Oprettet af Smukke Sally d. 29/08/2012 kl. 08:55

Smukke Sallys dagbog

Nå, nu har jeg siden maj løbet stort set hveranden dag lige til nu - 5 kms ture gennem skov og mark, og op og ned og interval, men jeg taber mig ikke, selv om jeg føler jeg har været obs på ikke at spise helt sindssygt meget af kager, ris, kartofler og den slags.<br />
Men nu skal det være, så har nu i 2 dage været i angrebsfasen, som jeg skal være på i 4 dage, og det er egentlig gået så fint.<br />
Jeg spiser bare en masse kylling og oksemørbrad og tager halvanden skefuld havreklid i et glas med lidt vand på - og det er lige som det?<br />
Håber det er den rigtige måde!<br />
Jeg var så ude og løbe 5 km i går, og var helt træt og smadret og langsom i kroppen, så bilder mig ind, at jeg godt kan mærke, at jeg pt ikke har andet end proteiner at arbejde med..<br />
<br />
Jeg er 174 cm høj og troede jeg skulle ned på 63 kg, men den der amerikanske siger, at jeg skal lande på 66,5 - så det var da egentlig rart, for så skal jeg kun tabe 7 kg og ikke over 10..<br />
Og tænk, hvis min ideelle vægt er 66,5 og jeg hele mit liv har væet utilfreds også, når jeg lå på det... Tankevækkende!<br />
Glæder mig til at tabe mig og til at følge med i jer andres vægttab<br />
<br />
hep hep allemand!<br />

mig

25/09/2012 kl. 18:37
Weee så må de sidste kilo gerne smutte fra maven åh det er så dejligt når man kan passe noget af det gamle tøj man har <br />
<br />
"Anonym"

26/09/2012 kl. 08:25
Du siger bare til <br />
Vi er her jo for at hjälpe hinanden!<br />
<br />
Ja, men kan läse du spiste en masse proteiner i gaar, saa det var jo godt! Ellers maa du bare paa dine (PG) dage spise lidt mere proteiner end du plejer og saa ikke helt saa amnge gröntsager, som du egentlig ville have gjort <br />
<br />
Men selvfölgelig naar du det! Jeg hepper i hvert fald paa dig KNUS!
Smukke Sally

26/09/2012 kl. 17:20
Åh - I er fantastiske!!<br />
Jeg holder mig oppe ved det I skriver, sådan en regnvejrs dag som i dag, hvor jeg synes livet er liidt op af bakke, og jeg slet ikke føler mig glad..<br />
Trøster mig med vanilie youghurt med havreklid på - i stedet for en masse slik, som jeg havde gjort for en måned siden!<br />
Er godt nok vild med det her DUKAN noget - og har I læst bogen? Den er altså g-e-n-i-a-l!!<br />
I dag har jeg spist, morgenmad, yoghurt (0,1 pct) med 1 spsk havreklid, en omelet med tomat, liidt skinke og spinat, 4 gulerødder og nu igen yoghurt (0,1 pct) med 1 spsk havreklid..<br />
Så skal jeg bare have hakkebøf med tomat/agurk/hytteret til og så håber jeg så meget, at jeg er røget ned af på fredag... har derudover været til fitness både i dag og i går og tonsesvedt i 3o minutter på cross-traineren, og løftet liidt jern for armene..
Smukke Sally

26/09/2012 kl. 17:22
Ps. Har brug for at forklare, at jeg skrev Smukke Sally - for at gå i den modsatte grøft og tænke positivt i modsætning til de af jer, som "disser" jer selv lidt ved at kalde jer Svend Dellepude og tyksakken osv. osv.. - ikke fordi jeg er en selvglad selvoptaget gås!! (eller ikke så meget i hvert fald... - eller, altså, jeg går ikke rundt og tænker på mig selv som smuk... well, I ved, hvad jeg mener)
mig

26/09/2012 kl. 19:18
Dejligt at se du vælger det sunde og ikke slik, det er sgu da for sejt For ved jo godt det ikke altid er helt nem at ta den sunde løsning men hold da man bliver stolt af sig selv bag efter Ja den er så, den bog <br />
<br />
Jeg syntes ikke det ser ud som du spiser ret meget ? husk du må ikke gå og være sulten <br />
<br />
Syntes ikke du har nød at forklare dit nickname, syntes det er et sødt navn Mit er blevet til fordi jeg ikke lige viste hvad jeg skulle kalde mig, nu syntes jeg det er et ret dumt navn da det jo tit er et ord som man bruger i alm. sætninger hehe nå men sån er det, man kan jo ikke lave det om <br />
<br />
Kan du ha en super aften
Smukke Sally

