09/2012 kl. 09:13
Hej Sally. Jeg synes det er en go ide at lade være at veje dig lige nu. Så undgår du at få et nederlag der.<br />
Pøj Pøj med at stramme op resten af ugen.<br />
<br />
Jeg glæder mig HELT VILDT ti at du komme i fase 3.
Smukke Sally

25/09/2012 kl. 18:14
Hvor er I fantastiske! Tak for opbakning! Og ja, har kun spist en masse protein i dag, så håber sådan at krop tilgiver mig for suppe-fadæsen i går <br />
Jeg har tabt mig en del på lårene og kan derfor klemme mig ned i mange gamle jeans, men kniber sgu stadig lidt med at lukke dem og fedtet flommer ned over fra maven.... aaargh! Go away! <br />
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.