Nå, nu har jeg siden maj løbet stort set hveranden dag lige til nu - 5 kms ture gennem skov og mark, og op og ned og interval, men jeg taber mig ikke, selv om jeg føler jeg har været obs på ikke at spise helt sindssygt meget af kager, ris, kartofler og den slags.<br />
Men nu skal det være, så har nu i 2 dage været i angrebsfasen, som jeg skal være på i 4 dage, og det er egentlig gået så fint.<br />
Jeg spiser bare en masse kylling og oksemørbrad og tager halvanden skefuld havreklid i et glas med lidt vand på - og det er lige som det?<br />
Håber det er den rigtige måde!<br />
Jeg var så ude og løbe 5 km i går, og var helt træt og smadret og langsom i kroppen, så bilder mig ind, at jeg godt kan mærke, at jeg pt ikke har andet end proteiner at arbejde med..<br />
<br />
Jeg er 174 cm høj og troede jeg skulle ned på 63 kg, men den der amerikanske siger, at jeg skal lande på 66,5 - så det var da egentlig rart, for så skal jeg kun tabe 7 kg og ikke over 10..<br />
Og tænk, hvis min ideelle vægt er 66,5 og jeg hele mit liv har væet utilfreds også, når jeg lå på det... Tankevækkende!<br />
Glæder mig til at tabe mig og til at følge med i jer andres vægttab<br />
<br />
hep hep allemand!<br />
Smukke Sally
02/10/2012 kl. 22:11 |
Jeg spiste så KUN de klamme ting i går.... og intet andet, og i dag var jeg på kur igen, har kun spist kød, kød, kød, fromage frais og kød - kaffe og vand. Bum!<br />
Føler mig helt slank, og er glad igen.... kan dælme godt li at være røget ned i 60'erne.... |
Smukke Sally
03/10/2012 kl. 14:55 |
Er I egentlig klar over, hvor glad jeg er i dag??<br />
<br /> Det er SÅ fedt at veje 68,7 og vide, at man er på vej endnu længere ned... I januar vejede jeg 79, så det er jo faktisk 10 kg - det kan man SØREME godt mærke... Jeg går rundt i mine gamle cowboybukser og griner smørret... Jeg tør slet ikke tænke på, hvor kæk, jeg bliver når jeg når de 66 kg!<br /> <br /> GRUPPEKRAMMER TL ALLE |
Stina12
03/10/2012 kl. 15:11 |
Skide godt gået.<br />
<br /> Knus |
lucky
03/10/2012 kl. 17:07 |
kæk kæk fedet er på vej væk nååå var måske lidt plat ja nu er du tæt på mål
|
mig
03/10/2012 kl. 21:44 |
Weeee det er sgu da bare super, tillykke med det tabte <br />
Ja du er godt nok tæt på fase 3 nu, det er ski da vildt <br /> <br /> hehe Lucky, nej dig plat <br /> <br /> Ha en super aften |
Smukke Sally
03/10/2012 kl. 22:05 |
haha Lucky - godt set... Ja, gu jeg kæk, når fedtet skrider væk!! (i en sæk med lakridskonfekt)<br />
Har overholdt dukan til fulde igen i dag... 2 gode dage siden min bommert med slikket..! Jubii!<br /> Glæder mig til vejning på fredag! |
lucky
04/10/2012 kl. 05:26 |
kæk,Det skal man også ha lov til at være og nu gør du det sku!holder fast til du er i mål
|
Smukke Sally
04/10/2012 kl. 09:40 |
hæhæ Lucky! Og hvad med dig - du har godt nok heller ikke langt igen...<br />
Hvor vild er du at tabe over 30 kg??? Kan du lade være med at gå og kigge dig i spejlet hele tiden?? |
Smukke Sally
05/10/2012 kl. 08:17 |
Jubiii - så røg jeg sgu ned på 68 kg. rent..... Hurra hurra, det er alligevel laaaangt væk fra 74, som jeg aldrig vil op på igen <br />
Og snart er min fibersprængning færdig med at brokke sig, og så kan jeg endda begynde at løbe igen...<br /> Kan slet ikke fatte, at jeg rent faktisk ret sikkert kommer til at nå mit mål på 66 kg. omkring den 22. oktober... jeg blir ikke til at skyde igennem... Skal til London i næste uge med børnene på ferie, her er jeg liiidt bange for, at jeg ikke kan holde kuren... men vi får se...<br /> Min erfaring er jo nu, at selv om man falder i en gang om ugen, så taber jeg mig stadig sådan ca et kilo om ugen i gennemsnit - hvor fedt er det ikke lige???<br /> HURRA - og god fredag til alle!<br /> KNUS |
Hanne65
05/10/2012 kl. 08:37 |
FLOT :D Tillykke og også en god fredag til dig
|
mig
05/10/2012 kl. 08:39 |
Wee super flot, tillykke <br />
Ja nu mangler du ikke meget så <br /> <br /> Ja så er du godt nok en af de extrem heldig hvis du synder hver uge og så har tab <br /> <br /> Kan godt forstå du er glad <br /> <br /> Også god fredag til dig |
Vibeke1965
05/10/2012 kl. 08:40 |
Super flot, og husk så, hvis du ikke kan holde kuren mens du har ferie - NYD DET - det er da super ærgerligt at synde, hvis man ikke nyder det
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg |
Bitten Lundsgaard
05/10/2012 kl. 12:27 |
Giver Vibeke ret, nyd ferien, den må ikke gå tabt i dårlig samvittighed. Og nu ved du, hvor "let" det er at komme tilbage på sporet igen.<br />
<br /> Super flot resultat so far.<br /> <br /> Stort fredagskram tilbage til dig.<br /> Kram Bitten |
Smukke Sally
05/10/2012 kl. 16:26 |
Hvor er I søde.... Ja, jeg tænker også, jeg vil nyde det, hvis jeg pludselig sidder på restaurant og maden ikke er hundrede procent Dukan, men jeg vil også være opmærksom og ikke bare spise alt muligt åndssvagt! Jeg vil så gerne prøve at se, om jeg reelt kan nå ned på de 66 inden Oktober udløber..<br />
Men jo, det er en aftale når/hvis jeg falder i i London, så blir det med ren samvittighed (og såp må man jo bare tage et par uger ekstra i fase 2)<br /> KNUS og tak, for jeres evige opbakning og nu vil jeg gå ind og læse i jeres dagbøger, så jeg kan bakke right back!<br /> GOD weekend! |
lucky
05/10/2012 kl. 17:41 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Smukke Sally den October 4, 2012, 09:40</b><br /> hæhæ Lucky! Og hvad med dig - du har godt nok heller ikke langt igen...<br /> Hvor vild er du at tabe over 30 kg??? Kan du lade være med at gå og kigge dig i spejlet hele tiden?? </div> </div> jeps det er vildt, men det er også vildt at jeg lod stå til i så mange år <br /> he ja kan jeg godt,for kan næsten ikke se mig selv mere<br /> måske jeg skal til at komme til optiker! (ej pjat )<br /> ejjjj der er meget tilbage endnu...<br /> Dejligt det rykker for dig,og håber du nyder din ferie og spiser med god samvittighed.<br /> Tænker om man får fedtstof nok? det er ikke hverdag jeg får den der tsk. olie på/i maden bare en tanke når du nu flere gange har spist ved siden af og så taber dig alligevel.<br /> Nåå god weekend |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05