26/09/2012 kl. 22:02
TAK søde "mig" - ja, har tænkt på om jeg spiser for ldit, men jeg spiser hver gang jeg er sulten - føler ikke jeg går og sulter mig selv - har fået 3 hakkebøffer her til aften med hytteost og tomat/agurker i..! Mmm.... Og glæde mig allerede nu til min morgen youghurt med drys <br />
Knus og tak - og ha en super aften og sød nat selv!
mig

26/09/2012 kl. 22:21
Så lidt <br />
Ja ok, det er også meget vigtigt man ikke går og er sulten og hvis dit tab køre fint skulle det være godt nok men går tabet i stå eller du tager på kan det være et af problemerne.<br />
3 stk det er super <br />
<br />
Mange tak
lucky

27/09/2012 kl. 05:53
flot du er nået dertil at vælge slik fra på en dum regnvejrs dag<br />
god "historie" om hvorfor du har valgt dit nickname <br />
kan se du også kæmper med de sidste kg.
Bitten Lundsgaard

27/09/2012 kl. 08:02
Bare rolig smukke, vægten er bestemt faldet igen på fredag med den ildhu du lægger for dagen. I sidste uge sagde jeg pænt nej tak til italiensk is hele 2 gange. Fik næsten helt ondt i ryggen....af al den rygrad hahaha...
Smukke Sally

27/09/2012 kl. 09:39
Tak Bitten, Lucky og Mig!<br />
<br />
Jeg håber, håber på lidt mere vægttab i morgen!<br />
Må lige høre dig, Mig, var din drømmevægt i følge Dukn 64,8 eller gik du bare lidt længere ned... Jeg er så spændt på om 66,7 bare er lige i øjet for mig, eller om jeg ligesom dig, skal længere ned? Hvor høj er du?<br />
<br />
Knus fra mig, som spiser ren protein hele dagen og går amok, hvis vægten ikke er gået liidt ned i morgen tidlig
"Anonym"

27/09/2012 kl. 09:43
Den skal nok väre gaaet ned - det lyder i hvert fald til at du kämper helt vildt for det! <br />
<br />
Jeg hepper paa dig! :D
mig

27/09/2012 kl. 10:09
Nej Mr. Dukan sagde 72,3 kg men det syntes jeg ikke om for jeg vejde omkring 65 kg før jeg blev tyk og den vægt havde jeg det fint med Så jeg forsatte bare fase 2 til jeg var på MIN ønskede vægt Jeg troede jeg var 169 cm men har lige været på sygehuset og der sagde de 168 cm, jeg er fanme krympet :/ så siger de ja men det er helt normalt med alderen, så gammel er jeg ski da heller ikke hehe nå men altså 168 cm <br />
<br />
Du skal nok ha tabt dig i morgen, som cbj skriver ser det jo ud til du kæmper <br />
<br />
Ha en super dag
Smukke Sally

27/09/2012 kl. 11:12
Hmm. okay - jeg er vist også krympet 1 cm efter mine 3 børn, så fra 174 er jeg vist 173 nu... nå, men så er 66 kg sgu da ikke helt ved siden af... men vldt at Dukan sagde 72 til dig... Nå, men jeg mp jo bare se, når jeg når mit mål - om jeg er tilfreds, og ellers fortsætte lidt mere, ligesom du gjorde <br />
"Anonym"

27/09/2012 kl. 12:31
det märker du jo bare selv efter, smukke <br />
<br />
Men umiddelbart virker 66 kg ikke som et dumt bud, eftersom du er saa höj (iforhold til mine 164 cm. i hvert fald) :D
fittiljul

27/09/2012 kl. 13:35
Jeg har også mistet i højden...ikke mindre end 3 cm.<br />
Så Mit bmi var pludselig ikke så lavt som jeg gik og troede. Det var rigtig øv.. hihi men ok det er længe siden så nu har jeg den rigtig højde i beregningen.<br />
<br />
<br />
<br />
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.