Oprettet af Smukke Sally d. 29/08/2012 kl. 08:55

Smukke Sallys dagbog

Nå, nu har jeg siden maj løbet stort set hveranden dag lige til nu - 5 kms ture gennem skov og mark, og op og ned og interval, men jeg taber mig ikke, selv om jeg føler jeg har været obs på ikke at spise helt sindssygt meget af kager, ris, kartofler og den slags.<br />
Men nu skal det være, så har nu i 2 dage været i angrebsfasen, som jeg skal være på i 4 dage, og det er egentlig gået så fint.<br />
Jeg spiser bare en masse kylling og oksemørbrad og tager halvanden skefuld havreklid i et glas med lidt vand på - og det er lige som det?<br />
Håber det er den rigtige måde!<br />
Jeg var så ude og løbe 5 km i går, og var helt træt og smadret og langsom i kroppen, så bilder mig ind, at jeg godt kan mærke, at jeg pt ikke har andet end proteiner at arbejde med..<br />
<br />
Jeg er 174 cm høj og troede jeg skulle ned på 63 kg, men den der amerikanske siger, at jeg skal lande på 66,5 - så det var da egentlig rart, for så skal jeg kun tabe 7 kg og ikke over 10..<br />
Og tænk, hvis min ideelle vægt er 66,5 og jeg hele mit liv har væet utilfreds også, når jeg lå på det... Tankevækkende!<br />
Glæder mig til at tabe mig og til at følge med i jer andres vægttab<br />
<br />
hep hep allemand!<br />

Smukke Sally

07/10/2012 kl. 21:55
Hej Lucky - ja, du skal huske dit fedtstof, det er jeg helt sikker på... jeg taber mig SELVOM jeg får for meget fedt....! For mig er det simpelthen det at lade være med at spise brød, frugt, sukker og alt det hvide, som virkelig batter for vildt!!!<br />
(og når jeg kommer til at tage en lille smule slik, så skal jeg træne en halv time...
Smukke Sally

09/10/2012 kl. 09:33
Nå, nu er vægttabet gået i stå... Vejer stadig præcis 68 - træerne vokser trods alt ikke ind i himlen, tager nu to pp dage inden London, og så må vi se, om jeg kan smide bare et halvt kilo i løbet af den næste uge...<br />
Men folk kan pludselig se, jeg har tabt mig og jeg får at vide, jeg ser yngre og friskere ud end længe... så deet er jo ret fedt!<br />
God dukan uge allihoppa!<br />
Knus<br />
nina

09/10/2012 kl. 11:34
Øv øv med vægten når det nu lige er det sidste du mangler, men du skal nok klare det, det er jeg helt overbevist om<br />
<br />
Rigtig god tur til London
Christel

09/10/2012 kl. 12:07
Jeg har lige læst i din dagbog, og du er for sej. Du står tæt ved målstregen! Jeg hepper på dig.<br />
Smukke Sally

09/10/2012 kl. 13:40
Taaaaak for support! Jeg har brug for det i dag! Knus
Smukke Sally

10/10/2012 kl. 09:16
Jubiii - så røg der et halvt kilo mere... nu er der ikke langt igen (vejer faktisk det Ducan sagde til mig i første omgang.<br />
Men så ændrede jeg mine svar til meget tynd bonestructure og så endte jeg på 66,7 kg)..<br />
<br />
Hold op, hvor er det fedt det her, Dukan! Jeg føler slet ikke det er hårdt på nogen som helst måde overhovedet!! Jubiii!<br />
Og hurra for vaniljeyoghurt med havreklid, som virkelig har reddet morgenerne og aftenerne for mig!
Christel

10/10/2012 kl. 09:22
Flot flot. Og jeg melder mig i fanklubben for vaniljejoghurt med havreklid! Det er også min redning.
Smukke Sally

10/10/2012 kl. 10:22
Hey Christel - og du har forladt 83 og ræset videre på din cykel dernedaf!!! Hurra hurra, hvor er du sej... (og jeg hedder i ø selv Christel i virkeligheden, så det er mega sjovt for mig, at du hedder det. Det er jo forholdsvist sjældent man støder på det navn)<br />
Bitten Lundsgaard

10/10/2012 kl. 15:50
Hej smukke (Christel eller ej) <br />
du er bare så fantastisk standhaftig, jeg må desværre indrømme, at jeg lidt for let falder i fælderne, især nu efter jeg er startet på arbejde igen. Det er skisme ikke let, når der bliver købt romboller hver onsdag, det er en dårlig vane, som jeg ikke kan vænne mine kolleger af med...<br />
Prøver at lokke et par af mine kolleger med på Dukan, men de er vist ikke helt motiverede for det.<br />
Hvornår står den på London?<br />
Kram Bitten
mig

10/10/2012 kl. 17:12
Ih hvor er det bare super flot, tillykke med det Ja men er det ikke bare dejligt når folk kan se der er skat noget ? Det er også med til at give det ekstra skub og man bliver altså lidt stolt af sig selv <br />
<br />
Ha en super dag
Smukke Sally

17/10/2012 kl. 12:41
Nu er jeg kommet hjem fra London og JA, jeg faldt i med et KÆMPE brag!<br />
Vi ankom onsdag aften, og torsdag hele dagen gik det fint og starten af fredag, men så om aftenen fik vi thaimad, kylling i grøn karry med ris og salat, og jeg spiste rub og stub og flere portioner...Og chokolade kage til dessert... ?!!<br />
Og sådan blev det ved, fik æg med bacon til morgenmad og toastbrød og dejlig lam med kartoffelmos kage til dessert lørdag.<br />
Søndag: Omelet med skinke, kage til eftermiddag og spaghetti med kødsovs til middag.<br />
Mandag: Spejlæg, bacon, toast, en shawarma til drokost og igen spaghetti med kodsovs og salat til middag.. Og en masse youghurt med figen (som jeg elsker og som man kun kan få i England)..<br />
Tirsdag morgen tog vi så hjem og jeg skyndte mig at spise 0.1 pct ypughurt med havreklid, men faldt så i igen til froksot og spiste en rugbrødsmad med skinke og ost og til middag hakkebøf med løg, sovs og kartofler OG slik!!<br />
<br />
Gik på vægten i morgen og vejene 69 kg. lige ud... Så jeg har taget halvanden kilo på.. (det er jeg helt glad over, følte mindst jeg havde taget 4 kg på).<br />
<br />
Så NU nu nu, skal jeg bare være DUKAN agtig... har ren protein dag i dag, og I skal LOVE mig, at jeg tager skeen i den anden hånd fra nu af - jeg skulle jo være nede på de 66.5 den 22. oktober, men det kan jeg da ikke nå - så nu har jeg lavet deadline om til starten af november..<br />
Og jeg har købt det pæneste tøj i London, som først blir rigtig pænt til mig, når jeg kommer ned på de 66,5 kg - så jeg SKAL derned NU!!!<br />
<br />
Knus og tak for jeres opbakning! (nu vil jeg læse jeres dagbøger og se, hvordan det mon går jer)
lucky

17/10/2012 kl. 16:52
Så var det det man kunne høre den aften <br />
Håber du nød ferien og du hviste jo det kom til at koste lidt på vægten,men det vigtigste er jo at du er kampklar igen!<br />
Så skal du nok nå dit mål og jeg <b>LOVER</b> dig du tager skeen i den anden hånd,for dukan godt......
Bitten Lundsgaard

18/10/2012 kl. 09:51
Du er så skrap til at være Dukan-Dygtig, som vi siger hjemme hos mig. Og når du har taget 1½ kg. på så hurtigt, så rasler de lige så hurtigt af igen, sådan oplever jeg det i hvert fald.<br />
<br />
Dejligt at høre, du havde en god ferie og spise med god samvittighed og stor nydelse <br />
<br />
Kram Bitten
Smukke Sally

18/10/2012 kl. 16:28
TAK, hvor er I søde...jeg har haft pp dag både i går og i dag, og syns allerede, der må være nogen kilo, der er røget af igen... Nu er jeg dog på Langeland med hele svigerfamilien, så får se, om jeg kan få lov at undgå alt deres mad, som ikke er på min dukan liste!
Ninapiie

18/10/2012 kl. 17:03
Hold da op smukke.... Det lyder til at ha været en rigtig god tur Lad nu være med at leve med den dårlige samvittighed. Lev højt på, at det har været en fantastisk tur!!! Du skal nok komme i det fine tøj du har købt Jeg hepper

INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.